ďťż
chomiki Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995 Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ?? Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ?? wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92 |
chomikiwitam, chcialbym sie zapytac co trzeba wyciagnac z puga aby byl komplet szyb elektrycznych tylnich(przednie juz mam w seri) znalazlem na szrocie puga z szybkami z tylu i chcialbym je wyciagnac tylko nie wiem jakie sterowania wyjac zebym mogl to podlaczyc u siebie. moze ktos wie gdzie fabrycznie umieszczone byly jakies centrale sterujace itp? a przy okazji zapytalbym sie czym moze byc spowodowane bardzo powolne otwieranie sie i zamykanie przedniej szyby pasazera, czasami trzyma sie przycisk i szyba dopiero za chwile ruszy.Co do wolnego otwierania się szyby to ja mam tak samo. Myślę że trzeba coś tam nasmarować bo otwiera się z oporem i połowę wolniej niż od kierowcy. A co do elektrycznych tylnych szyb to potrzeba Ci jedynie 12 v przełącznikiem załączasz silnik który otwiera i zamyka szyby jeśli chcesz to możesz zawsze sobie przeciągnąć przyciski gdzieś na przód... Taki gadzet robił figop w swojej 405. Przyciski sa na tunelu srodkowym nad popielniczką. musisz napewno miec wiazke, przyciski, podnosnik z silnikiem chyba ze o czyms zapomnialem?? Co do wolnego otwierania to mialem to samo. Nasmaruj i bedzie git... no dzieki moze jutro dostane sie do tych drzwi i zobacze co i jak, tak myslalem zeby to nie byly moze szczotki w silniczku?? a zdaje mi sie ze w drzwiach od kierowcy mam takie pudelko i do niego podlaczone sa kable od silniczkow i przelacznikow i to on czyms steruje. Co do powolnego opuszczania, to trzeba przesmarować całą drogę linki i kilakrotnie opuszczać/podnosić, smarując co ruch. Powinno się z pancerza linki wydostać sporo zardzawionego oleju. Oczyść i jeszcze raz posmaruj Co do powolnego opuszczania, to trzeba przesmarować całą drogę linki i kilakrotnie opeszczać/podnosić, smarując co ruch. Powinno się z pancerza linki wydostać sporo zardzawionego oleju. Oczyść i jeszcze raz posmaruj Co uzywales do smarowania linek ?? smaru zapewne hehe, ja u siebie smarem smarowalem, jakim zwyklym kupionym na cpnie:) i smigaja szybki jak szalone:D Olej przekładniowy - bardzo fajnie po nim pracuje. Olej przekładniowy - bardzo fajnie po nim pracuje. THX a zdaje mi sie ze w drzwiach od kierowcy mam takie pudelko i do niego podlaczone sa kable od silniczkow i przelacznikow i to on czyms steruje. sterownik przedniej lewej szyby (od kierowcy) jak wciśniesz mocniej guzik to szyba zamknie sie bądz otworzy cala bez przytrzymywania guzika wlasnie tez tak wywnioskowalem :p ale dzieki za odp. pzdr [ Dodano: Czw Cze 19, 2008 10:57 pm ] wlasnie strasznie sie otwieraja szyby;p ta od kierowcy chodzi idealnie a pozostale o polowe wolniej ;p co dokladnie trzeba przesmarowac;p ?? i najlepiej jakim olejem ;p pomoze mi ktos?? Nie olejem, a najlepiej mydlem w plynie prowadnice szyby. Te zamszaki. Na calej dlugosci. Otworzyc szybe calkowicie i wpuscic mydla w stuk szyby i prowadnicy, chwile odczekac i pojezdzic troche gora dol. widzę, że moja punia nie jest wyjątkiem w problemie z szybami ufff... Jutro popróbuje waszych metod i miałbym prośbę jeszcze, aby ktoś posiadający elektryki z tyłu cyknął fotę jak to na drzwiach umieszczone są przełączniki, bo ja mam na korbe-wariata tył, a może by tak leniucha sobie zrobić? McR88 przełączniki do tylnich szyb znajdują sie na tylnym tunelu po środku powyżej popielniczki. Dziwny system ale cóż |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||