ďťż
chomiki Pękł pasek rozrządu w trakcie jazdy 1.9 TD czarny pasek po lewej stronie ekranu Menu START i pasek zniknęły Pękł pasek rozrządu, co z tym zrobić Peknięty pasek! zmiana z 1.9 na 1.8 warto!!!???????????? piszczy pasek i jakieś koło szary pasek w menu Pasek klinowy - jaki pompa i pasek rozrządu pasek rozzadu |
chomikiWitam, mam prosbe czy ktos mogl bym mi przedstawic jak wygalada prawidlowe zalozenia paska wieloklinowego w TD. Pasek wielolniowy napędza alternator, sprezarke od kimy oraz pompe wspomagania. Pdczas ostatnie wymiany załozyłem go tak jak poprzedniego ale jest jeden problem pasek jest na max napiety a sroba regulacji jest poluzniona na max, oraz bardzo truddne bylo jego zalozenie byly potrzebne 2 osoby, a to chyba nie jest normalnea na pewno kupiles dobry pasek? Do TD z klima powinien byc najdluzszy - 1700mm a sa jeszcze oprocz tego 4 rozne dlugosci wszystko do wersji bez klimy i sa krotsze, moze ktorys z tych masz...? Ma być GY6PK 1700 czyli z klima szerokośc 21,4 , 6 rowków i długośc 1700. Mam napewno odpowiedni 1700mm, dlatego mnie to zastanawia Witam, mam prosbe czy ktos mogl bym mi przedstawic jak wygalada prawidlowe zalozenia paska wieloklinowego w TD. w Xantii 1,9TD: http://shadrak.free.fr/courroie.jpg Dzieki marc1, dokladnie tak zakladalem pasek, tylko mnie zastanawia czemu on jest tak napiety i czemu to jest rozwiazane ze potrzebne sa 2 osoby do zalozenia tego . Zaznaczam ze srobe regulacyjna jest poluzniona. Shaggy, właśnie robilem u siebie to samo tylko ze w benzynce!! Jesli sie nie myle to napinacz paska wieloklinowego masz do !! Po prostu w srodku jesli sie nie myle jest tam sprezyna czy cos która luzuje i napina. I niestety ale to juz ma swoje przejechane i ma dosc. Jestem po wymianie tego i niestety Cie zmartwie ze to nie jest tania rzecz!! Młody, sprawdzilem u siebie przy napinaczu ale tam nie ma zadnej sprężynki ale jak poluznie obydwie sróby to napinacz zmienia swoje położenie roznica jest okolo 3 cm (taki jest skok jednej ze śrób). Chyba ze mowisz o górnym napinaczu takiej rolce na sprężynie ktora jest przy pompie wspomagania ale on akurat działa dobrze . Znowu dziwne francuskie systemu . Sorka nie jestem przyzwyczajony po 6 laty jazdy niemieckimi samochodami. Coraz nowe rzeczy wychodza ale człowiek sie uczy . Właśnie Młody Nie byłem pewny, bo nie "macałem" tego napinacza nr 6, ale on chyba cały czas napina pasek. U mnie wygląda to tak: http://sklep.intercars.co...13&pic=0&moto=0 A u Ciebie tak: http://sklep.intercars.co...34&pic=0&moto=0 W IC jesli dobrze widze to najtansza wersja do Ciebie to kwota rzedu 380zł. Gadaj z woda1010 on zalatwi Ci taniej. W moim przypadku było to 270zł a po rabacie wyszło cos ok 190zł. Młody tan górny napinacz co pokazałes to pracuje prwidłowo, przynajmniej tak mi sie wydaje. Tylko tam jest tak mało miejsca zeby ten napinacz przesunąć czyli odgiąc, duzo rzeczy przeszkadza pompa wtryskowa obudowa rozrzadu no i trzeba miec długą cienka ale zarazem mocna rure do odgiecia go. W sobote jak bede robić sprzegło to dokładnie obadam ten pasek bo i tak mam do wymiany THX wszystkim za pomoc marc1, tak dokłądnie to napina pasek. Miałem to w rekach, nowy i stary. Sprawdzałem i w moim przypadku naciąg był różny. Zalozenie nowego z paskiem zajeło 10min. Boże, ale na kombinowane tylko przez klimę - Młody - mamy te same silniki, a u mnie jest tak, że pomiędzy alternatorem, a kołem pasowym wału jest napinacz mechaniczny, który wykonany jest z kawałka blachy 5mm lekko wyprofilowany dla usztywnienia, do którego jest przymocowana śruba regulacyjna, która ciągnie lub pcha góra dół. Poza nią są jeszcze dwie, które luzuje się by móc go poruszyć i stanowią jego prowadnice. Rolka napinająca to łożyskowane kółko stlowe osadone stale i już Takie małe OT sowa77, nie skumalem Cos zle powiedzialem czy po prostu sie dziwisz ze przez klime sa inne rozwiazania?? Dokładnie tak tzn. Że przez klimę jest tak jak jest, Czyli drogo i skomplikowanie - ale cóż cena za komfort. ano niestety... sowa77 pol biedy ten pasek wieloklinowy, sprobował bys zmienic kompresor na miscie olejowej bo jest do niego przymocowany . Jak zmienialem miskie to byla zalamka to 3 srób dojscie jest ale czwarta to dosłownie gimnastyka i szukanie patentów jak ja skontrować nie mówiąc o tworzeniu spycjalnych narzędzi do tego. Shaggy u mnie jest identycznie. Do nalozenia paska potrzebne sa 2 osoby Ale to dobrze, bo pasek z czasem sie wyciaga i poduje piszczenie, a nasze sa dosc mocno spasowane i dlatego tak ciezko nachodza. Ja tak jezdze juz na 3 pasku i nic sie nie dzieje. Co prawda nie mam klimy, ale to nie ma jakiegos znaczacego problemu Do nalozenia paska potrzebne sa 2 osoby jesli sie nie myle jedna popuszcza i naciaga na napinaczu a druga naklada pasek... Delikatnie mowiac jest to dosc specyficzne rozwiazanie zeby do tag blachej rzeczy potrzebne byly 2 osoby Shaggy, szukasz dziury w całym. U mnie to zajeło max 10min. Wiec nie widze problemu, rozumiem jakby to była naprawa belki we wlasnym zakresie to ok:) Ale chyba wyolbrzymiasz problem. BTW kazda marka niesie za soba jakies trudnosci, a peugeot nie jest wcale skomplikowana konstrukcja!! Trzeba jedynie chciec WieszMłody ja praktycznie ucze sie tego samochodu i wszystko sam robię bo poporstu lubie i nie wierze mechanikom. Nie wiem jak wyglada sprawa u ciebie ale w td jest masakra bardzo malo miejsca zeby zmiescic jakis mocny pret w celu odciagniecia napinacza. W sobote sie zabieram za zimeringi w silniku i na skrzyni do tego sprzegło zmieniam oraz oczywiscie pasek wieloklinowy zobaczymy jak mnie bardzo zdenerwuje Robiłem juz to w VW i jakos nie było duzo trudnosci mam nadzieje ze bedzie podobnie. Niedawno robilem wymiane sprzegla Nie jest tak zle. Jednak w 2 osoby jest duzo latwiej, przynajmniej w kilku fazach robienia sprzegla |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||