ďťż
chomiki Sprzedam Ford escort 1.3 benzyna cena 450 zl Peugeot 405 1,9 SRI 91r. Kombi B/G - gaśnie na benzynie identyfikacja silnika Peugeot 405 SRI kombi 1.9 benzyna Sprzedam Opel Corsa A 1991 r 1.2 .. benzyna tanio... 405 1,9 benzyna 125 km brak jakiegos czujnika :/ obroty 1,6 GRI monowtrysk benzyna z roku 1990 Silnik 1.9 benzyna mono XU9M co mozna o nim powiedziec schemat wiązki elektrycznej (tej od silnika) 405 1,6 benzyna Części od forda fiesty 1.3 benzyna 1995r. [Sprzedam] Peugeot 106 1.1 benzyna 1992r. |
chomikiwitam, chcialbym sie zapytac moze juz ktos mial taki przypadek chodzi mi mianowicie o to ze nie silnik nierowno chodzi mi na benzynie jest to 1,9 125 km podczas jazdy poszarpuje itp slabo sie wkreca na obroty, jak na moje oko chodzi na wszystkich garach, czym to moze byc spowodowane?? mozliwe jest ze to wina pompki paliwa??tukan88, lub wtryski... Kup sobie środek do czyszczenia wtrysków np. firmy STP wlej i pół baku zrób na benzynce No niestety mam to samo - dusi sie szarpie tak gdzies do 3 tys. obr/min, powyzej jakos ciagnie. Na gazie nie ma tego problemu. Plyn do czyszczenia wtryskiwaczy zalewalem juz dwa razy. Niewiele pomoglo. Zaleje teraz jeszcze trzeci raz, moze sie uda. Pozdrawiam, Staszek dokladnie jak kolega pisze powyzej 3 tys w miare a ponizej lipa. Wtryski jakis czas temy wymienialem ale to tez niewiele dalo. Mam zamiar wymienic wszystkie weze paliwowe i pompke i zobaczyc wtedy. Pamietaj o wymianie filtru paliwa (z tylu, pod spodem przy baku), z mojego wylecialo pelno syfu, czarnego szlamu. Myslalem tez o wymianie lub regeneracji wtryskiwaczy ale widze,ze to niekoniecznie musi pomoc. Sprawdz jeszcze kable dochodzace do wtryskiwaczy, bo u mnie np. jeden jest strasznie luzny i czasami wydaje mi sie,ze on przez to nie pracuje. Pozdrawiam, Staszek staszekpeczak a masz pompke paliwa w zbiorniku czy na zewnatrz?? bo ja mam na zewnatrz moim zdaniem przeplywomierz, zdejmij z niego klapke i zobacz czy sciezka po ktorej chodzi drut nie jest wytarta. ja u siebie mialem podobnie, pomoglo przegiecie tego druta tak by chodzil po sciezce. u mnie to nic nie da wersja bez przeplywomierza Kolego moze to byc uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssacym i dlatego moze miec takie objawy musialbys bys podczas pracy silnika spryskac np plakiem na laczeniu kolektora i zobaczyc czy nie ciagnie lewego powietrza. ale gdyby to bylo to to raczej i na gazie by nie chodzil tak jak potrzeba ale gdyby to bylo to to raczej i na gazie by nie chodzil tak jak potrzeba Na gazie moze chodzic a na benzynie nie, równiez polecał bym sprawdzenie czy mie ma lewego powietrza. polecał bym sprawdzenie czy mie ma lewego powietrza. to może być związane z brakiem węży (do kolektora ssącego) o których pisał saqul marc1, tylko w przypadku gdy by króciec na wąż w kolektorze był nie zaślepiony, więc tukan88, sprawdź to. Przy braku tych węży i odpowiednim zaślepieniu auto powinno chodzić na benzynie tylko gdy silnik jest zimny może być problem z odpaleniem. Mam podobny problem u siebie w 2,0 8V. Do 4tys jedzie jakby niechcial a powyzej zrywa sie jak T16. No i dziwnie z obrotami szaleje czasami ma 900 i tak trzyma, szasami normalnie na 950. Sam nie wiem czy to filterek czy pompka?? Dodam ze tez mam problemy z odpalaniem z rana. Zapala za drugim razem i to przy kreceniu z 3-5sedund i z wcisnietym gazem. A jak dłuzej pokrece to bez gazu odpali ale tak niemrawo i po chwili wchodzi na obroty. Moze to pompa ma dosc?? Ale czemu tak kiepsko sie zbiera na benzynie do 4tys a później szogun. Na gazie takich problemow brak:| Młody w tym silniku to normalne jak masz gaz Musisz chwilę pojechać na benzynce żeby to się uspokoiło Maciek STI, powaznie tez tak masz?? Ja chce to zwalczyc!! Zastanawiam sie co moze miec z tym wspolnego moze to jednak pompa paliwa?? Daruj sobie, mam to od ośmiu lat, jedyny sposób wypier....lić gaz Ale co ci to przeszkadza, przecież na gazie jeździsz, a benzynka tylko do zapalania i nagrzewania Ps.: wymieniałem pompę, krokowca, czujniki, czyściłem przepustnicę wtryski, i wiele innych sposobów, bez widocznych skutków W Borkach ci powiem do czego doszedłem Maciek STI, w sumie możesz mieć rację muszę spróbować, - reset kompa - jazda na benzynie bez włączania gazu przez 100km saqul ty też masz z tym problem ? Przy przepływomierzu i bez sondy nie powinieneś mieć, ale mogę się mylić Przy przepływomierzu chyba chciałeś napisać bez przepływomierza bo takiego nie mam Acha, nie pamiętam, no to faktycznie możesz mieć z tym problem tak jak w 2.0 8V W Borkach ci powiem do czego doszedłem Do?? Hehe za dużo by pisać, podpowiem ci tylko tyle że w naszych autach jest kolektor ssący suchy tzw., a gaz to zmienia, najwięcej cierpi na tym czujnik ciśnienia bezwzględnego zwany Mapsensorem, no może on sam nie cierpi ale jego odczyty i dane wysyłane do komputera Druga sprawa to sam komputer, jest on typu adaptacyjnego, więc musisz mieć zamontowane urządzonko do resetu kompa, jeśli nie masz to wiadomo błędy, jeśli masz to też , ponieważ komp po każdym resecie musi się od nowa uczyć na benzynie i stąd głównie problemy, jeśli już się nauczy to znów go zgasisz i RESET Nie wiem czy wiesz jak zrobić test, ale proponuję zrobić to będziesz wiedział o czym mówię: Zresetuj kompa, ale najlepiej przez odłączenie akumulatora, następnie włącz zapłon na dziesięć sekund, następnie zapal silnik (oczywiście na benzynie tylko no i nie wyłączaj go przed końcem testu) , niech chodzi na wolnych obrotach do momentu włączenia i wyłączenia wentylatora (trochę długo trwa, ale nie gazuj, teraz ciepło to będzie szybciej się grzał), jak się wentylator już wyłączy to można uznać że komp przeszedł cały cykl temperaturowy I teraz nadal nie gasząc silnika, wsiądź sobie i się przejedź na benzynie, a zobaczysz różnicę Niestety po wyłączeniu następuje reset kompa i wszystko wraca do początku , a przecież nikt co rano nie będzie tego testu przeprowadzał Tak w skrócie mogę opisać nasze problemy z zasilaniem benzynowym w naszych autkach na gazie Jedynie wtrysk gazu nowszej generacji może pomóc bo tam jest lepsze sterowanie i nie trzeba resetować błędów, tylko znów pojawia się problem, bo sekwencyjny wtrysk gazu też się nie nadaje do tego silnika ale to już temat na osobną dyskusję A powiedz pali Ci sie kontrolka kompa?? Bo mi tak:p kolektor ssący suchy możesz to rozwinąć? Mi nie W takim razie nie masz resetu kompa, albo coś nawaliło, a masz symulator sondy ?? Mi żadne błędy w kompie przy LPG nie wyskakują i auto mi wcześniej nie przerywało na benzynie więc wątpię by nagle zaczęło z powodu LPG, ale spróbuje zrobić reset kompa... Dlatego mówiłem że w Borkach pogadamy bo to większa dyskusja saqul suchy kolektor to taki w którym wtrysk jest podany na wlocie do głowicy czuli na końcu kolektora, np. monowtrysk ma kolektor mokry bo wtrysk jest podany na przepustnicę i pracuje w innych parametrach, dlatego jeśli gaz podasz przed przepustnicę to zmieniasz kolektor na "mokry" Po za tym dodanie gazu do kolektora zmienia nie ciśnienie tylko gęstość powietrza co za tym idzie zawartość tlenu potrzebnego do spalania i czujnik to musi wykryć a komputer zanotuje stąd błędy, ponad to gaz jest mokry Urządzonkiem do resetu kompa może być nawet zwykły przekaźnik i zdaje dobrze egzamin. ale jeszcze są elektroniczne urządzenia , u mnie są generalnie trzy : komputerek - emulator sondy i wtrysków, jakieś coś kasujące błędy (nie pamiętam nazwy), a na koniec jest dodatkowo ów przekaźnik, dopełniający wszystkiego To w sumie załatwia mi temat błędów kompa skutecznie i pozwala dość płynnie bez bólu przełączać między benzyną i gazem i jeźdźić, a mam to zamontowane od jakiś trzech lat, wcześniej miałem tylko emulator i przekaźnik i taki układ szwankował gęstość powietrza co za tym idzie zawartość tlenu potrzebnego do spalania i czujnik to musi wykryć a komputer zanotuje stąd błędy No ok, ale mapsensor bada tylko ciśnienie - nie gęstość, gęstość ustala komputer za pomocą 2 czujników - czujnika temperatury powietrza zasysanego i właśnie map sesora. A w układach bez mapsensora, gęstość jest ustalana za pomocą przepływomierza Mapsensor właściwie jest czujnikiem ciśnienia bezwględnego, znaczy ty tyle że bada różnicę między ciśnieniem atmosferycznym a podciśnieniem w kolektorze i tą różnicę podaje do komputera, dlatego między innymi jak pojedziesz w góry to auto będzie się innaczej zachowywało na początku, właśnie przez różnicę ciśnienia atmosferycznego No i oczywiście musi być jak mówisz czujnik temperatury, który też przy gazie źle będzie pokazywał czujnik temperatury, który też przy gazie źle będzie pokazywał zależy czy jest przed mixerem czy za. U mnie jest przed więc wskazuje na pewno dobrze A u mnie jest w przepustnicy więc za mikserem i do tego bezpośrednio Kto się przejechał na gazie bo zamontował tanio po krzakach to teraz zrzuca winę na gaz. Zasada jest prosta, jak masz dobrze zagazowany samochód to problemów nie masz, chyba że jakiś grzeblo wrzuci ci instalacje źle zamontuje i wyreguluje to się później bujasz. Przy mieszalnikowych instalacjach w peugeotach reset robi się tylko przy sterownikach Boscha a przy innych inny bajer(gaziarze wiedzą, np ja ) a przy wtrysku gazu żadnych resetów, nic. Ktoś pisał o suchyn kolektorze mapsensorze ( a propo to czujnik mierzący podciśnienie w kolektorze a nie ciśnienie bo to nie turbo), głupoty... map sensor jest bardziej wytrzymały niż przepływonierz na strzelanie na gazie(związane z niedbałością włąściciela o wysokie napięcie i nieszczelnością zaworków lub złym montarzem ins. gaz.) [ Dodano: Czw Lip 10, 2008 10:43 pm ] a propo to czujnik mierzący podciśnienie w kolektorze a nie ciśnienie bo to nie turbo Masz rację, strzeliłem gafę, ale mimo to opis dobry. peugeot405 piszesz że się znasz na gazie, a ja ci powiem że chyba nie za bardzo, bo widzisz jak gazownik zwala winę za strzały na przewody wysokiego napięcia to nie jest dla mnie fachowiec, już ci mówię dlaczego, otóż tak mi kiedyś mówili zmieniałem przewody częściej niż olej i dalej strzelało, jak zmieniłem fachowca i zrobił mi instalację jak należy to od trzech lat nie zmieniłem przewodów (to jakieś 75-80 tyś. km) i nie mam najmniejszych strzałów, nawet pyknięcia A tu masz na temat Mapsensora: Mapsensor właściwie jest czujnikiem ciśnienia bezwględnego, znaczy to tyle że bada różnicę między ciśnieniem atmosferycznym a podciśnieniem w kolektorze i tą różnicę podaje do komputera, dlatego między innymi jak pojedziesz w góry to auto będzie się innaczej zachowywało na początku, właśnie przez różnicę ciśnienia atmosferycznego No i oczywiście musi być jak mówisz czujnik temperatury, który też przy gazie źle będzie pokazywał Większe prawdopodobieństo strzału masz w momencie przeskoku iskry spowodoweanej przebiciem niz chwilowym zuborzeniem mieszanki. A BLOS (dokłądnie musiał bym się ojca spytać bo on kiedyś zamontował trochę tego ale później nie było na to zbycia bo cena blosu była pare lat temu wysoka) to normalny prymitywny "gaźnik" a proście j mikser o regulowanej średnicy w zalezności od obciąenia silnika bez zadnej elektroniki, silniczków krokowych, najlepiej reguluje się go na hamowni lub z odczytów sądy lambda która defakto jest w tłumiku lub sobie sami ją montujemy na chwile, jest to bardzo dobre rozwiązanie ale do gaźników lub wtrysków bez katalizatora i sądy bo obecnie nie przejdzie przeglądu samochów chyba ze sobie ktoś załatwi sam, a na marginesie to blosa nie produkują bo nie spełnia wymogów obecnie Euro 3/4. A jak ktoś wybrzydza o gazie to proponuje wtrysk gazu ale taki z górnej półki i zmienia zdanie odrazu o gazie bo z regóły problemy pojawiają się wtedy gdy montuje się gaz po pierwsze tanio czyli z gorszych podzespołów, po drugie u grzeblów a do tego nie dba się o silniczek ijego komponenty, byle by jeździło i było taniej a tak duza część ludzi myśli i robi a później są problemy. Jak się dba i nie kupuje byle by tanio to słuzy i to w kazdej branzy i kazdy to powie. Nie miejcie zazłe ale czasami jak na róznych forach czytam wypowiedzi ludzi na temat gazu to az mi ciarki przechodzą po plecach, tu taj jest jeszcze w miare a na marginesie to blosa nie produkują bo nie spełnia wymogów obecnie Euro 3/4. To prawda, tylko trzeba powiedzieć że nie spełnia głupawych przepisów. Bo jeśli chodzi o czystość spalin to spełnia wszystkie obecne wymogi. Ale w tej głupawej Euro 3/4 jest zapis że musi być sterowanie elektroniczne instalacją LPG, a blos jak już napisałeś normalny prymitywny gaźnik gazowy. "W prostocie jest piękno..." nie ma sensu instalować taniej sekwencji, jak już to blos. Map sensor ma za zadanie pokazać jak silnik jest w danym momencie obiciązony i czy to będzie czujnik bezwzględny czy jak ty opisujesz róznicowy bo tak się nazywa, to bez znaczenia, inną wersją jest przepływomierz który mierzy ilość masy powietrza aby okreśłić ile silnik zuywa właśnie tego powietrza i ile podać mu paliwa i czy to będzie wachliwy i ciepłe druty to te bez znaczenia, byle by sprawne było-tyle z teorii A Czujnik tem. powietrza dolotowego sprawdź sobie co pokazuje na LPG i PB na postoju, po pewnym czasie pracy i podczas jazdy a zobaczysz róznice [ Dodano: Pon Lip 14, 2008 7:43 pm ] MŁODY co do odpalania auta [Dodam ze tez mam problemy z odpalaniem z rana. Zapala za drugim razem i to przy kreceniu z 3-5sedund i z wcisnietym gazem. A jak dłuzej pokrece to bez gazu odpali ale tak niemrawo i po chwili wchodzi na obroty. Moze to pompa ma dosc??:|[/quote] Sprawdż czy pompa pracuje po przekrenceniu stacyjki.W nowszych silnikach załancza się pompa paliwa i jak osiągnie odpowiednie ciśnienie paliwa na wtryskach wyłancza się.W naszym wypadku jest to innaczej rozwiązane a przy gazie w momencie przełączenia na gaz morze wyłanczać Ci pompe.Tak jest u mnie dopiero przy rozruchu silnika na benzynie pompa zaczyna pracować ,muszę z dwa razy zakręcić dopiero zapali . Patent jest dobry bo nie spalisz pompy jak będziesz miał zamało paliwa. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||