ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gonzoo.keep.pl

  • chomiki

    Witam
    W moim 405 ni zawsze działają zamki. Zarówno jak próbuje otworzyć/zamknąć z pilota jak i z kluczyka. Sprawa jest o tyle dziwna, że nie działa też otwieranie bagażnika i wlewu paliwa, które są podobno na innych wiązkach.

    Nie wiem jaki może być tego powód bo czas wszystko jest OK czasem nie.


    Przewaznie jest to wina, silownikow badz zasniedzialych stykow. Najlepiej to wszystko rozebrac, przeczyscic i zlozyc.
    A same elementy prowadządze do rygielków i ich łączenia można też nasmarować w niewielkich ilościach smarem. U mnie to poskutkowało i jest gitarka

    A same elementy prowadządze do rygielków i ich łączenia można też nasmarować w niewielkich ilościach smarem. U mnie to poskutkowało i jest gitarka

    Spróbuje ale sądzę, że będzie to raczej wina elektryki ponieważ nie działa żaden zamek i nie słychać by cokolwiek się ruszało w drzwiach.

    A czy jest jakieś miejsce w peugocie 405 gdzie schodzą się wszystkie kable odpowiedzialne za otwieranie drzwi, wlewu paliwa i klapy bagażnika?


    Musi być takie miejsce I jest to centralka sterująca, która znajduje się nad Twoją głową a dokładnie pod przykrywką oświetlenia wnętrza. Bynajmniej gdzieś tam w tej obudowie Mała płytka z kabelkami (tak w skrócie można to opisać)

    Jeżeli po przekręceni kluczyka nic nie słychać to może połączenie zamek - rygielek się poluzowało i rozłączyło... Na logikę.. Jak Ci padnie akus to zamek czy ma central czy nie musi się dać otworzyć kluczykiem... Miałem tak w malanie i wujas w astrze tez tak ma, że można kluczykiem bez problemu otworzyć nie zależnie czy aku jest czy go nie ma... Poprostu silownik wtedy nie pracuje i jest troszke wiekszy opor na kluczu.. Jeśli nic nie słychać to obstawiałbym właśnie to cięgno, które łączy zamek z resztą..

    Z drugiej jednak strony to jest to francuz i może się okazać, że jest z tymi zamkami zupełnie inaczej niż np. w oplu

    Najważniejsze:

    Zdejmij tapicerkę z drzwi
    Sprawdź miernikiem czy po wciśnięciu przycisku dochodzi prąd na kable siłownika. Jeśli dochodzi tzn, że jest dobrze tylko wystarczy wszystko wyczyścić i nasmarować\zakonserwować. Styki można wyczyścić drobnym papierem ściernym.
    Wyczyść całe mechanizmy i nasmaruj
    zanim zdejmiesz tapicerke, dobij sie do centralki centralnego (w obudowie oswietlenia nad kokpitem) i sprawdz napiecie zasilajace czy w ogole jest. A przede wszystkim sprawdz bezpiecznik . Jesli przy otwieraniu z kluczyka nic nie pyka nigdzie, to albo walniete zasilanie centralki albo sama centralka. Tapicerke moizesz zaczac zdejmowac, jesli ktorykolwiek zamek zacznie skakac. A otwieranie bagaznika i wlewu jest moze na innych wiazkach, ale obslugiwane przez te sama centralke, wiec wniosek prosty.

    I jest to centralka sterująca, która znajduje się nad Twoją głową a dokładnie pod przykrywką oświetlenia wnętrza. Bynajmniej gdzieś tam w tej obudowie

    Tam jest tylko odbiornik IR centralka sterująca to takie długie czrne pudło i o ile dobrze pamiętam jest w okolicy kolumny kierownicy. Ale zanim zaczniesz wszystko rozbierać zacznij od sprawdzenia bezpieczników.

    i o ile dobrze pamiętam jest w okolicy kolumny kierownicy.
    a jeśli nie tam to w bagażniku od strony wlewu paliwa,zaraz za wykładzinką
    A u mnie centralka znajduje się w drzwiach kierowcy... model przed FL z 1992r.
    at123 ma racje - centralka jest pod schowkiem. Mozna sie do niej dostac od spodu, ale wygodniej wyciagnac puszke schowka.
    U mnie jest w okolicach kolumny kierowniczej (wersja po FL)
    Zauważyłem ostatnio, że zamki przestają działać jak pada deszcz lub jest wilgotno np rano. Gdy auto postoi trochę w słońcu wszystko jest OK.
    posprawdzaj wszystkie połączenia elektryczne. Woda przepływa przez drzwi i tam jest największa wilgoć. Proponuję przejrzeć odrazu całą elektrykę bo pewnego wilgotego dnia autko nie odpali ;] Styki sniedzieją a czasami nawet robią się zimne luty. Pozdrawiam!
    Miłałem podobny problem. niektóre zamiki łapały a niektóre nie. Jak było naprawdę gorąco to działało wszystko ,jak zimno to tylko zamek kierowcy był sprawny.
    Pomogło niestety kompleksowe rozebranie wszystkich zamków godzinna kompiel w ropie, potem przed montażem spryskanie wszystkiego wazeliną techniczną w sprayu. Odpukać wszystko działa.
    Witam dzisiaj przestal mi dzialac centralny od strony kierowcy, od strony pasazera wszystko chula jak rozebrac tapicerke nie widze zadnych srub ps jak zamykam od strony pasazera to zamykaja sie wszystkie zamki i otwieraja a od strony kierowcy tylko moge otwozyc
    jim, na forum było nie raz o zdejmowaniu tapicerki drzwi, poza tym masz książkę hanyes w download i tam jest na rysunkach wszystko pokazane. Było też o centralnym i zamkach pisane wiele razy, może byś trochę poszukał....
    okey zobaczylem dzieki za odpowiedz,ale dzieki powtarzajacym sie pytanią to forum zyje wiec troche wyrozumialosci bo o czym bedziemy pisac pewne rzeczy mozna naprawiac na wiele sposobow ile aut tyle pomyslow pozdrawiam i dzieki za pomoc nara
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.