ďťż
chomiki
Odpowietrzanie układu diesla w Peugot 405 1.8 TD / 1.9 TD
sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10
wymania rolki i napinacza paska w 405 turbo diesel 1995
Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie
identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna
Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ??
Jak odczytac kody usterek (migawkowe) w 405 SRI 2.0 8v
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
Jaki jest naped prędkościomierza w 405 1.9TD z 1994 roku ??
wymiana alternatora na VALEO 13N159 lub 13N120 w 405 1.6-92
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    mam kolejny problem z moją 405-tką, zresztą poprzednich jeszcze nie rozwiązałem ; pojawiły mi się nowe objawy, kłopoty z odpalaniem na ciepłym silniku (miedzy 10 - 30 minut po zgaszeniu) no i jak już odpali to ciężko się rusza bo zaczyna szarpać, na jałowym chodzi w miarę równo ale jak dostanie obciążenia to skacze jak kangur proszę pomóżcie już tracę nadzieję


    Pb, diesel czy lpg?
    przepraszam zapomniałem, benzyna na monowtrysku feniks 1b

    jak dostanie obciążenia to skacze jak kangur
    Mam podobny silnik i miałem liedyś podobne problemy .
    W moim przypadku uszkodzony był tzw. TPS czyli potencjometr przepustnicy.
    Jest to czujnik umocowany właśnie obok wtryskiwacza i sprzężony z przepustnicą .
    Łatwo się go demontuje (kostka i dwa wkręty) więc podmiana na np. szrocie dla sprawdzenia czy to właśnie jest to , zajmie Ci dosłownie chwilę .
    Pozdrawiam.


    klekunio dobrze celuje, tyle że z tym potencjometrem jest problem.
    Szrotowe najczęściej chodzą niewiele dłużej, a nówka tylko i wyłącznie w ASO, ponieważ mimo identycznej obudowy jak do Opla, lub Daewoo, to parametry elektryczne są inne.
    A w Aso to gówno niestety ale kosztuje koło 800 PLN.
    Dzwoniłem do producenta do Szkocji - PSA zastrzegła sobie produkcje tego potencjometru tylko do własnego użytku i nikt nie robi zamienników.
    Panowie nie straszcie mnie, że mam włożyć kolejną wypłatę w mojego puga
    kup uzywana cała przepustnice z czujnikami z allo i po kłopocie.
    Najpierw znajdź taki potencjometr w ogóle. To nie takie proste. Wiem, bo sam szukałem prawie rok, jak znalazłem to pochodził niecałe dwa miesiące i w końcu kupiłem nówkę.
    Dlatego pisze zeby całość kupic a nie szukac czujnika

    przykład
    http://moto.allegro.pl/it..._1_6_1_9_e.html

    podaje ze ma do 1.6 i 1.9 pisac-dogadac sie- zamontowac i po kłolpocie.
    tyle że to nie będzie chodzić w XU9M, jest inny
    zamontuje dziś na próbę tps z deawoo, wiem że ma inne parametry ale może coś się poprawi, bo nie da się jeździć a jakoś muszę się dogadać z moim pugiem

    wymiana na inny tps (deawoo) nie dało wymiernych efektów, dalej szarpie

    tyle że to nie będzie chodzić w XU9M, jest inny
    dlatego tzreba pisac
    TPS to jak wiemy potencjometr przepustnicy, proponuję jak ktoś ma sprawny (ewentualnie dojście do odpowiednich ksiąg) spisać ile powinien mieć a potem ten uszkodzony naprawić. myślę, że odpowiedni opornik/grupa rezystorów czy też potencjometrów (zależy jak tam dokładnie w środku jest zbudowany) i będzie po kłopocie
    e2rd - nie da się naprawić. Ja swojego uszkodzonego rozebrałem, ścieżka daje odczyt w trybie logarytmicznym, ręcznie nie do odtworzenia. Poza tym po rozebraniu już się go nie poskłada, nie da się rozebrać metodami nieniszczącymi.
    A jego dokładne parametry są w instrukcji serwisowej od wtrysku Feniks 1b jaką umieściłem w downloadzie.
    jaharc -ściągnij ją sobie, bo i tak Ci się przyda.
    Idź do sklepu i poproś TPSa z corsy, chyba po 93 roku....Jest taki sam, kosztuje 55 zeta.
    sąsiad - używałeś? i działa? bo to może być cenna odpowiedź.
    Że obudowa jest taka sama to wiem, ale z tego co wiem, to ma inne parametry elektryczne, bo zmiana oporu następuje liniowo a nie logarytmicznie i kalkulator dostaje błędny sygnał.
    W Astrze też był taki sam jak w Corsie.
    kapuchy, Miałem usterkę, myślałem że to TPS, ale po wymianie nic się nie zmieniło, zachowywał się jak i przed, a wina leżała po stronie czujnika temperatury powietrza zasysanego....I dalej leży......
    hmm.. w poniedziałek nabędę drogą zakupu i sprawdzę .
    Jeśli zadziała, to se zrobię krzywdę, bo kupiłem oryginała w ASO jakieś dwa lata temu
    Nie mogę nic zagwarantować ....Niestety....
    miałem to samo kupiłem od dodi'ego i chadza do dziś bez problemów sprawdź błędy na allegro też można kupić w innej obudowie o takich samych parametrach
    wczoraj z kolegą elektronikiem kombinowaliśmy co to może być, no i wynaleźliśmy że na stykach kopułki jest nagar z oleju, wadliwy uszczelniacz, no i generalnie na świecach bardzo słaba iskra, jutro będę wymieniał czujnik halla (przy kręceniu silnikiem zmiany sygnału z halla w okolicy 0,6 - 1v to chyba za mało żeby dobrze sterował zapłonem), mam nadzieję-że to on za to odpowiada
    jeżeli masz takie napięcia to jest ok on tylko daje impuls do modułu
    tak ale opór mu się zmieniał wraz z ruchem kablem a to już nie dobrze, wymieniłem halla, kopułkę i jeszcze cewkę, bo miała za małą impedancję i na razie nie szarpie, ale dziś mi sam od siebie zgasł przy dojeździe do krzyżówki - moje nowe zmartwienie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.