ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Mam problem z chłodzeniem. prawdopodobnie mam nieszczelną nagrzewnice i troche cieknie na dywanik. Nie miałem czasu tego naprawic wiec dolewałem płynu i czekałem na jakis wolny wieczór z wymianą . wczoraj jak wracalem do domu to temperatura silnika skoczyla mi na ponad 100 stopni. Pomimo ze chodziły oba wentylatory na drugim biegu temp. silnika nie spadała a nawiew pomimo że ustawiony na max grzanie dmuchał na zimno. Zaczekałem aż silnik ostygnie żeby dolać płynu chłodzącego ale okazało sie ze jest go dużo. Czy to możliwe żeby płyn nie dochodził do nagrzewnicy jeśli jest go dużo? Albo może coś się zatkało?
    Miał ktoś taką przygodę bo nie wiem czy dłubać samamu czy lepiej dać do mechanika


    a chłodnica cała goraca ? może się zapowietrzył
    Wydaje mi się że była gorąca sprawdze dokładnie jutro. Jak odpowietrzyć układ chłodzenia?
    stojąc przed autem po prawej stronie u góry chłodnicy masz odpowietrznik, wyciągasz jak zacznie się lać to zakładasz, na obudowie termostatu są dwa, odkręcasz jak leci to zakręcasz (choć mi ostatnio z jednego nie poleciało a układ jest odpowietrzony)


    nigdy tego nie robiłem wiec moze moje pytanie jest głupie ale wole wiedzieć mam to robić przy odpalonym silniku (no i jak jest jeszcze chłodny oczywiście)?
    ja jak wlewałem świeży płyn to ten przy chłodnicy na zgaszonym, ale potem jeszcze raz na odpalonym (uważaj bo może ładnie płynem psiknąc) na zimnym a potem na ciepłym (lepiej więcej razy a mieć pewność no i miałem odkrecony korek na chłodnicy ale nie wiem czy to konieczne
    Dzięki wielkie jutro sprubuje z rana i wieczorkiem napisze co z tego wyszło. mam nadzieje ze to załatwi sprawę. Pozdrawiam
    Na cieknącej nagrzewnicy nie da sie odpowietrzyć układu chłodzenia .

    Na cieknącej nagrzewnicy nie da sie odpowietrzyć układu chłodzenia -dokładnie, po prostu albo będzie tam wylatywał płyn , albo będzie zasysał powietrze i zawsze będzie problem-prponuję nie jeździć tylko to naprawić bo do przegrzania silnika już niewiele brakuje-a wtedy i silnik do remontu , jak już chcesz na siłę jeździć i uda się jakoś odpowietrzyć to proponuję jeździć z odkręconym korkiem chłodnicy, ( ja tak mam-znaczy się chłodnica lekko przepuszczała więc żeby nie wzrastało ciśnienie w układzie chłodzenia to przewierciłem małym wiertłem korek chłodnicy , jeżdże tak już 2 lata i żadnych problemów nie miałem )
    Nagrzewnica już nie cieknie i cały układ odpowietrzony(wreszcie miałem troche czasu). Ale mój pug za naprawę odwdzięczył sie zepsuciem stacyjki wiec teraz sterczą cztery kable i tak sie go odpala . no ale znowu śmiga jak marzenie. Pozdrawiam wszystkich i ogromne dzięki za pomoc!!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.