ďťż
chomiki centralny zamek fabryczny brak reakcji po kilku godzinach Nie wypłacą odszkodowania przez brak karty rowerowej Brak dźwięku na youtube, google video itp... 405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/ zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku. Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie Brak fotek/zdjęć na Naszej Klasie Brak NTLDR gdy drugi dysk podłączony! Brak polskich znaków z Dosa w Xp. brak pliku iertutil.dll. pomocy |
chomikiWitampo 2 tygodniowych opadach we wrześniu, pewnego razu przestały mi świecić światła krótkie (mijania), byłem wtedy w podróży więc poprostu zmieniłem kabelki z długich na krótkie. Przez co znacznie słabiej świecą a długich wogóle nie ma, ponieważ jak podpiąłem kable z krótkich to świeciły i te i te ale bardzo słabo. Problem jest taki że nie moge nigdzie znaleźć instrukcji co do czego jest (która kosteczka za to odpowiada?) prawde mówiąc większość napraw przeprowadzam sam, lecz temat elektryki i elektroniki to dla mnie ciężki orzech. Prosze o podpowiedź gdzie i co sprawdzić, (bezpieczniki wszystkie są ok) Żarówki są ok, kabelki też. Prawdopodobnie jakaś kostka się zepsuła i problem w tym że nie wiem jak i którą sprawdzić. A przegląd już nie długo. Auto to 405 1.9D z 88r Moze nie masz masy. Po opadach mogła gdzieś na stykach rdza lub tez ośniedziały Ci styki. Sprawdź to sobie dokładnie. A najlepiej podepnij tak jak było i jeśli masz to weź sobie miernik i sprawdź czy masz w ogóle napięcie na tych przewodach po załączeniu świateł. A jak nie będziesz miał to możesz sobie zrobi prosty test na to czy masz masę lub nie. Zamiast masy którą masz podpiętą do złącza żarówki podepnij kabelek i przyłóż do jakiegoś punku masowego lub tez do minusa aku. Ale w sumie to jeśli masz masę na długich to powinieneś mieć i na krótkich. Kurcze nie pamiętam teraz jak jest mam wszystko podpięte. Ale równie dobrze może nie tyle coś na kablach a może przełącznik się zepsuł. A akurat zbiegło się w czasie z opadami deszczu. Bardzo możliwe, że powodem twojej awarii są dwie kostki znajdujące się w wzmocnieniu przednim po obu stronach wentylatorów tuż przy dolnej krawędzi. Nie wiem, czemu Francuzi wymyśli coś tak głupiego, bo przez swoje umiejscowienie te dwie kostki są narażone bardzo na działanie wody i syfu z jezdni. Kiedy się do nich dostaniesz okaże się zapewne, że są całkowicie zaśniedziałe i pokryte wyżej wymienionymi. Dostać się do nich możesz przez zdjęcie zderzaka i cienkiej osłonki plastykowej, która kieruje powietrze w wprost na wentylator - mocowana jest do wzmocnienia na wsuwki i wystarczy ją mocniej pociągnąć by się z niego zsunęła. Kiedy to zrobisz, będziesz widział całą wiązkę wentylatora/ów i świateł, która dzieli się na segmenty za pośrednictwem właśnie tych kostek (w wersji po lifcie kolor żółty) 1.sprawdź czy do przelącznika(2) dochodzi prąd (pewnie tak , bo długie świeciły) 2. czy "wychodzi" prąd z przełącznika przy włączeniu świateł mijania 3. kiepskie światła to często wina słabej MASY (MM5, MM6) Te dwie kostki o których pisałem są zaznaczone na rysunku zamiszczonym przez marc1 jako MM10 i MM11 Dzięki za porady. Sądze, że jutro sobie z tym poradze. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||