ďťż
chomiki
Pękł pasek rozrządu w trakcie jazdy 1.9 TD
czarny pasek po lewej stronie ekranu
Menu START i pasek zniknęły
Pękł pasek rozrządu, co z tym zrobić
Peknięty pasek! zmiana z 1.9 na 1.8 warto!!!????????????
Sprzedam brodzik Sanitec Koło z serii Pacyfik 90x90x5
szary pasek w menu
Pasek klinowy - jaki
pompa i pasek rozrządu
Potrącony pies Nowy Rynek (koło Kanapy)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Jak odpala auto po nocy to strasznie piszczy jakiś pasek, dodam gazu i po chwili przestaje? Słychać też piszczenie jakiegoś kola, piszczenie jest jednostajne i nie wpływa na nie prędkość silnika.Tak jakby ktoś kręcił kołowrotem od studni. Jakieś kolo pasowe się zaciera czy co i co to za pasek tak piszczy.
    Umówię się z mechanikiem, ale nie chce żeby mnie naciął na koszty.
    Proszę o opinie.

    Demeter



    co to za pasek tak piszczy

    Klinowy.
    Sprawdź naciąg i stan paska od alternatora.
    Pasek wieloklinowy.
    Co do piszczącego koła, może to być alternator(łożysko).
    Ale dopóki nie sprawdzisz paska nie będzie wiadomo.
    Zbyt słabo napięty pasek da znać o sobie głośnym piskiem, zwłaszcza przy zimnym silniku i po nocnym postoju.Natomiast zbyt mocno napięty pasek będzie miał mniejszą trwałość i dodatkowo znacznie szybciej zużyją się łożyska kół pasowych, bo będą pracowały pod zbyt dużym obciążeniem.


    Pasek powinien być napięty tak, aby dało radę przekręcić go w pozycję około 90 stopni ale nie więcej. Jeśli regulacja napinaczem nie pomoże należy wymienić pasek na nowy, w niektórych wersjach należy wymienić również napinacz.

    Pasek powinien być napięty tak, aby dało radę przekręcić go w pozycję około 90 stopni ale nie więcej.

    sowa77 dodał bym że na najdłuższym jego odcinku
    fakt
    Możliwe że to nie pasek...odkąd kupiłem auto, w zimne dni piszczy z rana. Na bank nie są to paski od alternatora czy wspomagania bo oba już wymieniałem. Jest to specyficzne piszczenie. Mój mechanik stwierdził, że to może być od napinacza paska rozrządu lub pompa wody tak hałasuje.
    w moim pugu piszczało długi czas i wiedziałem ze muszę wymienić napinacz bo to on piszczał ale jakoś nie miałem chęci zrobić i stało się.... łożysko się posypało i rozrząd się przestawił i musiałem to zrobić nic się na szczęście nie stało

    zrób to czym prędzej bo szkoda nerwów
    Panowie głupie pytanie pasek wieloklinowy piszczy po nocnym postoju ale po przejechaniu kilku km jest już spokój tz. jak silnik się rozgrzeje cichnie piszczenie Czy to oznacza żeby pasek napiąć mocniej Dodam że u mnie ciężko jest znaleźć najdłuższą odległość i spróbować obrócić pasek (gdyż wszystko mam na jednym) Acha pasek nowy, napinacz nowy, rolka zwrotna też, tylko rolka napinająca nie, ale naraz brak hajsu na to
    Napiąć mocniej
    a może to jakieś łożysko przy alternatorze albo pompie wspomagania? U mnie piszczenie pojawia się czasami podczas jazdy przy ok 2 tys obrotów i powyżej. Po chwilowym wciśnięciu sprzęgła piszczenie ustaje a później już wszystko jest w porządku.
    Z naciąganiem paska nie ma co przesadzać, bo bedzie rozpieprzać łożyska w altku, pompie.
    Jak piszczy, to znaczy, że są dość mocno wyślizgane koła. Na wyślizganych kołach i nowy pasek będzie piszczał. Żeby zapobiec ślizganiu (piszczeniu) a przy tym zakonserwować gumę paska i leciutko go podprężyć stosuje się aerozol woskowy do pasków klinowych do dostania w większości sklepów moto.
    http://www.ekwasek.pl/ind...ct&prod_id=1793
    Kurcze wydaje mi się że ciut mocniej go napiąć bo piszczy tylko na zimnym silniku później spokój jest, może coś delikatnie szumi ale to traktor wiec nie słuchać Noger, piszczenie jest tylko na wolnobiegu jak dodam gazu jest spokój i tylko na początku jak odpalam po chwili cisza jest, w takim wypadku pomoże ten sprej kapuchy??
    Pomoże. Pomoże też, kiedy niby wszystko ok, ale jak się włączy światła i dmuchawę, to też potrafi zapiszczeć (większe opory na altku).
    Shaggy, miałem podobnie i ciagle pasek naciagałem,a mimo to dalej piszczało
    i co sie okazało spadło mi koło pasowe dwumasowe(guma sie rozleciała) ,po wymianie na inne piszczenie ustało na tym samym pasku ,wiec miałem wyslizgane koło jak kapuchy pisał
    orel11, ale to by się nie zwiększało wraz ze wzrostem prędkości obrotowej bo u mnie jest jak mówiłem po odpaleniu i przez krótki okres i tylko na wolnobiegu, później jest spokój
    Z tym kołem to trochę ból - nowe kosztuje (chińska podróba) ponad 200zł, ory ponad 400zł.
    Jak masz automatyczny napinacz to nic sobie nie naciągniesz
    Maciek STI, u mnie są 2 napinacze jeden automatyczny, drugi manualny na śrubie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.