ďťż
chomiki
Prosze o sprawdzenie loga i pomoc jeżel ktoś ma czas.
Proszę o sprawdzenie log'a, trojanDownloader.Wigon.bs
witam.zamuliło mi kompa prosze o sprawdzenie logów
jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku
Prosze o sprawdzenie loga - wolny net
Prosze o sprawdzenie Loga!!! Napewno Keylogger!!!
Uprzejma prośba o sprawdzenie Loga z HJT
Reklamiarz, trojan?? Proszę o sprawdzenie loga...
moze ktos sprawdzic mi log?prosze
Problem z LCD Box ModeCOM
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolna.opx.pl

  • chomiki

    Jak probuje odpalac to ledwo kreci rozrusznikiem i przygasaja kontrolki, ale miernik pokazuje 12,5V. Czy w takiej sytuacji podlaczac aku pod prostownik, czy nie?


    To że pokazuje 12,5V nie wiele daje.Liczy się ile jest zgromadzone w nim amper prądu, dzięki temu możesz zapalić samochod- zwlaszcza zimą. Tak więc jak najprędzej podłączaj prostownik.
    W takiej sytuacji na pewno jest rozładowany akumulator. W przypadku porannego odpalania liczy się prąd rozruchu.
    kup aerometr do akumulatroa cena ok 6zł na zime zarąbite narzędzie


    wlasnie, sprawdz aerometrem (powinny byc w zasadzie jednakowe gestosi w kazdej celi). Jak zima nie kreci albo slabo to witaj w klubie slabych aku . Ew moze miec zwarcie na celi (ja tak mialem - latem i jak jest cieplo, bylo git, przyszedl mroz, d_pa blada).

    pozdro
    nie chce krakac, ale mozesz miec tez zwarcie na rozruszniku. Tak wlasnie mnie sie przytrafilo. Okazalo sie, zeyl po prostu... brudny i zawilgocony. Zabicie akumulatora bylo sprawa wtorna.

    I sprawdz, jakie masz napiecie, gdy krecisz. Mozesz sie zdziwic
    a podladowanie na pewno mu nie zaszkodzi zima...
    ..
    Akumulator sie laduje, jutro rano go podepne i zobaczymy.
    A zwarcie na rozruszniku? Nie sadze, ale nie wykluczam bo to stary samochod i wszytsko jest mozliwe
    Generale - u mnie rozrusznik poltoraroczny. Byl za to zawilgocony/zalany... Do tego mroz - i zwarcie gotowe.
    O muszę sprwdzic z tym rozrusznikiem, bo w sumie zacząłem podejrzewać że mi szlag trafił aku, bo naładowany prostownikiem, włożony na noc do auta ledwo kręci rano.
    do tej pory chodził jak głupi, a teraz wygląda jakby zdechł całkiem - troche dziwne.
    Temperatura już w miarę, tylko -9, aku naładowany i dzisiaj już odpala.
    hej, dawno tu bylem na tym forum starzy wyjadacze 405 moze mnie kojaza ale nie w tym zecz,
    kto mi powie zjakiej paki na klemach od akumulatora pojawia sie biały osad, nowy akumulator? hmm?
    Pojawia się notorycznie, czy raz się pojawił i tak zostało, nie czysciles tego?
    zdejmij klemy, wyczyśc, załóż i zasmaruj wazeliną techniczną
    ok a co powiece na to mialem stary akumulator i czasami bylu problemy rozladowywal sie ale gdy kupilem nowy wszystko ok oprucz tego ze jak jestwylonczony silnik wlonczam odtwazacz CD czy nawet radio podglsnie znacznie to wyloncza sie - bycmoze ze radio cos pada ale moze ktoś coś mi podpowe a ten osad pojawia sie czesto raz wyczyscielm i znowu sie pojawia na starym tak bylo i nowym tez moze tzreba wazelina potraktowac Pozdrawiam
    ..
    Witam!!!!
    Panowie podstawowa spawą podczas rozruchu silnika to:
    - dobry aku (napiecie ponad 12,5 V na luzie - bez kręcenia)
    - dobry kontakt przewodu "masowego" z silnikiem ( często nie doceniany element instalacji elektrycznej - wszyscy dbają o dobry styk przewodu "dodatniego" a nie myślą o jego koleżance - "masie" alias minus.)
    - dobry styk przewodu dodatniego na przyłaczu prądowym w rozruszniku
    - dobrym sposobem na diagnostykę rozrusznik jest pomiar samego prądu rozruchowego rozrusznika. Prąd podczas kręcenia rozrusznikiem powinien mieścić się w granicach 60-80 Amper. (pomiar dokonany w temp. 0-20"C)

    Jeszcze jedna uwaga - jeśli rozrusznik zaczyna kręcić, to nie ma mocnych, że napięcie na aku musi spaść o te jakieś 0.5-1,0 V (mierząc na klemach) . Pomiaru napięcia - należy dokonać najlepiej na (kadłub silnika " - " , przyłącze prądowe w rozruszniku " + ") jeśli tutaj napięcie podczas rozruchu wacha się w granicach 12V - a rozrusznik strasznie muli - to sprawa jest prosta - wyciągnij rozrusznik do przeglądu!!!!!

    Przegląd:
    - panewki na wirniku (brak lusu) - OK
    - szczotki - odpowiednia długość - OK
    - stan komutatora wirnika - powierzchnia gładka - bez widocznych wżerów na szerokość szczotek . Jeśli masz wżery - to na tokarę.
    - oczywiście przegląd automatu - czu nie ma uszkodzeń
    - problem moze nastręczyć kontrola cewki. a raczej styku prądowego w cewce automatu.
    Jeśli ten styk jest nadpanony, również to może znacznie zmniejszyć sprawność rozruchowa rozrusznika!!! Można to sprawdzić na zamontowanym rozruszniku, podłanczając miernik nie na podłaczeniu głownym rozrusznik (przewód +) ale zaraz pod nin jest drugie podłaczenie srubowe, na które tak na prawdę trafia + który napedza nasz rozrusznik . Jeśli tu jest różnica w napieciu miedzy przyłaczem gównym rozrusznika, a przyłaczem za automatem żedu 0,5-1 V to moze się okazać, że cewka automatu jest do wymiany.

    No to tak w przybliżeniu !!!

    No to Ci Pa !!!
    OK O ROZRUSZNIKU JUZ WSZYTKO WIADOMO ZAPRASZAM TAM OPISANY JEST MOJ PROBLEM Z ALTERNATOREM

    http://www.peugeot405club.pl/viewtopic.php?t=189
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.