chomiki
Wychlapywanie oleju przez bagnet
K7S5A + ATHLON 1600XP+ 256 SDRAM
Skąd ściągać stare utwory?
Nowy nieozorkowiak
napisy w filmie
Za wysokie obroty, słabe chłodzenie silnika POMOCY 1,6 GL
Tesco
Sprzedam brodzik Sanitec Koło z serii Pacyfik 90x90x5
Powstała mała witryna pizzerii Altero w Ozorkowie
sprzedam uchwyty Gillette
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Sprawa wyglada w ten sposób iz: Rano odaplam na benzynie i normalnie obroty ~1100 na zimnym silniku i niby wszystko jest ok po chwili prze³±czam na gaz i tez jest ok, ale powiedzmy jezdze sobie po miescie silnik rozgrzany i zmieniam na benzyne (bo chce sie poscigac, czy gazu zabrak³o) to zaczyna robic sie lipa. Silnik chodzi jakby na 3 gary, mocy to praktycznie nie ma, i ma obroty rzedu 850-900 i niechce sie wkrecac za mocno, i musze przejechac z 10-15km zaskakuje i jest ok normalnie. A np gdy znow na gaz przelacze to na gazie zawsze jest ok!! rano jak np odpalam i jade na benzynie to tez jest ok dopuki nie wylacze silnika bo problem sie pojawia, no czasami jest ok ze odpali i gra. No i nasówa sie pytanie czy to wtryski? Mechanik powiedzia³ mize to raczej wtryski beda, bo moga byc juz poprzepalane czy upalone?? Mam mozliwosc kupienia drugich co nie jezdzily na LPG ale chce miec pewnosc czy to aby napewno one. Dodam ze te same problemy mia³em wczesniej przed zrobieniem silnika. Prosze o porady...


    Jak zaczynaj± sie robiæ takie cyrki z benzyna to sprawdz na którym garku nie pracuje silnik .
    Zmierz ci¶nienie na cylindrach.
    M³ody pewnie standartowe objawy je¿d¿±cych na gazie, zapieczone wtryski. Jak ci tak bêdzie chodzi³ to od³±czaj kolejno wtryski i zobacz czy s± jakie¶ zmiany. Mo¿esz tak¿e zastosowaæ jakie¶ ¶rodki do czyszczenia wtrysków, w niektórych przypadkach pomaga.
    Cisnienie niedugo bede mierzy³ lecz nie widze raczej w tym sensu. W³asnie wróci³em z przejazdzki po M³oda. Odpali³em na benzynie i pojechalem, aha dodam ze tez musze chile pojezdzic na benzynie nawet jak jest niby ok i chodzi rowno, lecz problem tkwi w tym ze jakby sie dusil delikatnie i powyzej 3tys zaczyna zwawo reagowac, ale pojezdze z 5km i juz wszystko wraca do najlepszej normy!! Idzie juz od samego dolu ma moc i zbiera sie rewelacyjnie. Aha dodam ze jak sa problemy zapala sie kontrolka diagnostyki silnika, a jak juz wszystko jest wpozadku tzn ma swoja moc i obroty kontrolka znika Nie wiem czy op³aca sie czyscic wtryski skoro gosc chce za 70z³/kpl.


    Mozna to podzielic na 3 etapy:
    1) kiedy chodzi na 3 gary, zero mocy, obroty kiepskie i zle wkrecanie (tak do 5km)
    2) kiedy obroty ma ok, ale jest jakby przyd³awiony do 3tys jakby mu ktos pó³ rury zatka³ a powyzej idzie jak burza (tak do 5km)
    3) kiedy wszystko jest wporzadku, ma swoja moc, zbiera sie od samiuskiego dolu...
    Na LPG zadnych probemow nie ma, czy cieply czy zimny...
    Moim zdaniem upalone gniazdo zaworowe i zawór, ale zgaduj zdadula.
    Sprawdziæ sprê¿anie zawsze mo¿na...
    A mo¿e masz mo¿liwo¶æ zczytania kodu b³êdu, skoro zapala siê kontrolka komputera?

    Moim zdaniem upalone gniazdo zaworowe i zawór, ale zgaduj zdadula.
    tez tak mysle

    HaineHOOP zapomnia³e¶ ¿e M³ody robi³ g³owicê
    M³ody zacznij od podstaw czyli reset kompa, czyszczenie krokowca i jak to nie pomo¿e to czyszczenie wtrysków
    Objawy które opisujesz wskazuj± na szwankowanie krokowca lub b³êdy komputera wtryskowego spowodowane z³ym resetem przez komputerek od gazu
    Je¶li chodzi o wtryski to rzadko siê "upalaj±", czê¶ciej lej± strug± zamiast rozpylaæ, ale nie spotka³em siê z przypadkiem ¿eby raz chodzi³ wtrysk ¼le a za chwilê dobrze i na odwrót
    A to ciekawe ,,krokowiec,, wy³±cza prace jedenego cylindra?????
    Najpro¶ciej wtryski sprawdzisz w ten sposób:
    Odkrêæ listwê wtryskow± wyjmij ca³± z wtryskami z kolektora unie¶ trochê i niech druga osoba zakrêci rozrusznikiem, a ty obserwuj, powinny rozpylaæ benzynê w sto¿ek na mgie³kê, jak jest cienka stró¿ka to wtrysk do wymiany (mo¿na spróbowaæ przeczy¶ciæ jakim¶ ¶rodkiem do wtrysków)

    zacznij od podstaw czyli reset kompa
    2x robione

    Zmierz ci¶nienie i zrób probe olejowa , sprawdz czy to drugi cylinder daje efekty pracy na trzy gary.

    A to ciekawe ,,krokowiec,, wy³±cza prace jedenego cylindra?????
    M³ody pisa³ ¿e chodzi jakby na trzy cylindry a to nie to samo, nikt tego nie sprawdzi³, ja piszê o najczêstrzych przyczynach to co M³ody opisuje mam bardzo czêsto i nic nie wymieniam, najczê¶ciej koñczy siê resetem kompa i zrobieniem cyklu temperaturowego, czyli nauczenie kompa nowych nastaw, ewentualnie regulacj± instalacji gazowej.

    Zobaczymy kto ma racjê

    Zmierz ci¶nienie i zrób probe olejowa , sprawdz czy to drugi cylinder daje efekty pracy na trzy gary.
    Zapytam po prostu dla ciekawosci, jaki ma to wplyw?? Nie wiem czy wszystcy wiedza ale robilem cala glowice z nowymi uszczelniaczami, uszczelkami itd. zaworki zosta³y, a dól nie ruszany....
    Moge dodac jedynie ze po restarcie kompa, ostatnio robilem 2x bo mi aku roz³adowa³o i wyciaga³em, to na jeden dzien nie pojawia³a mi sie kontrolka kompa, a pozniej na drugi znow to samo...

    nie mam krokowego na rzecz BLOSa, ale przed zalozeniem tez tak by³o
    To co ci reguluje wolne obroty na benzynie
    Jak zrobisz pomiar i sprawdzisz czy to drugi gar wywo³uje efekt pracy na trzy to Ci podam co jest.
    Sprostowanie- krokowiec od gazu wyrzucony!! A przepustnice mia³em czyszczon± przy okazji robienia g³owicy, bo sobie zazyczylem
    Ma³e sprostowanie, bo widzê ¿e wiele osób siê myli!
    Silnik krokowy przy monta¿u blosa wywalamy, ale UWAGA wywalamy silnik krokowy od instalacji LPG, a nie ten oryginalny od sterowania benzyn±!

    Nastêpny m±dry
    Komputer tylko steruje, a reguluje silnik krokowy lub zawór powietrza dodatkowego te dwa urz±dzenia bezpo¶rednio steruj± dawk± powietrza i odpowiadaj± czy masz 950 czy 1500 obrotów
    Jeszcze jakie¶ m±dro¶ci wymy¶licie saqul wywal krokowca z przepustnicy to pogadamy jak ci chodzi i czy ci komp pomo¿e
    Maciek STI,

    Wyt³umaczê ci to ³opatologicznie gdy przepustnica jest zamkniêta musi byæ dodatkowe obej¶cie po to ¿eby powietrze mog³o zasilaæ silnik ¿eby ci wolne obroty chodzi³y, po za tym musi byæ to regulowane poniewa¿ inn± ilo¶æ powietrza potrzebuje silnik zimny a inn± gor±cy do tego s³u¿y silnik krokowy lub zawór powietrza dodatkowego, które s± umieszczane w "obej¶ciu" przepustnicy a s± one sterowane komputerem
    Wed³ug moich danych silnik w twoim aucie posiada zawór powietrza dodatkowego, ja nie wnikam co Ty masz, bo mo¿e go usun±³e¶ i masz za¶lepione ale w tym przypadku nie ma mo¿liwo¶ci regulacji obrotów prze komputer wiêc nie wiem o czym mówisz, wydaje mi siê ¿e ty po prostu nie wiesz ¿e masz co¶ takiego
    Bo je¶li nie masz jak twierdzisz, to co ci steruje obrotami no bo nie komputer bezpo¶rednio

    Maciek - ona ma racje. We wczesniejszych wersjach motronica wystepuje zawor powietrza dodatkowego dzialajacego niezaleznie zupelnie od komputera i to tylko do momentu rozgrzania sie silnika, zawor jest sterowany termorezystorem. Po rozgrzaniu zawor sie zamyka i koniec z powietrzem dodatkowym. W tym przypadku nie ma zadnej regulacji predkosci biegu jalowego.
    Maciek STI,
    Nie mogê normalnie, specem nie jestem ale co nieco wiem

    M³ody, Mam tak samo jak Ty. Bylem u mechanika z tym, powiedzia³ ¿e to wina przep³ywomierza. Nie wiem ile w tym prawdy, ale mo¿esz wzi±æ pod uwagê. Nie zrobi³em tego do dzisiaj.
    M³ody nie ma przep³ywomierza tylko MapSensor i czujnik temperatury powietrza
    saqul tego nie wiedzia³em, je¶li masz taki dziwny uk³ad to powiniene¶ zacz±æ opowie¶æ od podania systemu wtrysku a tak swoj± drog± to jest jaka¶ prehistoria ten twój motor i mo¿e faktycznie ci ju¿ pada
    Dobra nie róbmy OT M³odemu bo to mu w problemie nie pomo¿e

    a tak swoj± drog± to jest jaka¶ prehistoria ten twój motor i mo¿e faktycznie ci ju¿ pada o nie to tak jak by¶ mi da³ w twarz.
    Po prostu albo stawiam na wtrysk albo nie wiem:) Zmienimy wtryski to zobaczymy...
    saqul rêkawicê to ty ju¿ dawno mi rzuci³e¶ ja ju¿ nie muszê
    No to na kolejnym zlocie mamy fight. Maciek STI, VS saqul. Na zak³ady utworzê inny post dla zainteresowanych
    M³ody ja mia³em podobnie tyle ¿e ca³y czas tak by³o. Na wolnych obr. chodzi³ prawie normalnie, a jak przycisn±³em to do ok. 3,5tys. nie jecha³, wy¿ej trochê lepiej by³o. Na lpg ZERO objawów. 4 mechaników mówi³o ¿e to zawór upalony:(

    4 mechaników mówi³o ¿e to zawór upalony:( no i co siê okaza³o?
    Jakbym mia³ upalony zawór to przy zdejmowaniu i robieniu g³owicy by zauwazyli, a nic mi nie powiedzieli. Zreszta te objawy mam tak na pierwsze 10km pó¼niej jest juz w jak najlepszym pozadku...Wiec zak³adam ze wina lezy po stronie czegos co do konca nie otwiera przelotu paliwa...
    Dobra Panowie. Dotar³ do mnie silnik od kolegi magic-a. Teraz zacznie sie zabawa. Powiedzcie od czego zaczynac i jak sie za to zabrac. Zaczne od wtrysków ale prosi³bym o jakis konkretny schemat by czegos nie rozj***. Chodzi mi o wyciagniecie wtrysków, oraz moze macie jakies dalsze pomys³y gdyby wtryski by³y ok. Zaznaczam ze mam calu¶ki motor ze wszystkim wiec mozn a dzia³aæ...
    A to M³ody za silnik kupiles??
    Przede wszystkim zaczalbym od czujnikow, nie wiem dokladnie jakie czujniki masz u siebie, ale zwykle spradza sie takie czujniki jak:

    -czujnik temp cieczy
    -przeplywomierz / map sensor
    -przepustnica + czujnik polozenia przepustnicy

    Na gazie te wszystkie czujniki (no moze nie wszystkie ) nie maja wplywu, poniewaz BLOS ma wlasne sterowanie...

    Jakby zawor byl upalony to chyba na Gazie rowniez kiepsko by sie zachowywal...
    manieczek, 2,0 8V ten za ktory kolega magic dawa³ g³owe, dzis go obejrza³em i jest suchy jak pieprz zewnatrz:) Jutro bede dalej go ogl±da³.
    levis, pomys³y sa dobre, dzieki wielkie posprawdzam.
    Czy kto¶ siê orientuje???Mo¿na z wtrysku jednopunktowego zrobic wielopunktowy??ponoæ komputer w peugeotach 405 podaje jeden impuls na wszystkie wtryski,wiêc tylko pod³±czyc równolegle wszystkie wtryski,powinien chodzic??Robi³ kto¶ ju¿ tak??wystarczy pr±du do uruchomienia wszystkich 4 wtrysków???

    podaje jeden impuls na wszystkie wtryski,wiêc tylko pod³±czyc równolegle wszystkie wtryski,powinien chodzic? To chcesz ci±gle zalewaæ wszystkie t³oki benzyn± niewa¿ne w jakim momencie pracy silnika?

    Mo¿na zrobiæ wielopunkt, ale musisz zmieniæ kolektor ss±cy, komputer, i wi±zkê + czujniki.
    No nie wiem w klubie cytryki jest tak napisane,¿e wszystkie wtryski podaja w tym samym czasie jeden tylko trafia na otwarty zawór reszta na zamkniete,a paliwo odparowuje z goracych zaworów i jak sie otwiera zawór trafia w formie gazowej do cylindra,to ¿e kolektor do wymiany to wiem i ca³y uk³ad wtryskowy,ale czy ten sam komp z jednopunkta nie wystarczy,skoro wszystkie wtryski chodza jednoczesnie???

    To chcesz ci±gle zalewaæ wszystkie t³oki benzyn± niewa¿ne w jakim momencie pracy silnika?
    nie wiem czy we wszystkich ale w 205 gti tak mam to jest bardzo prosty wielopunkt

    acha czyli w jednopunkcie leje ca³y czas benzyne???a gdyby tylko zmieniæ kompa,z wielopunkta a wiazka ta sama,bo jednak z wiazka przwodów najwiecej grzebaniny

    z wiazka przwodów najwiecej grzebaniny wydaje ci siê, wcale tego du¿o nie ma
    w sumie nie wiem jaki masz silnik ,ale silniki 1.9 8V i 16V maja osobne wiazki do kompa na silniku i wystarczy tylko zmienic ta wiazke i wszystko dzi³a
    Nie no mam 1,6 na wtrysku jednopunktowym,a w instrukcji przeczyta³em ze wielopunkt mniej pali i to sporo.
    jak chcesz zeby mniej pali³ to gaz za³ó¿
    ja mam we wszystkich samochodach i polecam a mam ich 3

    ortografia...
    Etam gaz to nie jest rozwiazanie,wiesz jakie to koszty???a poza tym ciagle jakies problemy,ja pisze o oszczednosciach nie o sporych wydatkach.To ju¿ lepiej za³o¿yæ sobie to:
    http://www.on-steam.com/pl/strona-glowna/2.html
    No tak to bêdzie tañsze w za³o¿eniu
    I w za³o¿eniu i w eksploatacji
    zbynek ale po co to wk³adaæ do auta, we¼ od razu sobie silnik odrzutowy do pleców przyczep
    Mam dziwne wra¿enie ¿e znów siê zacznie dyskusja o jaki¶ magicznych ceramizerach

    wiesz jakie to koszty???
    wiem bo zak³ada³em 3 razy w tym sekwencje a ostatnia instalacje mam za free wiec nie ma kosztów a sa oszczednosci!!!
    a wiesz ile kosztuje gaz a ile benzyna???
    A ile kosztuje woda???a ile gaz?
    To se za³o¿ piec centralnego i zrób maszynê parowa bedziesz sun±³ ino dym
    Albo kup rower wydatków zero a ile frajdy z jazdy i tañszy napêd niz paliwo wodne

    Albo kup rower wydatków zero
    potwierdzam sam sobie kupi³em i juz od 2 tygodni nie tankowa³em gazu
    no ale trzeba miec jeszcze na ten rower...
    Co to ma wspólnego z tematem? Raz ze to inny temat a dwa jakies bzdety, kolejny post i usuwam...
    Powracam do tematu. Dzis mia³em dzien by 405. Najpierw zacza³em od krokowca którego zmieni³em od innego silnika, dalej postanowi³em wymienic listwe razem z wtryskami, okaza³o sie ze dalej sa te same problemy Dodam ze restartowa³êm kompa, i silnik z ktorego bra³em krokowca i wtryski nie je¼dzi³ na gazie. macie jakies dalsze pomys³y??
    M³ody primo wyci±gnij listwê i przekrêæ kluczyk wszystkie powinny równo rozpyliæ paliwo (mgie³kê zrobiæ) mi to wygl±da problem z kijowym wpiêciem gazu je¶li dzieje siê to przy prze³±czaniu z LPG
    Ku¼wa no nie wiem, ale skoro da³em wtryski ktore na LPG nie je¼dzi³y to one maja teraz najmniej wspolnego...
    no ale tak siê sprawdza czy wszystkie daj± jak powinny
    Ale kurcze drugi kpl dzia³a³ by dok³adnie tak samo?? ten silnik jest od magica i on dawa³ swoja g³owe ze jest idealny, zreszta jak krokowego wyciaga³em to jak nowy by³, silniczek nawet kapki wycieku tez nie mia³...
    to prze³ó¿ ten map sensor czy co ty masz tam zamiast przep³ywki
    jutro bede musia³ chyba tak zrobic....Wstawie mu jutro nowe swiece, mapsensor tez podmienie i lukne na wtryski.
    Podbijam temat. Wydaje mi sie ze jednym z problemow moze byc czujnik z ty³u silnika który podpiety jest do kompa. Prosze powiedzcie mi co sa za czujniki z ty³u silnika?? Czujnik od temperatury na pewno, prosze o jakis schemat tego:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.