ďťż
chomiki
centralny zamek fabryczny brak reakcji po kilku godzinach
Nie wypłacą odszkodowania przez brak karty rowerowej
Brak dźwięku na youtube, google video itp...
405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/
zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku.
Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
Brak fotek/zdjęć na Naszej Klasie
Brak NTLDR gdy drugi dysk podłączony!
Brak polskich znaków z Dosa w Xp.
brak pliku iertutil.dll. pomocy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Jak w temacie.

    Zimne auto trudno odpalić. Jak się uda to obroty są baaaaaardzo niskie, a jak się rozgrzeje to już spoko. A i do tego jak jest jeszcze nie rozgrzane to na benie przy gwałtownym dołożeniu w pedał dławi się. Po rozgrzaniu już jest ok.

    Co jest przyczyną?? Krokowiec czy czujnik temperatury?? Jak czujnik temperatury to potrzebuję dokładną jego lokalizację.

    Pomocy!!! Bo już mnie wkur... stanie w miejscu i trzymanie pedału gazu aż złapie trochę temp.


    No jak przy zapalaniu masz trudności, to nie wiem.
    Ja z zapalaniem nie mam problemów, ale zaraz po nim dzieje się to samo co u ciebie, czyli nie trzymie obrotów, przerywa, jakby na trzy świece czasem pracował i czasami nawet potrafi zgasnąć.
    Znowu nie mam problemu z przegazowaniem silnika, ale po przegazowaniu nic sie nie zmienia, dalej są nieregularne obroty.
    Po chwili, jak silnik pochodzi może z minute, lub więcej (w zależności od temp. zewnątrz) to chodzi rowniutko i nic już nie zakłóca obrotów.
    Nie mam takich problemów na LPG, więc wykluczyłem wszystkie elektryczne rzeczy (świece, kable itp).

    No i doszedłem że to wina wtrysków i wymieniłem na sprawne - problem zniknął na dwa tygodnie i znów mam to samo

    Jak masz autko także na LPG to możesz także mieć coś z wtryskami, jak tylko Pb masz to nie wiem co może być nie tak.
    wyczyśc silnik krokowy a jak nie to z tyłu na głowicy zaraz za termostatem powinna być taka niebieska kostka podpięta do czujnika temp. sprawdz czy nadal jest podpięta ew. wyczyśc styki na niej
    To nie jest czasem ta koło aparatu zapłonowego?? Bo jeśli tak to już to przerabiałem i nic nie dało.


    za nim
    Dobra, to tam wszystko gra oprócz tego że wtyczkę musiałem na trytykę przpiąć bo pęknięta jest i wypadała. Ale teraz jest git. Więc po wyczyszczeniu krokowca jeśli nic się nie zmieni to czujnik idzie do wymiany.
    Podpinam się do tematu, bo mam problem i mnie już wku .
    Na benzynie, obroty silnika falują ( 1700-2300 obr.). Silnik krokowy od kolegi z forum, bo myślałem, że mój uwalony. Czujnik temperatury reaguje na temperaturę i zmienia się jego oporność.
    Po przekręceniu stacyjki na krokowcu jest cały czas napięcie i go otwiera na maxa, jak zamknę krokowy ręczne i zaś uruchomię silnik, automatycznie otwiera się silniczek krokowy. Nie wiem co z tym zrobić.
    Jakie napięcie ma być na poszczególnych pinach od silniczka krokowego? Czy zepsuty czujnik temperatury będzie zmieniał rezystancję pod wpływem temperatury?
    sąsiad - a potencjometr przepustnicy sprawdzałeś?
    i szczelność przewodów gumowych idących do czujnika ciśnienia atmosferycznego?
    kapuchy, Ale po włożeniu silnika krokowego od instalacji gazowej w miejsce oryginalnego, wszystko jest OK. Gdyby to był TPS, to objawy te by nie ustąpiły, a tak mogę jeździć, przynajmniej dopóki tego nie naprawię.
    Ten czujnik mam wkręcony w głowicę od tylu.
    http://sklep.intercars.co...ic=0&lang_id=PL
    A ten nie wiem gdzie jest??? Czy to nie ten co jest w kolektor wkręcony?
    http://sklep.intercars.co...ic=0&lang_id=PL
    Przewody do mapa są ok.
    Czujnik temperatury jest wkręcany prawdopodobnie w kolektor ssący z lewej strony ale jeszcze jak masz taki problem zobacz może masz jakieś błędy i komputer Ci błyśnie przyczynę
    Rezystancja czujnika temperatury powietrza
    przy + 20 C ok 2500 ohm
    przy + 40 C ok 1200 ohm

    rezystancja czujnika położenia przepustnicy
    -między stykami 1 i 3 3,32...4,98 kohm
    -między stykami 2 i 3:
    - w położeniu biegu jałowego min. 1,36 kohm
    - w położeniu pełnego obciążenia maks. 7 kohm

    a silniczek krokowy można na allegro kupić widziałem niedawno za jakieś 40 zł
    Przyczyną był czujnik temperatury płynu chłodzącego.

    Zmykamy temat.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.