ďťż
chomiki
Dziwny komunikat, przy odpalaniu kompa
dziwny problem z zapalaniem i wolnymi obrotami
Dziwny model silnika na monowtrysku :/
Filmik z dziwnymi dzwiekami silnika
Dziwny problem- pomocy
Dziwny problem z siecią
Dziwny problem z dmuchawą
dziwny problem z chłodzeniem
Dziwny plik
fat32 czy ntfs - ale w moim przypadku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl

  • chomiki

    Witam
    parę dni temu stała się z moim Pugiem 1,6 gaźnikowym (1992) dziwna rzecz. Jadąc poczułem smród oleju. Podniosłem maskę a tam wszystko zarzygane olejem, cała głowica mokra i kolektor wydechowy. Żaden wąż nie pękł. Sadziłem, że poszły pierścienie czy tłoki i olej wywala górą. Jedna przyspieszenie ma dobre więc chyba kompresja jest, a dziś przejechałem się 3 km. i wszystko było O.K - żadnego smrodu. Mieliście podobne doświadczenia - co to może być?


    odma zatkana!!! przez masło olejowe...
    Wywalona uszczelka pod pokrywą zaworów i olej kapie na kolektor wydechowy

    Wywalona uszczelka pod pokrywą zaworów i olej kapie na kolektor wydechowy
    Najprawdopodobniej nic innego
    dokładnie część nr 2



    sprawdzę to. I jeszcze 1 uwaga - po wyjęciu miarki oleju z rurki wydobywają sie spaliny (chyba, że to para wodna). Z drugiej strony czy uszkodzona uszczelka kapy powodowałaby taki rozbryzg oleju? - mokry jest tez akumulator.

    Z drugiej strony czy uszkodzona uszczelka kapy powodowałaby taki rozbryzg oleju?
    A czy kapa była dobrze dokręcona??
    Może być jeszcze jedno, miałem podobny przypadek , myślałem że to skrzynia poszła, bo pod nią była masa oleju. Okazało się że pod akumulatorem jest korek oleju i on się odkręcił. Przez niego wychlapało olej ze skrzyni. Pochlapało wszystko dookoła.( Sprawdzić nie zaszkodzi, tamtędy idą też przewody od zbiornika wyrównawczego do wspomagania, może któryś strzelił).
    Sprawdzaj stan olej w silniku, jeżeli się nie zmienia to będzie wiadomo.
    Ja obstawiam, ze wywalilo przez rurke od bagnetu oleju...
    jesli tak, to jest problem.

    Jesli by wywlilo przez uszczelke pokrywy, to juz by wywalalo caly czas
    i bylo by widac uszkodzenie.
    kapa siedzi dobrze nie wykazuje luzu przy chwytany reką, jeśli wali przez bagnet to może właśnie wina odmy?niekoniecznie pierścieni.
    poziom oleju na razie się nie zmienił.
    na skutek mrozu ww odmie wytracila sie parafina z oleju, zrobila korek, ktory dodatkowo zmrozilo, i utwardziło, i odpowietrzanie skrzyni korbowej szlag trafil, poszlo przez bagnet.
    wyczysc odme, i przegon auto tak ze 100 km .... zeby silnik byl dluzej rozgrzany i parafina zeby sie na powrot rozprowadzila w oleju
    Ale najpierw udroznij odme, bo inaczej to moze nawet wydmuchac uszczelke spod glowicy
    Dzięki za rady, tak zrobie i mam nadzieję że to pomoże bo inaczej na szrot
    e tam zaraz szrot
    po prostu o autko trzeba dbac
    bo 405 jest jak kobieta... nie dbasz , nie masz ;]

    bo 405 jest jak kobieta... nie dbasz , nie masz

    bo 405 jest jak kobieta... nie dbasz , nie masz ;]
    No,ja dbam a sie sypie
    yyy... każda kobieta czasem się sypie

    A każda furka, z przebiegiem, wymaga cały czas doglądania.
    Zużycie eksploatacyjne niestety nie jest równomierne dla wszystkich części.
    Może to i lepiej. Bo się wydatki rozkładają na raty.
    Czasem warto parę groszy zainwestować wcześniej, żeby nie wsadzać dużo więcej
    chwilę później.
    Przemek, Bo Twoja PYZIA to jest ......

    Żart

    Czasem warto parę groszy zainwestować
    Kazdego miesiaca inwestuje a konca nie widac...

    symt sprawdź czy nie cieknie ci między głowicą a obudową termostatu, często mechanicy uszczelniają ten element silikonem i niestety z niego cieknie jak odmę przymrozi i niestety jak silikon już puści to od nowa trzeba uszczelniać
    z obudowy termostatu leci olej czy płyn?
    a tak na marginesie mówiłem o szrocie, bo ten samochód wygląda jak szrot - dostałem od brata za darmo, żeby dobić - robił za taczkę na budowie (Pug ,nie brat oczywiście), ale że we krwi mam dbanie o samochód staram sie trupa doprowadzić do jako takiego stanu, by żonka jeszcze pojeździła.

    z obudowy termostatu leci olej czy płyn?
    płyn.
    Pasażer olej też tam może lecieć ta obudowa zamyka trzy otwory (przynajmniej u mnie) od góry dwa to kanały olejowe, dolny wyjście z głowicy układu chłodzenia na termostat, czyli płyn
    Najgorzej jak olej poleci do płynu, można pomyśleć że uszczelka pod głowicą poszła
    moze tez leciec olej spod kopulki - jesli puszcza uszczelniacz palca i olej skapuje wlasnie w okolice obudowy termostatu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.