ďťż
chomiki
Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ??
Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ??
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
Wolne obroty i gasnie peguot 405 1.9 gri
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Jak w temacie jakie akumlatory macie w swoich dieslach i jaki najlepiej kupić tzn ile Ah i jaki prąd rozruchowy powinien mieć diesel?


    74Ah KAGER (z korkami) 680A wg.normy EN
    kupiony ok. 4lata temu do 505 2,3GLD, 2 razy rozładowany do zera w 405, nadal działa
    u mnie w tej chwili stoi no-name 65Ah z korkami więcej szczegółów nie mogę podać:(

    74Ah KAGER (z korkami) 680A wg.normy EN
    kupiony ok. 4lata temu do 505 2,3GLD, 2 razy rozładowany do zera w 405, nadal działa


    Czyli, że szykuje sie mie duży wydatek



    duży wydatek

    Niestety tak. W sklepie mam 74Ah/680A VARTA BLUE (nieotwierany) za 482zł, a takiego KAGER'a (otwierany) mogę sprzedać za około 385zł.
    No to faktycznie jeszcze większy niż myślałem Trudno, może da radę go podładować i będzie jeszcze żył.. Mam go w sumie miesiąc i to pierwsze takie cuś się mi trafiło

    Badjąc miernikiem na włączonym, silniku to musi iść prąd powyżej 14.5 V tak? wtedy znaczy, że alternator go ładuje tak??

    hmm. A myślicie, że takie coś mogłoby rozwiązać problem?... Tzn, że aku się rozładowywuje po miesiącu... Zawsze byłby w dzień ładowany wtedy... Ale jakoś mnie to nie przekonuje...

    Link Do Aukcji
    Alterntor powinien ładować napięciem pomiędzy 13,5V a 14,5V. NIE WIĘCEJ.

    Nawet ciekawy ten prostownik na baterie sloneczne z Allegro, ale w jakim stopniu naładuje tymi 85mA ?
    Ten prostownik to nie ta klasa i nie do ładowania akumulatorów kwasowych (samochodowych).
    Napięcie ładowania jak podano wcześniej między 13,5 - 14,5V, przy włączonych światłach i wentylatorze dmuchway ogrzewania. Napiecie ładownia poniżęj 13,5V, akumulator bedzie niedoładowany; powyżej 14,5V elektrolit będzie nadmiernie parował wręcz gotował się. Może to doprowadzić do nadmiernego ubytku elektrolitu w konsekwencji uszkodzenia akumulatora.
    Akumulator mocno rozładowany jak najszybciej naładować, niedopuszczać by długo stał rozładowany.
    Warto przeczyścić styki, nap. ładowania po takim zabiegu potrafi skoczyć o 0,5V w górę.

    Alterntor powinien ładować napięciem pomiędzy 13,5V a 14,5V. NIE WIĘCEJ.

    Nawet ciekawy ten prostownik na baterie sloneczne z Allegro, ale w jakim stopniu naładuje tymi 85mA ?


    Witam... Co do baterii to ja niestety nie znam się na tych wielkościach o których piszesz tzn. Jeśli chodzi o aku jego moc, wielkość to jestem z cyferkami zielony Jak zainstalowałbyś to na stałe to jednak coś chyba czasem by to podładowało czy się mylę... Co do 85mA to na innej aukcji jest napisane więcej

    A co do 13,5 -14,5 to mnie pocieszyłeś bo wczoraj miernikiem mierzyłem i ładuje 13,7 Już byłem wkurzony, że 14,5 ma być

    Dziś w drodze do pracy przy wyjeździe z domu przebiłem koło to już trzecie na 10 000 tyś km To już chyba tradycja, że co nowy samochód to przebijam koło 3 samochody i 3 koła Ale pocieszam się, że poprzednie fury od przebicia jeździły bez awaryjnie

    [ Dodano: Czw Lip 24, 2008 6:36 am ]
    niema pojecia ze aku za duze a prostownik za slaby bo wazny jest czas w ktorym laduje sie aku... jesli prostownik jest słaby to ładujesz dłuzej... i to wsio... generlnie zasada jest taka ze aku powinno sie ładowac prądem max o 1/10 wartosci aku... czyli jak masz aku np 62Ah to nie mozesz ladowac wiekszym niz 6 Amperow... (to jest teoria bo w praktyce to wiadomo...) a jesli dasz wiekszy prad ładowania to powinenes skrucic czas ładowania... to tak jak z wlewaniemwody do wiadra... dasz wiekszy strumien to musisz lac go krucej .. a jak leci ciurkiem to dłuzej ale dokładniejsza ilosc nalejesz... i jesli np. ładujesz aku prąem 6 Amperow to przy aku 62Ah nie powinenes ładowac dluzej niz 8-10h.. w zasadzie to te 5-7 h powinno wystarczyc , ja kilka dni temu tak zniczylem sobie aku 62Ah ...podlaczylem na 8h prądem koło 7Amper... i sie zagotował...czy cos bo juz nie trzyma wartosci... po 3 dniach sam pada... wiec lepiej ładowac malym prądem stosunkowo dluzej niz dac mu megastrzał przez kilka godzin

    niema pojecia ze aku za duze a prostownik za slaby

    nie do końca masz racje bo jeśli prostownik obliczony jest na 4 A ("do malucha") a twój aku pociągnie na początku z 15 A to może się zadymić z transformatora (w sprawnym prostowniku powinno zadziałać zabezpieczenie)
    at123 a gdy niema zabezpieczenia przed przeciążeniem powinien pójść bezpiecznik;) swoją drogą jakie przewody musiałyby być by poszedł prąd o natężeniu 15A:P - 20-stoma już się spawa;)
    jak masz mocno zdojony aku to w pierszych kilkudziesięciu sek potrafi wiąść więcej
    co do aku to pracowałem przy takich ogniwach które miały po 2000 Ah sztuka

    niema pojecia ze aku za duze a prostownik za slaby bo wazny jest czas w ktorym laduje sie aku... jesli prostownik jest słaby to ładujesz dłuzej... i to wsio... generlnie zasada jest taka ze aku powinno sie ładowac prądem max o 1/10 wartosci aku... czyli jak masz aku np 62Ah to nie mozesz ladowac wiekszym niz 6 Amperow... (to jest teoria bo w praktyce to wiadomo...) a jesli dasz wiekszy prad ładowania to powinenes skrucic czas ładowania... to tak jak z wlewaniemwody do wiadra... dasz wiekszy strumien to musisz lac go krucej .. a jak leci ciurkiem to dłuzej ale dokładniejsza ilosc nalejesz... i jesli np. ładujesz aku prąem 6 Amperow to przy aku 62Ah nie powinenes ładowac dluzej niz 8-10h.. w zasadzie to te 5-7 h powinno wystarczyc , ja kilka dni temu tak zniczylem sobie aku 62Ah ...podlaczylem na 8h prądem koło 7Amper... i sie zagotował...czy cos bo juz nie trzyma wartosci... po 3 dniach sam pada... wiec lepiej ładowac malym prądem stosunkowo dluzej niz dac mu megastrzał przez kilka godzin

    W moim prostwniku jest pstryczek 30Ah i 60 Ah a aku ma 74... Więc powinienem go ustawić na 60 Ah i ładować do oporu tak?
    moim zdaniem najlepszy jest bosh 74 Ah. ja mam taki w swojej 405 i pali jak złoto...zima..mróz.pali na dotyk.

    W moim prostwniku jest pstryczek 30Ah i 60 Ah a aku ma 74... Więc powinienem go ustawić na 60 Ah i ładować do oporu tak?
    Tym przełącznikiem ustawiasz jakim prądem będzie ładował prostownik.Jeżeli ustawisz 30Ah akumulator też się naładuje,z tym że potrwa to dłużej.Wielu elektryków uważa że ładując akumulator dłużej niższym prądem,naładujemy go lepiej.

    moim zdaniem najlepszy jest bosh
    Twoim zdaniem Choć wcale akumulatory Bosch nie są najgorsze.Ja ze swojej strony polecam Centra Plus bądź Future.

    Dzidzia_2, po pierwsze poodkręcaj korki i sprawdź czy cele są zatopione, bo jeśli brakuje elektrolitu to możesz sobie ładować... jeśli go brakuje to uzupełnij wodą destylowaną, w celach są takie jak by zderzaki pokazujace prawidłowa ilośc elektrolitu, bo za duzo nalać też nie mozesz

    i sprawdź napięcie ładowania na właczonych światłach i dmuchawie kabinowej, sprawdź też na właczonym wszystkim, awaryjne, mijania z długimi, przeciwmgielne, radio no wsio co masz w aucie... i aha + z miernika przyłóż do + w aku a minus z miernika gdzieś do masy auta, nie przykładaj do - aku
    hm u mnie akumulator ma 100A wcześniejszy był już złom, i nie dało mu się celi ominąć:) i powiem że ten to dopiero pali jak złoto, do tego przy nowych świecach żarowych to już w ogóle A firma to albo Centra albo Bosch
    a czym go ładujesz ?? bo nie sądzę aby altek dał rade takiemu aku, chyba że na dłuuugich trasach

    a czym go ładujesz ?? bo nie sądzę aby altek dał rade takiemu aku, chyba że na dłuuugich trasach
    A dlaczego ma nie dać rady , przeważnie jest 70 A i ma moc rzędu 600-700W wiec nie ma problemu z naładowaniem.
    bo tak pisało kiedyś w niby mądrej literaturze myślałem że nie mozna dawać zbyt duzych aku bo bedą niedoładowane... mój błąd
    hmm akurat alternator jest Boscha z 605-tki 90A.. wiecie mój dziadek parę takich drobiazgów wziął z 605.. np teraz w garażu leży mi przegub od 605 i sprężyna amora... drugi alternator ale 50 czy 70 A który był oryginalnie..
    ja mam 62 Ah 480Ai jest wystarczający a co do ładowania to jak go mósze ładowac to tak aby odpalił samochód a reszta naładowania należy do alternatora i w tedy jest dobże.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.