ďťż
chomiki SE w300 jeszcze 1,5roku gwarancji!!! Losowe zwiechy - co jeszcze może to powodować? Jeszcze raz - Bagnet do XU10J2 - POMOCY Freestyle Ozorkowski - raz jeszcze Cieknie olej... przez kolektor ssacy. Opóźnione ssanie i strzały z wydechu XM 2.1 TD strzał paska Świecąca strzałka na przycisku szyby Wymiana kolektora wydechowego Kolekto dolotowy z 2.0 a z 1.8 |
chomikiWczoraj wywaliło mi na blat kontrolkę płynu chłodniczego, przy okazji jak dolewałem do chłodnicy przyuwazyłem, że jest ochlapana olejem, który najwyraźniej smarknął z bagnetu. Pierwsza myśl moja była - uszczelka pod głowicą. Ale! Auto jakoś specjalnie nie kopci, smarkać olejem może po zawaleniu odmy, która zawalona może być przez jazdę na niedogrzanym silniku co ostatnio niestety miało regularnie miejsce. Niemniej płynu było mało - uzupełniłem.Jako, że ostatnio miałem problem jak za szybko przełączyłem na gaz to jeździłem na benzynie, bo i auto lepiej się zbiera, co zauważyłem.... falujące obroty tak od 1500 do 2000, potem łagodnie sobie opadały i od 1200 nagle tak na 600, po prostu spadał z obrotów. Przycisnąłem gaz - wskakiwał na 2000, chwilę falował między 1500 a 2000 i powtórka z rozrywki. Wracając do domu rozgrzałem silnik, jako, że miałem jeszcze daleko przełączyłem na gaz, efekt ? Falowanie obrotów zniknęło, silnik pracował równo i spokojnie, nawet nie szarpał podczas jazdy. Zajechałem pod dom, trochę lodu jest na parkingu i trochę było gimnastyki, trochę za mocno dałem mu w gaz (tak z 3500) i strzelił - momentalnie zwariował z obrotami (same chodzą między 3000 a 4000) i głośno chodzi. Zadzwoniłem do Grześka (były właściciel) i kazał mi sprawdzić "odstrzał", bo miał to samo, w sensie wyskoczył element, który ma zabezpieczać przed konsekwencjami tego strzału, jutro będę z tym walczył, po ponownym założeniu tej części ma wrócić wszystko do normy. Sugestie, pomysły...??? MAP sensor swiece,przewody WN i regulacja gazu to podstawa a zeby zminimalizowac strzały to tak jak Ci pisałem wczesniej BLOS z olejem faktycznie moze wywalac bagnetem jak odme zawali ale to tez musisz sprawdzic a uszczelka moze miec rózne obiawy np,dymienie,ubywanie wody,grzanie sie,nierówna praca silnika,jednak obiawy moga wystepowac w róznych kombinacjach ze soba lub pojedynczo napraw usterke i musisz obserwowac co sie dzieje Jak dla mnie miałeś strzała w dolot -pewnie przez świece a druga osobna sprawa - patrzyłes pod korek od chłodnicy? sprawdzałeś wąż wchodzący do termostatu? Może po prostu mało płynu było i tyle. Jak nie ubywa i przybywa to jest ok. MAP sensor wyjaśnij proszę ;p swiece,przewody WN i regulacja gazu to podstawa a zeby zminimalizowac strzały to tak jak Ci pisałem wczesniej BLOS z olejem faktycznie moze wywalac bagnetem jak odme zawali ale to tez musisz sprawdzic a uszczelka moze miec rózne obiawy np,dymienie,ubywanie wody,grzanie sie,nierówna praca silnika,jednak obiawy moga wystepowac w róznych kombinacjach ze soba lub pojedynczo napraw usterke i musisz obserwowac co sie dzieje Nie pozostaje mi nic innego chyba niż kupić kable i świece. BLOS mam nadzieję w ciągu dwóch miesięcy ogarnąć, a do głowicy ePiotr już mi nagrał gościa, ale w obecnej sytuacji nie wiem czy jest potrzeba? Termin na razie mam. AA! Ważna sprawa. Podczas przeciążeń typu - długotrwały skręt w lewo/prawo, dohamowanie mocniejsze - zapalają się kontrolki tak jak do zapłonu, podnosi się wskazówka poziomu oleju itd. Silnik pracuje normalnie, a wszystko się pali. Myślałem, że wariują czujniki płynu w chłodnicy, ale okazuje się po dolaniu, że to nie to. Ki czort? mało oleju Ki czort? minimalna ilość oleju w silniku sprawdź na bagnecie i nie jeździj tak za długo bo go zatrzesz No pomyślałem tak, ale bagnet jest dupny, a wskaźnik pokazał normalny poziom ;/ To i olej się doleje. ;] Ja bym bardziej wierzył bagnetowi niż wskaźnikowi, więc moja rada to najpierw kup bagnet, a później dolewaj... za dużo oleju to też nie dobrze mało oleju Też miałem w tamtym roku pękniętą główkę bagnetu i mi wywaliło olej na silnik. Wczoraj tak samo na odpalonym wyciągnąłem bagnet a z rurki zaraz zaczęło pryskać. Poprostu odma przymarza. wyjaśnij proszę nie masz MAF(czyli przpływki) tylko MAP i on odpowiada za mieszankę i obroty jak w np moim przepływka, jak przepływka padnie to lataja obroty, gaśnie strzela itd.. Najgorsze jest to, że w Warszawie nie mam ani garażu, ani kanału, ani nawet złamanego klucza czy śrubokręta, żeby choćby tą pieprzoną odmę wyczyścić... Z każdą pierdołą do mechanika muszę lecieć... Najwyższy czas przyprowadzić go do Turku... jest garaż, są i narzędzia ale może i się nie śpiesz, bo gdzie ja Clio będę trzymał Z każdą pierdołą do mechanika muszę lecieć... lec do krzycha Heh, Kitek czytaj moje posty co do 2,0. Strzały u mnie spowodowane były kablami+świece-ustapiło. Pozniej padła cewka to chodzil na 3 gary-wymienilem wszystko pieknie, ale gaz nie dawał mi spokoju wstawiłem blosa:) I pieknie wszystko działa, i nie było problemu z odmami bo zastapilem ja filterkiem i inny byl dolot, ogólnie zakładam ze marco2000v nie ma zadnych problemow z tym silnikiem. Sprawa obrotów na benzynie to krokowy, wyjmij i przemyj benzyną. A MAP to albo działa albo nie i nie ma bata. Musiałby byc gdzies walniety...Sprawa kolejna to wazny jest filterek gazu...Ubywanie płynu z chłodnicy to moze byc dziurawa chlodnica, ja tez myslalem ze to glowica, a uciekało perfidnie na dole chlodnicy. jak masz pytania do tego silnika to wal Najpierw wsadzę jutro na miejsce to co teoretycznie wypadło, jeśli Grzesiek ma rację (oby miał ;p ) to jutro auto będzie zdolne dojechać do mechanika, najpierw wymiana świec i kabli, oleju z filtrem... a BLOS w ciągu dwóch miesięcy powinien trafić pod maskę. Jak będę miał więcej pytań będę pytał Kitek, przymarzła ci odma i wywaliło trochę oleju i masz za mało dlatego ci kontrolki świecą płyn też najpierw sprawdź czy nie cieknie gdzieś kable to sobie kup silikonowe i będziesz miał spokój, a dobrze ustawiona instalacja gazowa to nie ma co strzelać BTW kitajec mam cos dla Ciebie w bagażniku BTW kitajec mam cos dla Ciebie w bagażniku a w ogóle uzupełniłem płyny, zamontowałem na nowo odstrzały i uszczelniłem. Prowizorka, bo prowizorka, ale i tak będzie mod instalacji, więc wszystko się zrobi. Na chwilę obecną muszę kontrolować stan płynów i zobaczyć czy i co mu dolega, zamówiłem parę gratów, muszę znaleźć jeszcze odpowiednie przewody WN, świece, wybrać nowy olej i znaleźć oryginalny bagnet do tego silnika, bo na razie dolewałem olej na czuja i to co widać na blacie. Wg wskazan jest ok, przeciążenia nie wskazują by oleju było mało.. zobaczymy co dalej. i znaleźć oryginalny bagnet kolego na to nie czekaj, dzwon do ASO 30zł nie majatek, a jak przyjdzie robic silnik to sie dopiero zdziwisz! |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||