ďťż
chomiki
Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ??
Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ??
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szarlotka.pev.pl

  • chomiki

    Pierwszy etap instalacji Car Audio w Peugeocie ukończony.
    Na początku postawiłem na kable.

    A więc

    Kable:
    Zasilanie 21mm2 100% miedz a nie chiński zestaw. Bezpiecznik 60A
    Masa 30mm2 też miedz z aku do karoserii i z karoserii do wzmacniacza.
    RCA podwójnie ekranowane Ditez.
    Głośniki 1,5 mm2 pod głośniki w drzwiach i na półce.
    Skrzynia 5mm2.
    Radio:
    Kenwood KDC-W4034
    Głośniki:
    Drzwi przód - HERTZ ECX 165
    Półka tył - Magnat Ultra 162
    Wzmacniacz:
    Magnat EDITION TWO 500W
    Skrzynia:
    BLAUPUNKT GTb 1200 Mk II 300 watt RMS
    Kondensator:
    Pyle 1,2 farad automat

    Oczywiście Wzmacniacz+Skrzynia+głośniki tył są Tymczasowo

    Następnie:
    Wzmacniacz Crunch na 4 głośniki plus wymiana tyłu na Rockford Fossgate
    Wzmacniacz na skrzynie Crunch model PZI 1000 Watt RMS
    Skrzynka Rockford Fossgate 600 Watt RMS

    Co o tym sądzicie??
    Tutaj fotki:






    Zapowiada się nieźle, nie jestem znawcą tematu, ale zmiany na lepsze zawsze uważam za słuszne
    blanowak, a jak z dźwiękiem? Wydaje się wszystko spoko

    zmiany na lepsze zawsze uważam za słuszne nie lubię fantazji jak i w audio tak i w silniku ma być ukryte nie rozpoznawalne ale drapieżne


    blanowak, a jak z dźwiękiem? Wydaje się wszystko spoko
    mineliśmy się u Młodego jak przyjechałeś po fotel
    mam ramke od rejestracji na zipach bo odpadła generalnie przy tej konfiguracji wszystko sie trzęsie do poprawy troszkę głośniki ale jak już na nie jednym forum przeczytałem naprawdę 150 watów w RMS to już jest potęga. Generalnie plan był w kablach żeby nie trzeba było zmieniać potem wszystkiego a naprawde to podstawa. Jak zobaczyłem zestaw za 130 zł w którym kabel zasilający ma 8mm2 a pod 300 wat w RMS zaleca się 16 wtedy nie ma spadków napięcia który jest opleciony tylko miedzią to sorry a tak własny zestaw + troszke nerwów przy zaciskaniu końcówek i dosłownie niewiele więcej pieniążków a masz naprawde porządne okablowanie teraz zmieniam skrzynke wzmacniacz nawet na 4 razy mocnieszy i tylko przepinam dosłownie na parkingu wtyczki i gra bez żadnego przygasania.
    Naprawdę jak ktoś planuje zacznijcie od kabli jest to naprawde max 50 zł droższe od zestawów które są od 100zł a nie przeciążamy elektryki w aucie i nie mamy problemów a efekt naprawde fajny. Co prawda nie jestem żadnym koneserem Audio ale mam 2 kolegów co się ścigają w tej dziedzinie i słucham czasem mądrych rad


    A ja dzisiaj posłuchałem sobie tego zestawiku przez moment i powiem że bass wyrywa z kapci
    Musisz jeszcze przykleic szyby bo wypadna
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.