ďťż
chomiki Nagle brak prądu w akumulatorze jaki akumulator do 1,9 turbo? ile kosztuje akumulator Pomoc odnosnie akumulatora Jaki akumulator? Rozladowuje sie aku Jak sprawdzić czy akumulator się rozładował? rozładowywanie się akumulatora Gra internetowa - Engine Motorola E398 sprzedam bardzo tanio! gwarancia! |
chomikino wiec jak w temacie... moze akumulator nie jest nowy ale jest tak ze czasami trzyma z tydzien bez problemu a czasem zostawie go po przejechaniu paru km na doslownie 15 minut przychodze i jest rozladowany... wg mnie jakies zwarcie... ale jak je wykryc..? dodam ze kabel biegnacy od cewki do kopulki jest do wymiany... ma przebicie... to moze byc przyczyna??PRZEBICIE na przewodach wysokiego napięcia nie rozładowuje aku. reszta w temacie: http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=4643 jednak problem jest troche inny... a wiec... jak go odpale i odlacze aku to normalnie chodzi ale jak wlacze pare odbiornikow pradu to nie daje rady tego uciagnac wszystko przygasa... a niby alternator daje normalny prad... co to moze byc..??? a sprawdzałeś czy alternator ładuje ? po przejechaniu paru km po 15 minutach powinien bez problemu zapalić... do tego jak nienowy jest ten akumulator, może już zakonczył swoje zycie i nie przyjmuje pradu? chodzi normalnie po odłaczeniu aku ? benzyniak ? Troche głupi pomysł z tym odłączaniem akumulatora. Chyba że masz za dużo pieniędzy. Zmierz napięcie przy załączonym silniku (i podpiętym akumuatorze) ze światłami i bez. Napisz wynik. radadek,Dokładnie spotyka mnie ten sam problem i to już od dawna A przyczyna usterki jest banalna "klemy" które czasem sniedzieją I wyglada to tak Ostatnio autko stało 2 miech nie ruszane i nie chciało zapalic po przeczyszczeniu klem odpaliło od sztycha i to bez doładowania na prostowniku Natomiast teraz w trasie w środku niemic na stacji benzynowej po zgaszeniu nie chciał zapalić ale po drobnym zabiegu czyszczenia klem i lekkiej pomocy ze strony życzliwych ludzi czyli doładowanie po kablach pali bez problemu oczywiście do nastepnego razu trasha, jaki z tego morał?? 2x po 5zł za klemy i masz po problemie... Młody, Żeby jeszcze czas był zrobić klemy nie pomogly... mam pytanko jak jest masa z alternatora podlaczona do auta? przez sruby czy przewodem...? masa idzie na korpus silnika yyy... czyli przewodem? nie, dotyka do silnika i daje "minus na mase" kurde caly czas sia rozladowuje... jakby bral prad tylko z akumulatora... jakby alternator nie dawal pradu ale prad jak badam jest ok ok tzn ile ? jakie masz napięcie na pracującym silniku, na klemach akumulatora Mam analogowy miernik to wykazuje ok. 14 v... Aku do wymiany najprawdopodobniej Ładowanie 14V to w porządku kurde to wtedy by sie nie ladowal....? jak go naladuje a potem np puszcze muzyke czy cus no to trzyma... radadek, radio mało ciągnie jak nie masz wzmacniacza, zostaw na światłach 30minut i zobaczysz czy się rozładuje Moim zdaniem jak i chlopakow to aku. Miałem podobnie w sierce. Wez skołuj na pare dni inny i zobacz jak bedzie... jak go naladuje a potem np puszcze muzyke czy cus no to trzyma Ale co gdzie i jak długo Stary czy ty przypadkiem nie bierzesz nas pod wuj A może poprostu nawijasz gdzieś dupenję i barabara do rana a muzyczka gra i problem z aku jednym jak i drugim dokładnie aku skończył życie, nie przyjmuje prądu tak jak powinien, a radio to kiedyś mojemu ojcu w polonezie grało cały miesiąc (na poligon pojechał) a poldek zapalił bez problemu, radio dużo nie bierze... pozycz od kogoś tak jak pisza Koledzy i będziesz miał 100 % pewności nie przyjmuje prądu tak jak powinien ale wtedy daloby rade go prostownikiem naladowac?? tak, prostownik ładuje jakoś inaczej, nie wytłumacze dokładnie dlaczego bo nie znam sie na tym dobrze, wiem to z autopsji, w maluchu i pezocie to przerabiałem, prostownikiem ładowałem cała noc palił jak szalony, ale tylko na chwile... wymiana aku i od razu jak reką odjął ale mówie, najpierw sobie sprawdź na jakimś innym no wlasnie a prostownikiem go laduje bez problemu.. A moze z innej beczki. Regulator napiecia?? ale wtedy daloby rade go prostownikiem naladowac?? raczej podładować tak, prostownik ładuje jakoś inaczej, nie wytłumacze dokładnie dlaczego bo nie znam sie na tym dobrze, wiem to z autopsji, w maluchu i pezocie to przerabiałem, prostownikiem ładowałem cała noc palił jak szalony, ale tylko na chwile... wymiana aku i od razu jak reką odjął ale mówie, najpierw sobie sprawdź na jakimś innym Tylko na chwile....a więc nie da się. A moze z innej beczki. Regulator napiecia?? napięcie ma 14V wiec to nie regulator radadek, ja mam ze 4-ry w garażu i też prostownikiem podładuje tylko to o kant wuja mozna rozbić "klemy"tak, ale dalsze połączenia (np.masa na silnik i karoserię, +do rozrusznika i alternatora itp) też muszą być OK. Słyszałem taką opinię. Jak się wyładuje aku do zera i "pożyczy" prądu z innego auta kablami, to po odpaleniu ten nasz PUSTY aku jest ładowany zbyt dużymi Amperami. To podobno prowadzi do nieodwracalnego zasiarczenia aku. Wiecie co naszła mnie taka refleksja po przeczytaniu tego wszystkiego A mianowicie taka Dlaczego jeszcze nikt nie zapytał goscia o takie rzeczy podstawowe Jak jaki ma ten aku Czyli pojemność ,markę ,rok produkcji rzeczy podstawowe tylko każdy pisze ale tak naprawde to nie wiadomo o czym no chyba że znowu cos przeoczyłem kupilem nowy akumulator(55ah)..... i to samo... 55ah Trochę mały, 75ah powinno być z tego co wiem. Ale jak jest nowy to powinno być ok Jeśli masz dostęp do amperomierza to ściągnij którąś klemę i wepnij amperomierz między tą klemą, a końcówkę akumulatora. Zmierz ile wyjdzie przy wyłączonym wszystkim. Dodatkowo odłącz aku na jakiś czas (tak żeby silnik całkiem wystygł) i po podłączeniu go z powrotem zobacz czy alternator nie robi się ciepły. Mogłeś uszkodzić diodę prostowniczą np. przez odpinanie akumulatora przy załączonym silniku juz mam... az wstyd sie przyznac... mielem kiepski pasek ktory napedza alternator... i sie slizgal.. wymienilem i jest ok... |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||