ďťż
chomiki Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI Pompa paliwowa nie związany z francuska myślą techniczna pompa paliwa ---> metalowy przewod ----> wtrysk (ON wy jak rozpoznać że pompa wtryskowa pada w 1,9d 1.9D znowu problemy z pompą XUD9 spalona (uszkodzona) pompa paliwa??? pompa Bosch - wolne obroty Zewnętrzna pompa paliwa cieknie pompa paliwa Pompa paliwa bosh |
chomikiWitam mam pytanko odnośnie linki która idzie tuż pod linką gazu. Jak sie domyślam jest to prawdopodobnie ssanie. Jak kupiłem samochód to linka ta była wogóle odpięta i ta dźwignia którą pociąga była ustawiona tak że były mniejsze wolne obroty, jednak zapalac musiałem na dwa lub trzy razy a przy minusowych temperaturach to koszmar wogóle, więc zapiołem tą linke do cięgna i podciągłem tak że obroty są większe, zapala lepiej ale to jeszcze nie było to. Spróbowałem więc podkręcic jeszcze troszke śrubke na tej dźwigni która popycha drugą dźwignie ,obroty jeszcze troszke wzrosły ale zapala bezbłędnie. Teraz pytanko jak ta linka ma prawidłowo byc ustawiona ponieważ ja to wszystko poustawiałem tak na czuja żeby było dobrze, ale niestety sie na tym nieznam. Czy ta linka po nagrzaniu silnika się ma naciągac czy popuszczac generalnie jak to ma by na zimnym a jak na gorącym silniku. Domyślam się że to ma działac od temperatury, ale ja nie zaobserwowałem żeby wogóle zmieniało sie położenie tego ustrojstwa. Acha i pytanko co to jest za okrągłe ustrojstwo z którego ta linka wychodzi i jak działaAle sie naprodukowałem Mam nadzieje że ktoś coś z tego zrozumie Pozdro. Linka ma być naciągnięta jeśli silnik jest zimny. Wraz ze wzrostem temperatury popuszczać tak,że przy ok 70 stopniach ma być luźna zupełnie. Jeśli nie reaguje na temperaturę to prawdopodobnie uszkodzone jest właśnie to okrągłe ustrojstwo przy termostacie. W tym jest jakiś bimetal który reaguje na temperaturę. Acha rozumie. A co powoduje podkręcanie tej śrubki na dźwigni która popycha drugą dźwignie I jak nazywa sie to okrągłe ustrojstwo i czy jest drogie Nie wiem jak się to fachowo nazywa. Tymi śrubami poprostu zmieniasz zakres obrotów "szybkiego biegu jałowego". acha czyli nic nie zepsułem spróbuje wykręcic to coś i może da się to naprawic bo nawet przed chwila jeździłem i się ta linka nie luzuje W zasadzie to nie powinno się regulować nic przy pompie Heh to ja wiem z tym że jak ktoś to odpioł pewnie dlatego że nie działało a przez to zapalenie przy niskiej temperaturze dawało ostro w kośc to pasowalo to uruchomic, dzieki temu autko ma troche wyższe obroty niż powinno ale pali bez problemu za pierwszym podgrzaniem świec ,a w czasie jazdy nic niepokojącego sie nie dzieje. Tylko że przez te wyższe obroty wzrośnie Ci spalanie Ale za to baterii nie wydoje A tak poważnie to właśnie musze zrobic cos z tym dżinksem żeby puszczał linke.Wtedy po nagrzaniu obroty będą spadac ,no ale jak coś nie działa jak należy to wiadomo. Właśnie czytam wasze wypowiedzi. Po zaczertpnięciu wiedzy w literatyrze fachowej dodaję, iż prawidłowo uatawiona linka cięgła biegu jałowego ze zwiększoną prędkością obrotową w pompie ROTO Diesel, powinno byś swobodne i luz powinien wynosić od 0,5 do 1 mm. Pomiar i regulacja następuje w czasie gdy silnik jest ciepły *nie ma ty mowy o jego temperaturze) mogę dodać że bezpieczną wartością jest ok 80 stopni. Pozdrawiam Wszystkich to ustrojstwo można wymienić koszt ok 80 zł w sklepie squad w krakowie i będziesz miał wszystko ok THX gomez poszukam tego A jaki adres tego sklepu jest Podczepiam się pod temat, w mojej 405tce ten moduł reagujący na temperaturę też nie działa jak należy (czasami potrafi zadziałać w najmniej oczekiwanym momencie ). Daj znać jak już to kupisz, podaj cenę i nazwę lub oznaczenie części. Chętnie też rozwiązałbym problem tego ustrojstwa... PS Czy jeśli mam to ustrojstwo to na 100% mam pompę Lucasa, czy w boschach tego nie ma? W boschach też jest UL. PODSKALE KOŁO MATECZNEGO TYLKO SQUAD A NIE ELTO BO SĄ TAM DWA SKLEPY KOŁO SIIEBIE SORRY ZA DUZE LITERY Ok dzieki gomez jak tylko będe miał kase to postaram się to załatwi , narazie robie hampry. A powiedzcie mi jeszcze jak to wykręce to będzie lał mi sie płyn czy nie Tak na marginesie to widze chłopaki że mieszkamy w tym samym rejonie może jakaś ustawka kiedyś co by sie poznac i wymienic doswiadczeniami A jakieś spoty w kraku wogóle sie zdarzają Jak to wykręcisz to bedzie lał się płyn. Spuść z chłodnicy, to wsytarczy. Pod warszawą w sulejówku zaplaciłem za to ustrojstwo 57zl rok temu Ja dodam że na żałączonym ssaniu auto spala o 1,5 do nawet 2L więcej, w zależności od ustawienia dawki biegu jałowego. Sprawdzałem: tankowałem do pełna 70L bez ssania przejechałem 1390KM na ssaniu wyciągłem tylko 970KM. więc warto to zrobić. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||