ďťż
chomiki
bialy dym, bierze duzo oleju, ubywa wody w chlodnicy POMOCY
które styki zewrzeć, żeby włączyć wentylator chłodnicy?
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Wentylator chłodnicy - problem inny niż wszystkie...
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
CZym zakleic plastikową czść chłodnicy?? Pomocy!!
Problem z wentylatorami chłodnicy w Xanti 1,9 TD
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Mam taka badziewną chlodnice z korkiem na niej.
    Tu moje pytanie czy na zimnym silniku powinno być widać plyn w okolicach maximum czy na gorącym??
    jak silnik jest gorący to widac, jak jest zimny to juz nie.
    Jak powinno być??


    Tak właśnie powinno być, na gorącym więcej a na zimnym mniej.
    ale tyle mniej zeby nie bylo go widac?? to chyba za malo??

    ale tyle mniej zeby nie bylo go widac?? to chyba za malo?? jeżei uważasz że za mało to dolej, tylko żeby Ci nie wywaliło jak się nagrzeje. A jeżeli nic się nie dzieje z chłodzeniem to po co ruszać?P:>


    Zeberson, Tam jest taki metal w środku, zawsze lej do niego i będzie git, na dodatek na chłodnicy masz zaznaczone dokąd masz lać, a jak się woda nagrzeje to zawsze będzie się podnosiła... Jak mi się zagrzał bo miał mało wody to tez mi się wydawało że jest sporo, ale jak dolewałem po woli nałęczowiankę to wypił 1,5 litra Teraz w lecie polecam Ci wodę destylowaną wlewać jak Ci gdzies gubi wodę, bo mi gubi, nie dolewaj zwykłej wody bo będziesz miał mech w przewodach...
    Bo nie wiem w sumie co zrobic.
    Prawdopodobnie miałem przez poprzedniego wlasciciela zasypana chlodnice tym syfem od uszczelniania.
    Przez to grzeje mi sie pug do 95 max 100c
    kiedy zlewa sie plyn, jest on rudego koloru, a pod starym korkiem{ teraz jest nowy z aso} byl jak by brązowy majonez...
    co mam z tym zoribc?

    kiedy zlewa sie plyn, jest on rudego koloru, a pod starym korkiem{ teraz jest nowy z aso} byl jak by brązowy majonez...
    co mam z tym zoribc?
    ktoś jeździł na wodzie nie na płynie, masz zardzewiały układ przepływowy.. możesz próbować przepłukać to specyfikami(ale licz się z tym że jak były jakieś małe dziurki to się one znowu otworzą, niektóre uszczelki tych specyfików nie wytrzymują)

    Proponuje na początek, odkręcić dolny przewód w jego końcowym obiegu, czyli przed chłodnicą, i przewód idący od termostatu do chłodnicy i wpitolic gruby wąż z dużym ciśnieniem i pod dużym ciśnieniem wypłukać cały układ, potem to samo zrobić z sama chłodnicą.a potem znowu zalać petrygo czy innym płynem... i polecam nie jeździć na wodzie... raz że temp. wrzenia wody to 90C dwa że temp wrzenia płynu to 115C trzy płyn nie powoduje korozji najwyżej śniedziowe naloty które łatwo wypłukać i nie powodują one wżerów.
    ok ale czy jesli jezdzil na wodzie to mogly sie jakies dziurki w bloku silnika zrobic w sensie w kanalach wodnych?
    chyba innej fizyki sie uczylismy,ale temperatura wrzenia wody to 100 stopni celsjusza a w warunkach zwiekszonego cisnienia, w ukladzie zamknietym to 110 stopni, ale poza tym to faktycznie lepiej jezdzic na pkynie,a jesli juz woda to tylko destylowana, aby sie kamien nie odkladal....i oczywiscie najpierw przeplukaj i przeczysc uklad , chlodnice, nagrzewnice....plyn jak z olejem najlepiej jak jest w pilowie miedzy znacznikami na zbiorniku wyrownawczym ,gdy silnik jest zimny

    ---nie zrobic dziurki tylko , mogly sie zapchac kanaly wodne bloku lub glowicy, jesli to byla zwykla woda to kamieniem, a jesli wsypywal ktos wiury do chlodnicy aby uszczelnic chlodnice, to po pierwsze mogly one pozapychac kanaly wodne a po drugie swiadczy to o tym ze uklad musial byc nieszczelny

    Proponuje na początek, odkręcić dolny przewód w jego końcowym obiegu, czyli przed chłodnicą, i przewód idący od termostatu do chłodnicy i wpitolic gruby wąż z dużym ciśnieniem i pod dużym ciśnieniem wypłukać cały układ

    Właśnie mam zamiar to zrobić.Ten drugi wąż czaje a ten pierwszy to ten od spodu chłodnicy? obok korka spustu dobrze kojarze?

    raz że temp. wrzenia wody to 90C a nie przypadkiem 100 stopni Celsjusza ? :>
    he he napisalem to wyzej, ale to wlasciwie szczegol, reszta uwag jest sluszna i absolutnie do zastosowania:-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.