ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam
    Mam problem ze swpomaganiem w Peugeocie 405 kombi 1.9TD 93r. podczas kręcenia kierownicą jest opór i nagle kierownica zaczyna się kręcić lekko tak samo się dzieje podczas jazdy jak i również na postoju. Co to może być ? z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.


    magiel do regeneracji
    Kwadratowe oringi w głowiczce maglownicy do wymiany.
    Peugeocik 405, Na pewno masz odpowiednią ilość płynu ?



    Kwadratowe oringi w głowiczce maglownicy do wymiany.
    nie koniecznie miałem takie same objawy w ZX i zacinał sie siłownik.
    ojciec ma podobne objawy w swoim.. zawsze po dluzszym postoju.. np. po nocy. Gdy sie chce jechac pierwszy obrot a wlasciwie jego kawaleczek jest strasznie toporny, jakby nie dzialalo wspomaganie, po czym nagle sie "luzuje" i chodzi jak trzeba ... do nastepnej nocki... dodam ze taki objaw jest przy kreceniu w jedna strone ale nie pamietam czy lewo czy prawo...
    cinek58, mam podobnie w dieslu.. w prawo wszystko super, w lewo kręci się tak do połowy skrętu kołami normalnie potem lekki opór, przeskok i działa normalnie.

    Że w GLD niestety nie ma sensu wkładać złotówki bo wychodzi to jak mojego dziadka "mechanicy i blacharze" robili tył po strzale więc tylko mig jest dopieszczany

    W dieslu robię jedynie to co trzeba by się toczył.
    e2rd, gorzej jak toczenie skończy się na drzewie, takie objawy ma krzyżak
    tata nim jeździ do pracy i z powrotem w 1 stronę ze 2 km i 5 min drogi, a ciężkiej nogi to on nie ma także on się naprawdę toczy
    Szukac uzywanej maglownicy, na ktora ktos da gwarancje rozruchowa
    jak ja miałem podobne objawy to koledzy z forum radzili wymienić łożyska mcpersona. Problem miałem rok temu, przez niecały miesiąc. 2 dni przed wizytą u mechanika, problem zniknął i do tej pory wszystko ok. Dlatego lubię to autko, bo czasami samo się naprawia

    Dlatego lubię to autko, bo czasami samo się naprawia żeby nie było że w pewnym momencie gdzieś na trasie nagle samo Ci się zepsuje do końca...
    jak tak samo miałem tylko że u mnie siadł krzyżak ten dolny przy maglownicy sprawdź to
    Z tym krzyżakiem może być to prawdopodobne.
    Spróbuj wpierw psiknąć w jego strone WD40
    Też miałem problemy z ukladem kierowniczym, działo sie to rzadko, ale jak sie działo to mnie szlag trafiał
    Przy rozpoczynaniu skrętu w obojętnie w jaką stronę kierownica chodziła jakby skokowo i dawała opór, po 1/3 skrętu kręciło sie już płynnie i znów po jeździe na protej powtarzało sie to przy skręcie.
    Popskiałem WD40 w kierunku krzyżaka i juz dwa miesiące nic mi sie nie dzieje i skręca sie płynnie bez oporu
    Najłatwiej wykryć że to krzyżak, wykonując krótkie szarpnięcia kierownicą okolo 10 stopni w prawo i w lewo.
    tak jak bys blokade z kierownicy zdejmował.
    bedziesz słyszeć delikatne puknięcie.
    Najlepiej jesli ktos dotknie w tym momencie reka krzyżaka to bedzie jeszcze czuc.
    Ja mam podobnie, z tym że nie ma wyraźnych gwałtownych przeskoków - raz jest lżej, raz nieco ciężej, szczególnie gdy kręcę w prawo. Czy "zapodanie" WD40 naprawdę powinno coś zmienić?
    Nie sądzę
    jak czytam o traktowaniu WD jako remedium na wszelkie bolączki, to nie wiem, czy się śmiać, czy płakać...
    poczytajcie sobie co to jest WD:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/WD-40

    Jak coś jest uszkodzone, to trzeba to wymienić, naprawić. WD MOŻE być jedynie środkiem chwilowym, a i to tylko w niektórych przypadkach. WD NIE ZASTĄPI odpowiedniego smaru, oliwki, penetratora itd. NIE WYPEŁNI ubytków w elementach metalowych, plastikowych itd.
    Mało tego - są przypadki w których może zaszkodzić.
    ale jesli jest np krzyżąk uwalony to tylko nowy czy maglownica wd można dać na śróbki żeby łatwiej je odkręcić
    Jak nie spróbujesz to sie nie dowiesz
    Raczej na pewno nic nie uszkodzisz, bo to przecież smar w płynie.
    Oczywiście użyj go z rozsądkiem, bo jak "zalejesz" tą przekładnie, to może sie gdzieś wedrzeć ten WD40
    Tak też myślałem. Na razie tak jeżdżę. Na moje oko (jak miałem auto na kanale) wszytko wygląda ok. Po uruchomieniu silnika opór na kierownicy przy skręcie maleje, zatem pompa wspomagania działa. Czy istnieje taka możliwość, że spadła po prostu jej wydajność? tzn nie podaje tak jak wcześniej?
    możeliwe że wydajność spadła jaki masz przebieg to też się liczy czy oryginalna do tego przebiegu ale jeszcze jest możliwość taka że maglownica może juz padac wymień płyn jeszcze za butelke dasz 30zł
    Myślę, że pompa jest oryginalna a pug przelatał już prawie 250 tys. Płyn wymieniałem jakieś 1,5 roku temu...
    Sami się oszukujecie Jeżeli wspomaganie działa w jedną lepiej niż w drugą, to winna jest głowiczka w maglownicy. U mnie wymiana kwadratowych, teflonowych pierścieni w maglowniczce nie pomogła. Do tego są bardzo trudne do założenia...
    Pomogła natomiast używana maglownica z allegro śmiga aż miło
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.