ďťż
chomiki Jak wymienić żarówkę w kierunkowskazie :) Podwójne żarówki w reflektorach żarówki podświetlenia zegarów wymiana żarówki w automacie? Dziwne żarówki H4 pytanie o żarówki h4 wymiana żarówki Żarówki LED ŻARÓWKI H-4 GT150 Mocniejsze żarówki .... |
chomikiPoszukuje "zoltych " zarowek. Doszly mnie sluchy ze w waszych autkach takie wystepowaly:Cos takiego: Prawda to ze takie cos wystepowalo w waszych maszynach?? Jezeli tak moze ma ktos taki gadzet do sprzedania?? Pozdrawiam powitać dział wybrany nie fortunnie, nazwa tematu dobrana zajebiaszczo... normalnie bez wchodzenia wiedziałem o co chodzi a zakończę na tym, że strasznie chooooojowy kolor żarówek moje zdanie. podobno starsze autka francuskie takie cos posiadaly http://moto.allegro.pl/it...lonez_3szt.html ...a to?... tylko nie wiem czy pod h4 mi podejda te "bańki" stm, a po co Ci te bańki,same H4 nie wystarczą? W miejsce H4 nie wejda / stary typ oprawy do kredensu./ Można dostać oryginalnie żólte H4. Jakkow, a czym się to różni? bo moje H4 wyglądają dokładnie tak samo jak ta bez bańki. http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=6349 kto szuka nie bladzi Ja mam reflektory H1+H4 H1 to krótkie a po włączeniu długich wspomagają je H4. No i na H4 miałem żółte bańki których się pozbyłem bez problemu - są nakładane na H4. stm, http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=6349 Jakkow, a czym się to różni? bo moje H4 wyglądają dokładnie tak samo jak ta bez bańki. Metalowy kołnierz przy oprawce a H4 nie ma go tylko wąsy. http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=65874 kup sobie cos takiegio.kumpel ma i podobno fajnie swieca, ja tam wole biale swiatlo. Ja mam reflektory H1+H4 H1 to krótkie a po włączeniu długich wspomagają je H4. No i na H4 miałem żółte bańki których się pozbyłem bez problemu - są nakładane na H4. Mi sie wydawało ze jest zupełnie odwrotnie...h4 to krotkie, a wraz z długimi sie zapalają h1. manieczek, chyba masz rację i to mi się pomyliło dzieki Panowie. Napisalem do serek moze bedzie mial jeszcze cos na sprzedaz. Co do zolty zarowek bez baniek nie daja takiego efektu jak h4 z bańka Zoltych zarowkow tzn nakladek to juz nie mam W sumie teraz i mi by sie przydaly. Zadne inne zolte h4 nie swieca tak ladnie jak te z zoltymi nakladkami. Jakby bylo wiecej chetnych osob to mozna by z zagranicy sciagnac. Koszt jakies 50 zl komplet tzn 2 zarowki+2 szklane kondoniki kolory zoltego. Ja mam 1 komplet tych baniek, mogę wam sprzedać za 25zł + przesyłka A może mnie ktoś oświecić co to daje w praktyce? Poza wyglądem a'la Cytrynka DS z czasów gdy we Francji prywatne samochody obowiązkowo jeździły z żółtymi światłami? Booster, podobno lepiej oświetla mokrą nawierzchnię Przede wszystkim we mgle ma to znaczenie , bardziej rozprasza mgłę i polepsza widocznosc , to coś jak takie zólte okulary. Ojciec dawno temu mial w Golfie takie zolte banki... dzien po kupnie polecialy do kosza - to tylko pogarsza widocznosc. Nie ma jak bielutkie swiatlo. Nie lubię tych żółtych selektywnych ale jednak we mgle pomagają a dla kierowców z na przeciwka są wk....jące. ale jednak we mgle pomagają Ciekaw jestem tylko dlaczego nie montują takich żółtych lamp w nowych samochodach skoro są pomocne we mgle No to życzę takich z na przeciwka to zobaczysz a tak na marginesie to sam sobie zaprzeczasz pisząc o rozproszaniu światła przez żólty kolor , a wsześniej poddajesz pod wątpliwośc jazdę na zóltych we mgle gdzie to właśnie zjawisko jest wykorzystane. a wsześniej poddajesz pod wątpliwośc jazdę na zóltych we mgle gdzie to właśnie zjawisko jest wykorzystane. Nie poddaję w wątpliwość tylko się zastanawiam,wydaje mi się że gdyby było to dobre rozwiązanie na mgłę było by wykorzystywane na masową skalę w nowych samochodach Nie lubię tych żółtych selektywnych ale jednak we mgle pomagają a dla kierowców z na przeciwka są wk....jące. Wq... to są przeciwmgielne załączone kiedy nie ma mgły, i z tyłu i z przodu. I jeszcze podczas mgły z tyłu szczególnie u pasażera który tam ma założoone 50W żarówki. zaraz zaraz.... zolte swiatlo nie jest bardziej rozproszone, tylko ma inna temperature barwowa, bardziej "przyjazna" dla fizjologii ludzkiego oka. Podobnie jak te pomaranczowe lampy sodowe na ulicach. Jednak postrzeganie szczegolow jest lepsze w bialym swietle. Natomiast rozpraszanie jest zalezne od odblysnika i szkla reflektora. Nie, powodu zakazu używania takiego światła przez szereg panstw w Europie z uwagi na oślepianie kierowców , nadmiar rozproszonego światła bardzo żle działa na oczy ludzkie a szczególnie kolor zólty selektywny , jest w Polsce dopuszczony jeszcze. A ja mam inne odczucie, zdecydowana większość kierowców ma źle wyregulowane światła tym samym świecą po oczach kierowców jadących z naprzeciwka to prawda.niektorzy nie dosc,ze maja zle wyregulowane lampy to jeszcze montuja ksenony a nie maja sprskiwaczy i samozpoziomowania lamp i raza innych.a jak mu poswiecisz dlugimi,ze razi to wtedy wlacza swoje dlugie i kozaczy Natomiast rozpraszanie jest zalezne od odblysnika i szkla reflektora. Myślę że chłopakom bardziej tu chodzi o rozpraszanie przez cząsteczki w powietrzu (mgłę) zolte swiatlo nie jest bardziej rozproszone, tylko ma inna temperature barwowa, bardziej "przyjazna" dla fizjologii ludzkiego oka. Zólty selektywny odcina do naszych oczu zbędna składowa niebieska barwę tę która z mgły robi ścianę mleka / zobaczco jest na drogowych a co na mijania / , już prościej nie potrafię i dlatego , ze tę składowa odcina szkodzi na dłuższą metę oczom ludzkim , do jazdy we mgle pomaga . a poczytajcie sobie: http://felicia.autokacik....wki/zarowki.htm Zólty selektywny odcina do naszych oczu zbędna składowa niebieska barwę tę która z mgły robi ścianę mleka / zobaczco jest na drogowych a co na mijania / , już prościej nie potrafię i dlatego , ze tę składowa odcina szkodzi na dłuższą metę oczom ludzkim , do jazdy we mgle pomaga . Dziękuje "Najlepsze właściwości dla ludzkiego wzroku mają źródła światła dające światło o widmie zbliżonym do światła słonecznego, czyli białe. Podczas mgły, deszczu, śniegu najkorzystniejsze do oświetlenia drogi przed samochodem jest światło żółte, ponieważ ulega najmniejszemu rozpraszaniu i poprawia kontrast widzenia. Natomiast ogólnie bardzo niekorzystne jest światło niebieskie. Ze względu na małą długość fal ulega znacznemu rozpraszaniu, powodując mniejszy kontrast widzenia. Daje ono więc wyraźnie gorsze oświetlenie drogi, niż światło białe oraz powoduje oślepianie kierowców jadących z przeciwka, gdyż czas adaptacji ludzkiego oka do światła niebieskiego jest znacznie dłuższy, niż np. do światła żółtego." Zolte swiatlo tworzy mniej refleksow w czasie mgly, natomiast w przypadku pelnej przejrzystosci ma nawet o 30% mniejsza sprawnosc swietlna od rownorzednej zarowki ze swiatlem bialym. No i wsio jasne. Przemek - tylko zeby uzyskac swiatlo biale o spektrum podobnym do slonecznego, musialbys jednoczesnie uzywac kilku roznych zarowek. Zadne sztuczne zrodlo swiatla nawet nie zbliza sie do zakresu bialego swiatla dziennego. Przypominam, że post dotyczu zóltych żarówek Przypominam, że post dotyczu zóltych żarówek racja tak na marginesie zarnik ksenonowy ma jakość światła zbliżona do światła słonecznego, które najlepiej odpowiada możliwościom i przyzwyczajeniom oka ludzkiego. Najlepsze właściwości dla ludzkiego wzroku mają źródła światła dające światło o widmie zbliżonym do światła słonecznego, czyli białe No i tu by się dopiero zaczęło, Ci co fotografują wiedzą jak duża jest rozpiętość temperatury światła słonecznego w zależności od warunków (chmury, cień, zmirzch...). Ale to taki OT. Jakkow dość obrazowo to opisał, jak dla mnie. Witam! Chciałbym odświeżyć temat.. Czy ktoś posiada na sprzedaż jak w temacie, żółte H4 o barwie selektywnej bądź też żółte bańki? Lub też zna jakikolwiek sposób dotarcia do tego deficytowego towaru:) Pozdrawiam i z góry dzięki! Panowie a nie lepiej założyć żółte selektywne tylko na przeciwmgielne? Wtedy mamy dobrą widoczność przy światłach mijania, nie oślepiamy nikogo, a w czasie mgły dobrze widzimy dzięki żółtym przeciwmgielnym. Ot i problem z głowy Ja mam u siebie w Renault 19 żółte halogeny/przeciwmgielne ale ich stosowanie całe życie gryzie się z przepisami Można stosować tylko we mgle bądź "niedostatecznej widoczności", ale gdy jedziesz na nich w ulewę to już nie wiadomo czy jest to legalne, czy to już jest ta "niedostateczna widoczność". Dodatkowo często mgły zdarzają się na terenie zabudowanym, a na takim już nawet nie masz prawa dotknąć nawet ich włącznika. Natomiast z selektywnym światłem możesz jeździć zawsze, a nawet musisz, bo to są wtedy Twoje światła mijania. Choć myślę, że większości ludzi, w tym także i mi nie zależy przede wszystkim na tym by było lepiej w trudnych warunkach, bo z tym jest na prawdę różnie. Chodzi bardziej o powrót do klasyki aut francuskich. To na prawdę świetna sprawa wizualna i wyróżniająca, w tej naszej epoce ksenonów i pseudo ksenonowych odcieni niebiesko białych. A stwierdzenie, że żółty selektywny razi - nie zgodzę się z tym absolutnie, jeżeli lampa jest dobrze ustawiona to nie rażą nawet ksenony założone do starych ryflowanych lamp. P.S. To miałbym ktoś namiar na takie żaróweczki bądź też żółte nakładane bańki? Pozdr! |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||