ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gonzoo.keep.pl

  • chomiki

    do moderatorow: szukalem tematu nie moglem go znalezc wiec zalozylem od nowa

    Sprawa wygląda następująco, mam 2 nowe lampy, 2 nowe żarówki lampy wyregulowane z miesiąc temu i wszystko było ok, światła świeciły jak szalone do wczoraj....
    wracałem wczoraj do domu i nie wiedziałęm za bardzo gdzie jechać, światła świecą jak w maluchu z prądnicą, może jeszcze słabiej, ładowanie alternatora OK.
    trzeba mi schematu i opisu (oraz co kupić) aby zrobić światła mijania i światła drogowe na przekażnikach, z góry dzięki (wiem że w tej sytuacji jedynie to rozwiązanie może mnie uratować )


    Więc to czego potrzebujesz: 2 przekaźniki 12V 30A (mogą być sterujące światłami ze wspomnianego "malucha") Przekaźniki bywają4-ro i 5-cio stykowe. Nie ma w zasadzie różnicy które kupisz (piątki są chyba nawety tańsze).
    Wygląda to tak : http://www.trim-pot.com.p...e=am1a%2012.jpg
    Do tego kupujemy 2 podstawki pod przekaźniki i 8 końcówek żeńskich na kable.
    Jeszcze odpowiednią ilość kabla (polecam grubszy niż oryginalnie stosowane). Warto jest też założyć bezpiecznik ok. 20A.
    Przystępujemy do montażu
    Kable które zasilają nam lewą żarówkę (z tej strony jest trochę prościej) ucinamy i kolejno podłączamy na styki przekaźników oznaczone "85". Podciągamy masę (dobrze jest prosto z akumulatora oddzielnym kablem)i zapodajemy na końcówki "86" obu przekaźników oraz na żarówki do odpowiednich styków. Sterowanie gotowe.
    Ciągniemy kolejny kabelek np. z puszki bezpieczników w komorze silnika, po drodze pakując "przelotowy bezpiecznik 20A. Ten przewód też rozdwajamy i dajemy na końcówki "30". I ostatnie: z końcówek "87" rozdwajamy kable i dajemy po jednym na stronę.
    Przy prawej lampie oryginalne kable też ucinamy i izolujemy.
    Przy przekaźniku 5-cio stykowym pomijamy ten 5-ty.
    Jeśli jest coś niejasne to pytaj
    mamk prośbe narysuj mi to np w paincie... ja gdzies lepiej rozumuje jeżeli jeszcze widze rysunek bo tak to dla mnie czarna magia jest
    może gdzieś sie masa gubi




    To schemacik
    Powodzenia!
    ps. kup sobie od razu nowe "wtyczki" do żarówek H4. Efekt gwarantowany
    Pewniwnie że to masa, zawsze zczyna się od najprostrzych żeczy. Wez zwykłe przewód i pociągni od akumulatora masę prosto do żarówki i będziesz widział czy pomogło

    Pewniwnie że to masa, zawsze zczyna się od najprostrzych żeczy. Wez zwykłe przewód i pociągni od akumulatora masę prosto do żarówki i będziesz widział czy pomogło

    łi tam zrobie raz a dobrze i bede mial swiatła spoko
    Dokonałem dzisiaj pomiaru prądu na kostce żarówki

    Przy zgaszonym silniku napięcie wynosiło:
    - dla świateł mijania 11,4V
    - światła drogowe 11,1V

    Silnik zapalony
    - mijania 13,7V
    - drogowe 13,4V

    mimo tego światła świecą jakby ich nie było, mam zakupione już 60% częsci do przeróbki świateł na przekaźniki, mam nadzieje że to coś pomoże.
    Dokładnie oczyść złącza w kostce przyłączeniowej do żarówki .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.