ďťż
chomiki
Peugeot 405 1.9 SRI i 405 1.9 czym sie roznia??
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
1.9 SRI 92 rok mała moc, nierówna praca.
2.0 SRI falujące wolne obroty na luzie podczas jazdy
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v
Pompa paliwa i Czujnik wskazania temperatury w 1.8 SRI
Głosniczek podszybie PEUGEOT 405 SRI
nie chce zapalic (2.0 sri+lpg sekwencja)
2,0 SRI Nie wchodzi na obroty , nie ma mocy .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Pomocy
    Moja 405-ka nie chce wchodzić na obroty i nie ma zupełnie mocy.
    W zeszłym tygodniu wymieniłem pompę paliwa i się zaczeło.
    Tak samo się dzieje na gazie (SGI)
    CO ROBIĆ ?


    A nie mówiłem następny któremu muli
    Masz może jakieś pomysły

    Masz może jakieś pomysły
    No własnie nie .... wymieniałeś pompę to na gazie chociaż powinno byc ok

    [ Dodano: Wto Sie 28, 2007 10:22 am ]


    Prawdę mówiąc wszystko wczoraj rozkręciłem i nic szczególnego nie stwierdziłem. A przepustnica luzów nie ma , chyba że puszcza na osi , pytanie jak to sprawdzić , czacha dymi dosłownie
    zapchany katalizator?
    Już go nie ma wstawiłem strumiennicę ,
    dzięki za sugestię
    To jest efekt stały czy chwilowy?
    U mnie działo się coś takiego ale tylko od czasu do czasu.
    Najczęściej wystarczyło potraktować go kilkoma kopnięciami w gaz, wtedy wskakiwał
    na jakieś przyzwoite, niespadające obroty, Dociskałem mu wtedy do 4500- 5000 Rpm
    przez moment. I już niby było , aż do następnego razu.
    Nie wiem czy to było to, ale efekt ten ustąpił niedługo po tym jak wymieniłem filtr paliwa
    Ktoś w ASO podpowiedział mi że to może być jeszcze zapchana siatka na ssaku w baku.
    Odpukać na razie się nie powtórzyło od kilku miesięcy.
    Tak działo się cały czas , temat już opanowałem , okazało się że padła sonda Lambda , komp zdziczał i nie dawał nic na wtryski , szło samo powietrze.
    Pozdrawiam
    Ja dodam że na gazie też niechodził bo to sgi i komp gazowy powielał błedy z kompa benzynowego :)
    Mialem ten sam problem co kolega, i do tej pory sie powtarza. Niewiem co sie dzieje w baku ale moze tam byc niezaciekawie. Mam w peugeocie gaz i na gazie tez czesto sie zdaza zamulenia a nawet czesciej niz na benzynie potrafi sie przydlawic, a jak mu raz albo dwa puszcze i wcisne gaz to jak zaskoczy to zaczyna palic gumy(takze wigor jeszcze ma). Zastanawialem sie nad filtrem gazu i benzyny, oraz silnikiem krokowym gazu. Ale okazalo sie ze ani silnik krokowy ani filtr gazu nie pomogl. Zostaly proby na benzynie. Ale teraz pojawilo sie gorsze zmartwienie na benzynie ciagle swieci sie kontrolka diagnostyki silnika. Co nieco czytalem juz o djagnostyce "blyskowej" ale nie wiem jak to podlaczyc i przetestowac co i jak z moim lwem. Jak by ktos byl w stanie cos poradzic bede wdzieczny. A moze mi ktos powie jak sprawdzic lambde? Mam 405 z '94roku 2,0sri
    sonda koledzy sonda...nawet jak jeszcze podaje dobre sygnaly to ma zbyt wolny czas reakcji - sonda przewidziana jest na okolo 150tys km, wiec wymienic na uniwersalna ale dobrej marki koszt 75-100pln i po klopocie
    A jaka marke mi polecisz moze jakis link z allegro? Umnie komp mi sie swieci bo mam problemy z lambda i ogulnie wszystkie mozliwe gdzie pojawia sie slowo powietrze:) Zaczynam od wymiany lambdy, tylko muj lew ma dopiero 100tysiecy przebiegu ale od 30 jezdzi na LPGuwnie...
    w oryginale jest bosch i taka polecam ale moze tez byc magneti marelli ewentualnie bosal- musi miec 4 przewody dwa(2) biale (1)szary i (1)czarny- czasem bywa ze padnie wczesniej - dokladnie sprawdz caly dolot i wydech czy nie lapie lewego powietrza, jeszcze sprawdz czujnik IAT jest w przepustnicy wpiety od spodu(wtyczka po prawej stronie przepustnicy i wszystkie wezyki od podcisnien miedzy filtrem powietrza ,przepustnica i kolektorem ssacyma na wydechu czy nie dmucha przed sonda gdzies

    [ Dodano: Pią Gru 07, 2007 12:27 pm ]
    Ja już jestem pewien że te anomalia spowodowane były dziurawym
    wydechem. Wtedy sonda dostaje też głupawki.
    Odkąd wymieniłem wydech już ani razu się to nie powtórzyło.
    Akurat w sobote po poludniu sobie po przegladam autko. Dzieki za pomysly. Co do wydechu to niedawno byl wymieniany caly tyl. Polecacie wywalic katalizator i wstawic strumiennice?
    zamiast strumienicy wstaw rurke, bylo na forum gdzies o tym

    Polecacie wywalic katalizator i wstawic strumiennice?
    polecam obliczyc straty i zyski jakie osiagniesz po wycieciu kata zastąpieniu go rura lub strumienicą w ODPOWIEDNIEJ ODLEGŁOŚCI!!!
    Nieznam sie na tym... Dlatego pytam. To warto czy nie bardzo

    [ Dodano: Sob Gru 08, 2007 8:30 pm ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.