ďťż
chomiki
Padnięta głowica 1.8TD, wymiana silnika, tylko na jaki?
Regulacja dawki Lukas Roto Diesel 1.8td
co sadzicie o 1.8td oraz 1.9d
Problem z Spalaniem ON (silnik 1.8TD )
napęd pompy oleju 1.8td
turbina to 405 1,8td
EURO 2009 w Łodzi!
Dom Roku na Świecie stoi pod Opolem
Scalić posty
Wymiana przewodĂłw instalacji z alu na cu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Muszę was zapytać co robić bo moja 405 robi dziwne świąteczne prezenty. Nie wiem czy to kaszel czy AH1N1 więc pomocy.

    Dziś rano przy -5 wchodzę do garażu. Grzeję świece, odpalam, po około 6-8 sekundach z trudem załapał. Trzyma obroty około 700 rpm. Dodaje lekko gazu i popuszczam obroty wskoczyły na 800 rpm. Nie dymi. Przygazowałem do 1500 rpm lekki biały dymek, prawdopodobnie para. Po około 15 sekundach zaczyna stopniowo tracić obroty. Gaśnie. Pompuję pompką ręczną, łudząc się że pomogę. Zapalam go ponownie ale kręcę dłużej niż za pierwszym razem. Trzepie go całego nie trzyma obrotów wcale, muszę trzymać gaz aby nie padł. Po 3 minutach problemy ustają. Wyciągnąłem bagnet. Olej ok, ale dmucha jak huragan Catrina. Generalnie oleju nie bierze bo nigdy nie dolewam między wymianami. Po rozgrzaniu jedyne co pozostaje to muł bagienny. Po ostatniej wizycie u mechanika jest słaby. Rozpędzenie go do 100km/h zajmuje tyle co lot na księżyc.

    Wszystkie wymiany i przeprowadzone naprawy są w tym temacie. Miałem to przekopiować ale mój post zająłby 18 ekranów i nikt by nie przeczytał.

    Moja kochana skarbonka bez dna

    Jedynie w tym roku zainwestowałem w dziada około 2500zł z nadzieją że jeszcze pojeżdżę. No i na resztę odpowiedzcie sobie sami.


    Kolego a rozrząd robiłeś może? Według mnie przestawiony kąt wtrysku...
    Tak to wlasnie wyglada, na przestawiony rozrzad o zabek...

    Ale dla pewnosci sprawdz jeszcze swiece zarowe i napiecie linki ciagnaces dzwignie przyspieszacza zaplonu... (te rzeczy moga powodowac kiepskie odpalanie)

    Osiagi natomiast albo rozrzad, albo pompa, albo turbina...
    levis, w pompie bosha linka ktora idzie od filtra paliwa do pompy powinna być naciągnięta czy luźna, bo chyba coś namieszałem przy składaniu


    napieta przy zimnym silniku, luzna po rozgrzaniu.
    levis, THX Levis u mnie jest cały czas luzna jutro to poprawie
    mala podpowiedz:
    na zimnym silniku obrotoy powninny byc w obszarze 950-1000rpm przy naciagnietej lince. Przy luznej, po nagrzaniu silnika 100rpm mniej
    levis, ja mam tak dziwnie ze mam okolo 600-700rpm po odpaleniu i po chwili wchodzą na 900rpm i właśnie zwróciłem uwagę że ta linka jest bardzo luzna nie ważne czy cieply czy zimny
    No to musisz zrobic tak jak napisalem

    Tak to wlasnie wyglada, na przestawiony rozrzad o zabek... ja miałem rozrzad o jeden ząbek przestawiony to tylko tyle ze dziwnie chodził (dzwięk) a palił od strzała...
    Ale jak silnik chodził to takie jakby tetetette a nie klekleklekle
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.