ďťż
chomiki
Peugeot 405 1.9 SRI i 405 1.9 czym sie roznia??
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
1.9 SRI 92 rok mała moc, nierówna praca.
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v
Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI
Głosniczek podszybie PEUGEOT 405 SRI
2,0 SRI Nie wchodzi na obroty , nie ma mocy .
Obroty biegu jałowego 1,9 SRI
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    witam, jak w temacie silnik 2 litry skrzynia automat dzis zrobił mi psikusa i nie zapalił. Rozrusznik kręci ale wydaje mi sie ze nie ma iskry, w dodatku zauwazyłem ze jak przekręcę kluczyk to nie zapala mi sie kontrolka diagnostyki silnika (K), parę dni temu tez tak miałem ale po chwili zapalił, dzis kumpel zacząl mnie holowac przejechał kawałek, stanął na swiatłach ja kręcę tu pali Przyjechałem 40 km do domu zgasiłem po 5 min to samo brak kontrolki (K) i brak kontrolek gazu jak kręce ( a zawsze były). Wszelkie pomysły mile widziane, pozdrawiam


    na podszybiu powinienes miec jeden bezpiecznik w osobnej oprawce, sprawdz styki na oprawce, to jest bezpiecznik od kompa, jak nie ma przejscia, to tak jakbys milal mlaczony immobiliser, kreci a nie pali i brak kontrolki kompa na desce, ozluwe ze masz go gdzie indziej bo gaziaze rozne cuda robia, np w skrzynce z kompem ,albo kolo parownika, ale najczescie w okolicy silniczka wycieraczek
    tez mi przyszedł komp do głowy tylko nie wiem jak sie za to zabrac, na gazie jezdze juz ponad 2 lata i nic sie nie działo, ten bezpiecznik to w tej duzej skrzynce od strony kierowcy? tam tez jest komp od silnika?
    caly czas mi chodzi o komp od silnika, gaziarze czasem dokladaja taki bezpiecznik, tez tak kiedys mialem....i znalazlem to ustrojstwo...jak wlaczysz zaplon i jest ikonka samodiagnostyki to zapalal, jak jej nie bylo to nie zapalal, w winne byly zasniedziale styki na bezpieczniku (on jest w osobnej takiej malej kasetce ) albo na podszybiu,albo w skrzynce na komputer, winny tez moze byc ktorys przekaznik od komputera (tez w skrzynce-tej duzej z kompem od silnika i abs) poprostu poczysc np kontaktem wszystkie styki na przekaznikach i na bezpiecznikach i posprawdzaj, polaczenia kabli, te ktore gazownicy dolozyli, bo musieli sie powpinac w oryginalna instalacje elektryczna auta.....


    popsikałem wd40 styki od przekazników i chula, mam nadzieje ze to było to, przynajmniej teraz człowiek wie gdzie sa komputery, a gaziarze chyba tam nic nie grzebali na pewno wpięli sie pod wtryski benzynowe i sondę lambda jesli pod komputer tez to juz gdzies blizej silnika, dziekuję i pozdrawiam
    a123 dzięki za sugestię niemania kontrolki diagnostyki silnika.
    Wczoraj zostałem sholowany 50 km bo zgubiłem iskrę na świecy.
    Dzisiaj sprawdziłem że nie mam kontrolki diagnostyki.
    Wypiął się kawałek takiej dużej wtyczki za lewą przednią lampą w głębi i niżej.
    Zauważyłem że jest trochę krzywo wpięta.
    Po dociśnięciu pstryknął zatrzask i kontrolka diagnostyki się pali.
    Oczywiście iskry nie sprawdzałem bo samochód pali jak pszczółka.
    zięć ze swoim ojcem wymieniali linkę sprzęgła i pewnie wtyczkę kawałek wypięli przez nieuwagę i zamek był niezatrzaśnięty a jak jechałem po dziurach to się rozłączyła.
    Pozdrawiam.
    o niwidzisz to jest bitron, w zaleznosci od wersji byl albo tam albo za nadkolem lewym albo w skrzynce z kostkami diagnostycznymi, niektorzy go nazywaja przekaznikiem podwojnym, prad z niego jest podawany na czujniki, na kalkulator wtrysku i na pompe paliwa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.