ďťż
chomiki centralny zamek fabryczny brak reakcji po kilku godzinach Nie wypłacą odszkodowania przez brak karty rowerowej Brak dźwięku na youtube, google video itp... 405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/ zgasł i nie zapala, brak iskry, silnik 1,4 na wtrysku. Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie Brak fotek/zdjęć na Naszej Klasie Brak NTLDR gdy drugi dysk podłączony! Brak polskich znaków z Dosa w Xp. brak pliku iertutil.dll. pomocy |
chomikiMam problem z miom Pugiem 405. Zacznę od początku silnik ni z tego ni z owego zaczynal sam gasnąc (spadaly mu obroty od zera i koniec) czasami po 2 minutach czasami po 10 minutach czasami po pol godziny. Mechanik stwierdzil swiece i przewody. Wymiemnilem brak poprawy.Wiec zacząlem sprawdzac LPG (podmienilem parownik na nowy) sprawdzilem elektrozawor itd. NIC !!! Zalozylem inny aparat zaplonowy tez nie pomoglo. W koncu na szrocie kupilem cewke w/n ale nie od 405 tylko od jakiegos Forda (wygląda identycznie) sytuacja sie porawila nieznacznie tzn. nie gasnie juz ale podczas jazdy na niskich obrotach bardzo nim szarpie.Na porawnie ustawionym zaplonie bardzoooo ciezko pali ale jak mu troszke owy zaplon przyspieszylem to pali juz troche lepiej ale nadal szarpie.W związku z tym mam pytanie czy cewka ktorą zalozylem moze byc nieodpowiednia.A moze ktos ma jakies inne subestie bo mnie juz brak jakichkolwiek.Generalnie to cewka powinna byc oryginalna taki objawy masz podobne jak przy zwalonej cewce ale jak jest w czasie jazdy ? idzie dobrze czy niema siły?Jak wkrecasz go na obroty przerywa? Jzezeli chodzi czy idzie podczas jazdy to jest wszystko OK. Tylko strasznie szarpie na niskich obrotach np. jak rozpedzam go na 2 biegu albo podczas jazdy na czworce dodaje niewiele gazu tylko tyle zeby sobie leciel ok 60km/h.Jak silnik stoi na wyzszych obrotach to wszystko jest OK. Dzis czyscilem kolpulke i palucha na kopulce na stykach miedzi nią a przewodami w/n zasniedziale byly styki od 3 i 4 garu. Oczyscilem miejac nadzieje ze cos pomoze NIC... a kable zapłonowe dobre masz? U mnie szarpało na niskich i to przez kable, zalozylem nowe i spokoj. Tak jak napisalem wczesniej, kable swiece wymienilem Filtr powietrza i paliwa patrzyłeś? Moze jakiś moduł ci pada albo kable jakieś sie gdzieś stykają. jak zalozyles nowe przewody to nie musi znaczyc ze sa dobre, ostatnio straszne dziadostwo robia te tanie firmy. W nocy zapal silnik i otworz maske i zobacz czy nie ma gdzies przebicia, troszke pogazuj. Ja widzialem ostatnio kable ktore swiecily cale. Przewody juz sprawdzalem mam teraz 2 komplety filtry OK,gaznik tez wydaje sie w porządku zadnych dziwnych luzów na przepustnicy. Zapomnialem dodac jeszcze jednej informacji jak silnik jest zimny to ciezko pali i gasnie bo nie ma niskich obrotow,jak sie zagrzeje do jakis 80 stopni obroty są ale za to szarpie podczas jazdy na niskich obrotach natomiast na wysokich juz nie szarpie. Moze to ta cewka ktorą wlozylem a ktora nie jest orginalną od 405 ? Jestem w rozsypce i delikatnie wk iony. Jestem na 99% pewien ze to cos z elektryką ale nie mam juz co wymieniac Sprawdź (przeczyść) silnik krokowy, przy gazie lubi sobie szwankować. No i przepustnicę wyczyść z nagaru olejowego No zmień ta cewkę na oryginalna wtedy będzie wiadomo czy dalej szukać czy nie. . Rozbierałeś karburator może któraś dysza jest zapchana ? Cewke wymienie jutro na orginalną obaczym a co do gaznika szczerze troche sie boje zacząc go rozbierac nie jestem mechanikiem i moge cos popie yc ale co tam sobote mam wolną kupię parę piwek i stanę w szranki z dziadem jak silnik jest zimny i nie trzyma obrotow to moze byc apdniety czujnik temperatury silnika i nie zalaczas sie ssanie, mialem tak u siebie, kabel mi sie przetarl od tego czujinika. Czujnik warto sprawdzic, a reszte to zobaczysz jak cewe zmienisz Miałem kiedyś podobną sytuację i w moim przypadku była to wina silniczka krokowego. Niestety podczas czyszczenia rozpadł mi się w rękach i musiałem kupić nowy. Jak go założyłem to po zresetowaniu kompa wszystko wróciło do normy. panowie.. panowie jaki silnik krokowy w gazniku?? on ma 1,6 GL co do cewki można zmienic ale ja bym jeszcze zmienił taki pierdolnik co siedzi na aparacie zapłonowym wzmacniacz sygnału to jest taka czarna (czarno niebieska) płytka dodatkowo zdjał bym obudowe układu ssania tam jest taka spreżynka co lubi spadac auto moze szarpac i gasnac samo z siebie Z cewka wszystko OK.Dzis sprawdzalem kurcze moze to jest to ssanie Arsen powiedz prosze czy ta obudowa ukladu ssania to jest takie plastikowe gowno po lewej stronie gaznika wygladajace jak prostokątna puszka i czy ciezko to zdemontowac. Dzieki Panowie za pomoc jestem bardzo wdzieczny zwlaszcza ze mam depresje z powodu tego cholernego defektu. tak jest to jest to ale sprawdz jeszcze jesli masz jak ten układ wzmacniania impulsu to takie na aparacie (chyba ze juz wymieniałeś) sam gaznik lubi sie nieźle zaświnić szczególnie na gazie warto wyjac kupic jakaś nafte czy cos i pod cisnieniem wypłukac Co do ssania nie wiem ? Jezeli byloby caly czas wlaczone to palilby rano OK a na goracym silniku by szarpal jezeli caly czas byloby wylaczone to rano palilby slabo a na goracym OK. U mnie jest Odwrotnie czyli Rano pali w miare ale tylko na gazie a jak sie zagrzeje szapie bez wzgledu czy gaz czy bena. Ale czujniki temp sprawdze. Aha co do sprawdzenia ssania w gazniku... Rozumiem ze jak zdejme oslone gaznika (taka gumowa ktora doprowadza powietrze) na zimnym silniku obie przepustnice maja byc zamkniete jak silnik sie zagrzeje jedna n nich sie otworzy.Nie wiem czy dobrze kombinuje ale w ten sposob mozna sprawdzic czy ssanie dziala. BTW czy jest mozliwosc sprawdzenia cewki bo kazdego kogo pytam twierdzi ze nie ...THX |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||