ďťż
chomiki
Olej w filtrze powietrza;/Nie odpala za każdym razem...
Lekkie wyrzuty oleju do filtra powietrza... 1.9 td
czy w mojej 405 jest czujnik temp powietrza ?
do czego służy dodatkowy wlot powietrza
Czy to mozliwe po wymianie filtra powietrza?
czujnik temperatury powietrza
sterowanie ciepłym powietrzem
Powietrze w układzie paliwowym!
diesel powietrze w filtrze
Lewe powietrze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Mam problem tego typu: Cały czas leci mi ciepłe powietrze z nawiewu, i obojetnie czy reguluje suwakiem na zimne czy ciepłe. Non stop mam upał w aucie. Stało sie to dzis po pracy, rano było ok, dopiero później. Moge powiedziec ze auto nie było przegrzane ( tu jestem na tym punkcie uczulony i dosyc czesto zerkam na licznik), trzyma cały czas dobra temperature 88-92st. Zdjąłem panel z suwakami by zobaczyc moze spadła jakas zebatka czy cuś, ale wszystko na swoim miejscu. Mam klime i ustawianie mam elektronicznie, a nie na linke. I teraz nasuwaja mi sie dwa tematy. Jakais czas temu ktos mi mowil o jakis czujnikach?? sterownikach?? z których jeden jest gdzies w poblizu nagrzewnicy, a drugi gdzies pod schowkiem? I mam pytanie czy dobrze kombinuje, który za co odpowiada, jak one wyglądaja i jak sie do nich dostac. Wszelkie schematy mile widziane. Z góry dziekuje....


    Młody, sprawdź czujnik klimatyzacji, może Ci padł i myśli że jest zimno w aucie. Który to Ci nie pomogę bo nie wiem ale miałem podobnie w dostawczym caddy
    może to coś podpowie

    albo odczepiła sie linka i masz otwarte non stop...


    Zacznij od wyczyszczenia czujnika temperatury wewnętrznej, który jest na desce rozdzielczej to ta mała kratka od strony pasażera, żeby się dostać do czujnika musisz zdjąć ten środkowy panel
    Ale pytanie czy dobrze kombinuje z tymi czujnikami??
    Młody, jeżeli masz sterowanie ciepło-zimno elektronicznie to dobrze kombinujesz, według schematu sa 2 czujniki i sonda
    Sa dwa czujniki jak piszesz dodi222, 6 i 8. Ale ja bardziej mowilem o nr 1 i 2. To mnie interesuje i zastanawia gdzie tego ustrojstwa szukac...
    Młody, z tego schematu wygląda tak jakby było pod dechą
    6 i 8 znajdziesz jak zdejmiesz boczek od strony pasażera osłaniający kanał, te elementy są przymocowane do obudowy nagrzewnicy, ale nigdy tego nie rozbierałem więc nie bardzo wiem jak to zrobić
    młody 1,2 sa pod deską w okolicy "za radiem daleko" czyli w tunelu środkowym przy samych klapkach i sterowaniach nawiewem(konkret rozebranie żeby się dostać) prawdopodobnie układ twój zgubił mase(to co było u mnie) więc szukaj tej usterki najpierw(czyszczenie styków, przeglądanie schematu gdzie bierze mase)
    ogólnie powodzenia.. a i tylko nie wyłam sobie bolców trzymających panel.. wystarczy lekko wepchnąć go do środka..
    A wiec po tym jak chciałem sie zabierac za demolke deski rozdzielczej pomyslałem sobie o koledze arsen (bez głupich mysli). Zaczałem kombinowac nt braku masy. Miałem juz rozebrany srodkowy panel, zdjałem schowek by miec dobry dostep do czujnika temperatury tego w desce ale wszystko wygladało dobrze, przeczyscilem z kurzu. Ale wracajac do sedna. Wiedziałem ze musi to byc jakas pierdoła i przez przypadek znalazłem to:

    A w dodatku zgubiłem gdziec ta jedna z trzech nakładek na suwaki te malutkie prostokatne...
    Ładnie zjarana ścieżka ale Młody daj to do jakiegoś fachmana od komputerów i ci ładnie na lutuje nową ścieżkę, taki panel ciężko dostać
    Zamówilem juz nowy panel. 30zl....
    Ooo gdzie tak tanio można kupić zdradź szczegóły
    tam gdzie dzisiaj rozmaialismy k:Ale nie myl nowy z nowym, ale jako nowy z drugim uzywanym
    Młody, jeśli przyjarało tak ścieżkę to oczywiście musiało być zwarcie... Więc nie zdziw się jak z nowym panelem będzie to samo.... ja bym poszukał przyczyny...

    . ja bym poszukał przyczyny... też bym szukał szczególnie ze nie wiele brakowało i miałbyś fire w aucie... możliwe że to scieżka masowa i ma za duże obciążenie.. (np coś pod to podpiąłeś??)
    Sprawa moze byc od tego ze pewien czas jeździłem na jakims lewym zasilaniu podłączonym pod dmuchawe, pisałem o tym kiedys. I własnie z tamtad pare razy mi zasmierdziało. Dzis mam dmuchawe mam podłączoną od aku poprzez przekaźnik i bezpiecznik taki rurkowy, mozliwe ze dałem za mocny bezpiecznik i poszło w panel Powiedzcie mi na jakim bezpieczniku powinna defakto pracowac dmuchawa, ale pamietajcie ze mam bezposrenio z aku wiec innych urzadzen nie obejmuje. Cos mi łązi po głowie ze walnałem tam 20A.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.