ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    Witam. Chciałbym się zapytać ile by kosztował remont silnika ,bo za dużo mi pociąga pug oleju , może ktoś już robił remont i zna koszt. Czekam na kontakt.


    u pierwszego lepszego mechanika koszt rozebrania i złożenia silnika to ok 400zł + części
    amoze wystarczy zmienic uszczelniacze na zaworach
    potrafia przepuscic nawet litr oleju na 1000 km
    sprawdz sprezanie i potem mozesz zadecydowac co robic
    zawsze można MOTODOCTORA nalać


    arek128, myślę że taniej by Cię wyniosło kupno nowego silnika. Na forum na pewno ktoś ma wystarczy popytać.
    swietna rada:-) a moze taniej drugie auto kupic? hmm
    A123, jeżeli nie znasz cen remontu silnika to się nie wypowiadaj. Pokazałeś w nie jednym poście swoją wiedzę
    eeeee no jeśli to uszczelniacze to nie jest tak źle. Podobno da się nawet beż ściagania głowicy wymienić
    Przemek, mi akurat chodziło o relację cen drugi silnik a remont kapitalny. Może nawet trafi na 141 konny
    Kolega arek128, i tak ma mocny silnik więc ja bym nic nie wymieniał
    he he zalosny jestes:-) skoro masz wiedze tak ogromna to eytlumacz koledze ja ma to sprawdzic ,jak stwierdzic co do zrobienia, a nie piszesz jakies bzdety, no chyba ze masz prowizje od sprzedanych podzespolow tu na forum, w takim razie to mozna zrozumiec twoje postepowanie, ale jesli nie to wytlumacz jak ma sprawdzic przyczyne zuzywania oleju ,a nie kazesz silnik wymieniac, masz okazje to wykaz sie posiadana wiedza i zdobedziesz jakze upragniony punk pomogl, bo chyba o to ci najbardziej chodzi
    A123, akurat na tych punktach mi najmniej zależy. A jeżeli już tak bardzo chcesz zabrać głos w tym temacie to przeczytaj uważnie o co zapytał arek128, bo ja jakoś nie doczytałem by pytał o przyczynę zwiększonego zużycia oleju
    bo trzeba wczesniaj nabyc umiejetnosc czytania ze zrozumieniem:-)

    bo trzeba wczesniaj nabyc umiejetnosc czytania ze zrozumieniem:-)

    i szkoda że ty jej nie nabyłeś
    ale ucze sie pilnie wciaz od najlepszych, maestro...:-)

    a nie kazesz silnik wymieniac jakoś nigdzie nie kazałem kupować silnika, tylko stwierdziłem że taniej by wyniosło kupno drugiego niż remont kapitalny.
    tak ,zanotowalem maestro ,prosze o kolejna cenna sugestie....jednak faktycznie ,mama mi mowila ucz sie od najlepszych:-)
    arek128, najpierw trzeba ustalić przyczynę nadmiernego zużywania oleju, a później myśleć o kosztach, jak już orel11, wspominał mogą to być uszczelniacze na zaworach - koszt wymiany u mechanika ok. 150zł.

    Napisz jak zachowuje się silnik, czy kopci z rury wydechowej czy masz zapaćkany dolot itp.
    przede wszystkim najpierw obejrzyj świece...
    http://www.126fan.pl/www/swiece.htm
    dobrze piszesz, po stanie swiec mozna wiele ustalic...
    Nie kopci, ani dolot nie jest zasyfiony. Ostatnio na 10000 pociągnął około 5 litry oleju.Trochę skrzynia biegów od strony silnika jest ubrudzona olejem. A tak to samochód ok jedzie jak głupi.
    to najpewniej uszczelniacze zaworow wlasnie, zmierz cisnienia na cylindrach, zrob probe olejowa dla pewnosci ,obadaj swiece zaplonowe i bedziesz wiedzial co do zrobienia...
    Ok. Dzięki za pomoc. Sprawdzę ciśnienie i świeczki.
    normalen w tym silniku ze pali duzo oleju
    jak pisałem wyzej wymiana gumek zapewne pomoze

    eeeee no jeśli to uszczelniacze to nie jest tak źle. Podobno da się nawet beż ściagania głowicy wymienić
    Może wypowie się ktoś kto już wymienił uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy bo ja też mam uszczelniacze do wymiany ale jeszcze nikt nie potwierdził tego że wymienił a tylko słyszął że ktoś widział.
    Pozdrawiam.

    arek128, najpierw trzeba ustalić przyczynę nadmiernego zużywania oleju, a później myśleć o kosztach, jak już orel11, wspominał mogą to być uszczelniacze na zaworach - koszt wymiany u mechanika ok. 150zł.

    Napisz jak zachowuje się silnik, czy kopci z rury wydechowej czy masz zapaćkany dolot itp.

    sakul podrzuć namiary na tego mechanika

    Nie kopci, ani dolot nie jest zasyfiony. Ostatnio na 10000 pociągnął około 5 litry oleju.Trochę skrzynia biegów od strony silnika jest ubrudzona olejem. A tak to samochód ok jedzie jak głupi.

    Sprawdź sobie wszystko ale jak tak piszesz to silnik masz ok. Tylko zimering na wale korbowym od strony sprzęgła jest pewnie do wymiany.
    Mam nadzieję że jak naprawisz to napiszesz i wszyscy będą mogli przeczytać i skorzystać nawet za kilka lat.
    mozna wymienic uszczelniacze bez zdejmowania glowicy!opisalem to juz w innym temacie, nie pamietam ktorym, chyba ze to na prv bylo....


    sakul podrzuć namiary na tego mechanika
    to jest mechanik w centralnej Polsce więc chyba nie ma sensu dawać Ci jego namiarów

    ktoś kto już wymienił uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy
    było wielokrotnie na ten temat nawet niedawne
    to jest łatwie i duzo czasu zaoszczedzasz
    musisz sciagnac cały rozrzad ,zdjac wałek,szklanki tylko uwazaj zeby nie pozamieniac tych podkładek na zaworach a nastepnie sa 3 sposoby wymiane uszczelniaczy
    1-w cylinder dmuchasz powietrze zeby zawór nie spadał i oczywiscie potrzebujesz sciagacz do zaworów moze byc własnej konstrukcji
    2-zawór zapiera sie o cylinder ale wtedy musisz krecic wałem na zeby tłok był zawsze na górze na tym cylindrze co zdejmujesz zawory
    3- oddajesz auto do mechanika i płacisz za wymiane gumek ok 150 zł za robocizne
    plusy takie ze nie musisz wydawac na uszczelke ale po paru latach bywa ze lepiej sciagnac głowice bo uszczelka jest w kiepskim staniei tak sie przepali
    Zaprowadziłem auto do mechanika , bo zauważyłem olej w świecach. Miał ktoś taki może już przypadek?
    Po ktorej stronie swiec ? od strony iskry czy od strony przewody WN ?

    byly jeszcze jakies inne objawy oprocz tego oleju ?

    Zaprowadziłem auto do mechanika , bo zauważyłem olej w świecach. Miał ktoś taki może już przypadek?

    Kolego ja tez miałem olej w swiecach stał w kanale swieci na 4 garze tam gdzie całkowicie puscił uszczelniacz zaworui ssacego a po zdjeciu głowicy na tłoku stał olej...

    Inna przyczyna też może być cieknaca uszczelka pokrywy zaworów ale to raczej by zauwazył mechanik...
    Od strony przewodu i cała świeca była w oleju. Tak to nie było innych objawów jeszcze sadzi olej koło aparatu zapłonowego..
    Witam jestem nowy i przepraszam jeśli coś poknocę,
    kupiłem 405 jakiś miesiąc temu wszystko ładnie pięknie jeden z bardziej zadbanych peugeotów aż tu nagle
    zauważyłem ze pod aparatem zbiera się olej, ale to nie wszystko na osłonce od paska rozrządu tez jest mokro .
    aż mnie eh...... teraz muszę wlewać jakieś 0.5 litra na 300km do tego autko nieraz przekopci przy odpalaniu ale nie zawsze. najbardziej zdziwiło mnie to iż tydzień temu zrobiłem nim 250 km po autostradzie nie schodziłem z 150km i nie wziął nawet kropelki oleju proszę o pomoc i porady silnik 1.9 na mono silnik nie stracił na mocy jest na gazie ale na 3 jeszcze opony grajom
    szyba18, po lewej stronie jak i po prawej są uszczelniacze na wałku, prawdopodobnie szlag je trafił i dlatego masz ślady oleju. Sprawdź również pokrywę wałka.
    aha a jaka by była cena naprawy tego i czy moge to sam zrobić
    Jeżeli nie masz większego pojęcia o mechanice, to nie bierz się za to.
    pewnie nie bo trzeba je wyszkolić,
    i przez te uszczelniacze mogło by tyle oleju wylewać
    Nie dość że Ci chlapie, to może jeszcze spalać. Jedź do kogoś, niech sprawdzi Ci kompre na poszczególnych garnkach. Może masz już przedmuchy?
    zasada jest prosta, jesli czesto pałujesz autko to bedzie brał olej no i przy okazji ciut wypluje ze wzgledu na cisnienia.... najlepiej to wytrzyj olej i przez jakis czas jezdzi spokojnie i patrz co sie dzieje
    Jeżeli silnik przekopci przy odpalaniu to najprawdopodobniej zużyły się uszczelniacze zaworów, wyciek od strony rozrządu (jeżeli nie jest jakiś bardzo tragiczny) proponuje zrobić podczas wymiany paska, natomiast od strony aparatu zapłonowego jest wsadzony o ring jego wymiana nie jest zbytnio skomplikowana. Dolewka 0.5 l oleju na 300 km to jest dużo.
    Generalnie robota z glowica. Wymiana jakies 250 pln, czesci jakies 200-300, robocizna glowicy 250 ;]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.