ďťż
chomiki
1.8 td żeby odpalił trzeba dodac gazu POMÓŻCIE!!!
Nowe świece, filtry, plyny a on nie chce zapalic :( (1,9 TD)
kilka pytan TD a TDI?! koncernu PSA
Lekkie wyrzuty oleju do filtra powietrza... 1.9 td
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
Pękł pasek rozrządu w trakcie jazdy 1.9 TD
Trzęsie przy 2000 obr. silnik TD
Jakie sa numery silnikow TD 1994->
swap silnika 1.9 TD- lista czynnosci
jak podlaczyc filtr paliwa do puga 1.9 TD ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam, powoli przymierzam się do zakupu turbosprężarki do mojego lwa i mam pytanie, czy podejdzie mi turbosprężarka z silnika 1.9?


    podejdzie ,ale kup lepiej taka sama, albo zregeneruj, najwieksza jest wredy pewnosc
    Podejść podejdzie ale możesz mieć problem z tłoczonym przez nia powietrzem.
    Albo za malo albo za duzo, zalezy jak producenci zmienili w stosunku 1.8 do 1.9
    lepiej zregenerowac stara i cieszyc sie prawie nowa turbinka..:)
    Nie dawajcie koledze zlych rad

    Moze byc od 1.9, tylko mozliwe, ze trzeba bedzie przerobic mocowanie konika od zmiany biegow na maglownicy. Generalnie do naszych silnikow pasuja : Garrett T2 oraz KKK K014
    Na upartego mozna by kombinowac z T15/GT15 (ale to pewnie trzeba rzeznic z kolektorem wydechowym).


    jak zlych? przeciez napisalem ze podejdzie tylko ze co z tego jak wymieni zla na kiepska???,nigdy nie masz pewnosci w jakim stanie jest uzywka, po regeneracji swojej bedzie mial nowke sztuke nie smigana i to jest najlepsze rozwiazanie....generalnie lepiej garett
    dales rade "najlepiej taka sama" . tylko ze i w 1.8 i w 1.9 montowane byly na przemian T2 i K014... Wiec rada nijaka. Wiesz jak w Polsce regenerowane sa turbiny ? Mlotek, palnik i czesc, kreci sie, kreci, nie ma luzow, nie ma, to do klienta. Jak sie popsuje to powiemy, ze zle uzytkowal...
    Pojedz na szrot poszukaj jednej z tych dwoch. Sprawdz luzy poprzeczne oraz wzdluzne, zakrec, posluchaj, czy nie trze gdzies mocno i spytaj sie o gwarancje rozruchowa...

    Wydawac 1000 zeta na turbine po "regeneracji" to przesada...
    no z mojej praktyki wychodzi ze kkk byly przy pompie rotodiesel, a garett przy pompie bosch i stad rada zeby taka sama, to nie wiem czy rada "nijaka" ? ale skoro tak piszesz to pewnie tak jest....a jak sie daje do regeneracji "panu czesiowi" to moze i palnikiem i mlotkiem regeneruje,i dzis to juz nie kosztuje 1000 tylko polowe jakbym mial dac 300 za uzywke albo za 500 zregenerowac swoja w zakladzie gdzie sie na tym znaja ,to w/g mnie wybor prosty, a polecam bo sam regenerowalem w 1.8 rotodiesel turbina kkk i chodzil silnik jak zloto , i po sprzedaniu silnika do dzis jezdzi bez najmniejszych problemow, koszt jest uzalezniony od uszkodzenia turbiny, ja placilem niecale 500pln
    koszt remontu KKK k013 wynosi 850-1200 pln w dobrym zakladzie. za 500 pln to nie wiem kto i co robil, bo sam zestaw regeneracyjny bez wirnika kosztuje 230 pln...
    Po drugie kolega nie ma turbiny, wiec co ma zregenerowac?

    W moim pierwszym silniku na pompie bosch mialem Garrett T2 , w drugim silniku rowniez na pompie bosch mam KKK K014... Wiec to nie jest wyznacznik...
    no ja wrozka nie jestem czy on ma czy nie ma, napisalem wyraznie koszt regeneracji turbiny zalezy od uszkodzen, skoro wirnik jest ok to po co go wymieniac, wymienia sie same tuleje ceramiczne, segery etc, a robili to kolesie w herbach kolo wroclawia, robia to od kilkunastu lat to chyba wiedza co robia skoro do dzis turbinka smiga wzorowo...ja polecam to co znam z autopsji a co kto zrobi to juz jego indywidualna sprawa...
    Czyli za waszych wypowiedzi wynika, że lepiej kupić do 1.8, aczkolwiek z 1.9 też podejdzie, tylko że będzie trochę grzebania.
    Kup taka, na ktora daja gwarancje rozruchowa, ktora nie ma luzow osiowych i wzdluznych... Bo wspomnialem, ze w 1.8 byly te i te , a Ty nie wiesz jaka miales...
    No niestety nie wiem, wczoraj odebrałem autko z warsztatu, pogrzebali przy nim trochę i jeździ lepiej, ale jednak sprężarka by się przydała, ale z tego co się orientuje to potrzebuję jeszcze intercooler do niej, jak sprawdzić czy i on nie został wymontowany? Gdzie on jest, jak to wygląda?
    nie da sie go nie zauwazyc, duza chlodnica lezaca ni silniku,od gory, taki intercooler do 1.8 ma kimitiger z tego forum, napisz pw to sie dogadasz ,ma do 1.8td mase gratow do silnika i nietylko
    Taka duża chłodnica dookoła której jest taka jakby gumowa uszczelka?
    Dokładnie
    Ok, czy coś jeszcze potrzebuję, żeby móc zamnotować sprężarkę, czy intercooler wystarczy?
    Blady214 dolot powietrza do sprezarki czyli przewody z i do turba, przewód olejowy i jest chyba inny kolektor wylotowy niż bez Zależy co masz powycinane
    A jak sprawdzić co mam, a czego nie, gdzie to mniej więcej powinno być, dolot powietrza chyba mam
    Blady214, daj kilka fotek silnika i moze koledzy cos wydumają po zdjęciach
    niby nic a moze pomóc
    Blady214, daj zdjecie komory silnika to powie sie co jest a czego brakuje
    Ok, jutro rano zrobię i wrzucę, auto idzie i tak na warsztat, prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą, bo traci olej i wywala płyn
    olej to, nie rob tego. Kup sobie uzywany silnik z turbina i czesc. Wyjdzie Cie pewnie podobnie a masa nerwow zaoszczedzona...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.