ďťż
chomiki Problem raz odpala raz nie ... Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' |
chomikiprzy jakiej temperaturze plynu chlodzacego powinien wlaczac sie wentylator chlodnicy?mi wlacza sie przy 100-105 stopniach C wiec chyba cos jest nie tak co moze byc zepsute? POMOCY !! pozdrawiam hm.. moze czujnik.. jak cos to mam jeden na sprzedarz po kosztach..nowka oryginal niezywany http://www.peugeot405club.pl/viewtopic.php?t=4623 [ Dodano: Wto Sie 28, 2007 6:39 pm ] W moim przypadku wolne obroty wentylatorów włączają się przy 81-82st.C, a wyłączaja koło 78st.C, a szybkie obroty koło hmm 86-88 chyba - wnioskuje to z tego, że podczas jazdy temperatura nie przekroczyła ani razu 90st.C, a prędkość była non stop koło 160-180. Niestety nie umiem tego sprawdzić na postoju, bo wolne obroty wiatraków spokojnie schładzaja auto na postoju i temperatura rzadko przekracza 82st.C Aha i mam chyba walnięty termotat, ale to raczej nie wpływa na załączanie wentylatorów, tylko na to że autko dłużej sie zagrzewa umnie sie załaczaja a raczej załaczał przy 90 stopniach i tylko 1 bieg nigdy niebyło drugiego. jak zabudowałem drugi wiatrak do klimy to zobaczyłem jak naprawde one mocno potrafia sie krecic. ale zawsze tylko zaczynaja sie krecic przy 90 i to wystrcza. drugi bieg jest wtedy jak klima chodzi. sprawdz czujnik, zobacz czy bezpiecznik jeden nie wyleciał takie 30A one sa po prawej stronie przy blotniku zaraz przy mocowaniu przedniego pasa z blotnikiem. jak to bedzie oki to znaczy ze bedzie którys przekaznik walniety. sa 3 przy 2 witrakach a 1 przy jednym wiatraku. znajduja sie pomiedzy chłodnica a grilem. jak zdejmniesz gril to zobaczysz sa w takich woreczkach zawiniete i umocowane do przedniego pasa Jak sie tak późno załączja wiatraki, to na 99% raczej to wina załacznika, chyba że masz przekłamania na wskaźniku temperatury. A co do tych przekaźników, to u mnie było tak, że pierwszy po lewej (patrząc od przodu auta) mial zaśniedziałe styki, a środkowy przekaźnik miał uwalone kabelki. Wtedy załaczał mi sie tylko jeden wiatrak (chyba od razu na max) i auto sie przegrzewało w korkach (jedyne wyjście ogrzewanie na full i dmuchawa na full ) Jak naprawiłem kabeki i poprawiłem styki, to dopiero poczułem co to chłodzenie auta jesli okaze sie ze to czujnik.. to za mniej wiecej 10 zł+ przesyłka moge oddac ci ten co mam... tylko sprawdz czy masz taki sam.. porownaj wtyczke ta co masz z tą co jest na fotce... [ Dodano: Sro Sie 29, 2007 1:40 pm ] |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||