ďťż
chomiki
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
Peugeot 405 Kombi GRI X4 kilka problemów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    witam.
    w brata 405 (1.9D) coś dziwnego dzieje sie przy odpalaniu. mianowicie raz jest tak, ze wkłada kluczyk, przekręca i silnik mu odpala. a innym razem jest tak, ze po przekreceniu kluczyka nie ma reakcji rozrusznika. dodam tylko, ze jak przekręci zapłon o podam prąd bezposrednio z zacisku plusowego akumulatora do elektromagnesu, to auto zapala odrazu. wydawało by sie, ze to wina elektromagnesu, ale wykluczam ta mozliwośc, bo gdy od stacyjki odłącze jedną z trzech kostek (pomarańczowy i żółty kabelek chyba) to rozrusznik kreci normalnie i bezproblemowo, ale nie zapala. czego to moze byc wina?? pomocy


    sprawdź stacyjkę czy nie są wypalone styki, albo czy się ni wypalają już powoli
    sprawdzałem stacyjke miernikiem, jest wporzadku
    masz w pompie wtryskowej elektrozawór,jeżeli tak sprawdż go czy dostaje zasilanie i działa poprawnie


    U mnie też sie tak działo. Winne były szczotki w rozruszniku.
    kaziu1991 mam to samo, oczywiście nie za każdym razem. Myślałem że to wina styków w stacyjce (miałem tak w innych Pugach i tam pomagało przeczyszczenie styków). Zamierzam wstawić przekaźnik na cewke rozrusznika.
    Poszukaj w moich postach tematu na temat przekaźnika stacyjki polecam ten patent bo na bank jest to stacyjka
    a to nie jest wina elektromagnesu?? po przeczyszczeniu stacyjki bedzie wszystko oki??
    chce to usunac bo juz mnie to wnerwia. choc mam na to patent:) przekrecasz zapłon i nagrzewają sie świece w miedzy czasie wychodzisz z auta i krokodylem (kablem rozruchowym) przytykasz do akumulatora (plus) i drugi koniec do elektromagnesu:) tam gdzie przychodzi zacisk z dwoma kablekami:) skutecznośc 100% zawsze zapali:)
    kolego ja mam tak samo juz od dłuzszego czasu i tez ni wuja nie moge dojsc co jest tak jak mówisz raz zapali za pierwszym a raz zeby 20 razy krecic stacyjką to słychac tylko ciche pykanie elektromagnesu dodam ze jest nowy i odrazu po załozeniu go jest tak i na starym było tak samo tez mysłałem zeby załozyc przekaznik na kablu do elektromagnesu ale jakos schodzi jak mam zamiar sie za to wziasc to pali jak dziecko a za pare dni znów mnie wkur.... wina stacyjki raczej odpada bo w tym czasie jak niechce odpalic prad dochodzi do elektromagnesu ale niewiem o jakim napieciu musze kiedy sprawdzic wtedy bede wiedział za co sie wziasc ja znów stykam tylko kabel doprowadzajacy prad do rozrusznika z tym co idzie od stacyjki i tez pali chociaz z tym francuzi dobrze pomysleli zeby rozrusznik w dieslu zamontowac na wierzchu a nie gdzies tam ukryty pod kolektorami
    Prąd do rozrusznika dochodzi bezpośrednio z akumulatora, natomiast do elektromagnesu idzie po stacyjce, więc lukas27 nie mów że to nie wina stacyjki skoro ci nie pali a po zmostkowaniu pali po prostu ze stacyjki dostajesz za mały prąd do pokonania oporu sprężyny w elektromagnesie dlatego pomóc może przekaźnik ponieważ do sterowania przekaźnikiem wystarczy nie wielki prąd, a na elektromagnes podany jest wtedy prąd bezpośrednio z akumulatora
    własnie zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem i wydaje mi sie ze chyba bedzie to najlepsze najtansze i najprostsze rozwiazanie tego problemu ze wszyskich mozliwosci moze to i wina stacyjki ale jak sie nie ma dobrej na podmiane a na nowa zal kasy to chyba tylko w taki sposób mozna najlepiej wybrnac co nie!!! Robił moze ktos cos takiego???Pomogło???
    Pomaga, ale nie zawsze zależy od typu rozrusznika ,w niektorych stosowanych w Pugach wewnętrzne połączenia nie pozwalają na stosowanie przekaznika ale w wiekszosci jest to dobre rozwiazanie. Polecam.
    erni25, ja mam właśnie taki rozrusznik i nie mogę zastosować przekaźnika, więc co mam do cholery zrobić? Kupić nową stacyjkę czy co?
    a wytłumaczcie mi dlaczego sie nie da załozyc przekaznika w niektórych typach rozrusznika z jakiego powodu??? moze sie da tylko trzeba po kombinowac a moze i ja mam taki
    lukas27, nie mam pojęcia z jakiego powodu...
    to masz problem mówisz ze ci kreci dalej a co robisz zeby po odpuszczeniu stacyjki przestał krecic rozrusznik

    to masz problem mówisz ze ci kreci dalej tylko jak zamontuje przekaźnik bo już próbowałem.
    moze cos PRZEKOMBINOWAŁES z tym przekaznikiem i dlatego ci krecił na okrągło troche kumam elektryke i nie moge pojac jak to mozliwe ale co tu gadac CUDA sie zdarzaja

    moze cos PRZEKOMBINOWAŁES z tym przekaznikiem na 99% zrobiłem wszystko OK, zresztą najpierw na zlocie Maciek mi to zakładał, później ja sam na spokojnie, później pojechałem do elektryka który zerknął.
    saqul prawdopodobnie masz zamontowany zły przekażnik
    bardzo mozliwe mozesz miec taki przekaznik który po impulsie elektr. załacza sie i działa na okragło albo jest jakis walniety ze po odłaczeniu pradu dalej ma zwarte styki i przewodzi prad przeciez przekaznik działa na takiej samej zasadzie jak elektromagnes po dostarczeniu pradu cewka działa jak magnes i przyciaga styki do siebie wiec albo masz zły przekaznik albo moze miał pozamieniane miejsca podłaczen przewodów i dlatego sie dzieją takie cuda jutro sam sprawdze tak na szybko u siebie z tym przekaznikiem i opisze czy u mnie działa ok czy sie robi cos jak u SAQALA dodam ze ja mam rozrusznik boscha a u ciebie jaki jest saqul
    w Boschu bedzie OK ale w Valeo to zależy od modelu , jak masz dwu szczotkowy o specyficznym podłączeniu wewnątrz to przekaznika nie zamontujesz.
    I chyba właśnie taki ma saqul
    mam valeo, a przekaźnik odpada bo próbowałem na dwóch.
    Ale Valeo sa obydwa.
    witajcie.
    ja już ta usterke mam za soba. winy nie miała ani stacyjka, ani elektromagnes, lecz przewody. okazało sie, ze po rozkreceniu wszystkich plastików, ze była lutowana instalacja, przez jakiegos naudolnego elektryka. poprawione i pali z kluczyka za pierwszym razem
    każdy rozrusznik idzie zrobić na przekaźnik, bez znaczenia czy wewnętrzne połączenie jest przez szczotki czy nie, tak i tak do zacisku przewodu cewki elektromagnesu dostarczamy + lub - i po puszczeniu stacyjki te napięcie znika, to czy puścimy ten prąd przez odpowiedni przekaźnik czy go będziemy włączać przez kable w zębach- nie zmienia nam zasady działania , jak by ktoś szukał pomocy to proszę o schemat wewnętrzny rozrusznika to na pewno pomogę ( z wykształcenia technik-elektromachanika ogólna) nikt mi w temacie prądu bajek nie wciśnie. Przekaźnik to we francuzach możemy stosować w paru jeszcze miejscach, a to z tytułu zastosowania bardzo cienkich przekrojów przewodów przez producenta ( choćby reflektory główne i światło cofania)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.