ďťż
chomiki Problem raz odpala raz nie ... Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' |
chomikiWitam mam pytanie ostatnio po tych mrozach mam problem czasami z odpaleniem mojego diesla trzeba rano dłużej pokręcić ale jak dam gazu to szybciej pali i jeszcze obroty wolne mi spadają i parę razy mi gasł . ale nie zawsze mam takie objawy często działa normalnie co to może być.Zerknij na pare tematów ponizej w tym dziale to sie dowiesz,ze może być to np. wina wtryskiwaczy,świec żarowych,zaworka zwrotnego lub filtra paliwa... przewodów WN pierwsze słysze o czyms takim w dieslu no wiem ze całe zycie sie bede uczył i tak głupi umre wybaczcie Przemek, wybaczamy jack1, Musisz sprawdzić: - akumulator, - czy linka z tyłu pompy jest napięta gdy silnik jest zimny (tzw termostat woskowy), - obecność powietrza w przewodach paliwowych, - sprawność świec żarowych, - kąt wtrysku (jeśli z przodu pompy masz dodatkową dźwignię do wyprzedzania kąta wtrysku (nie mylić z dźwignią stop) spróbuj ją przesunąć w stronę aku - wtedy powinien bardziej "klekotać" i lepiej odpalać. Nie cieknie Ci ropa z pompy wtryskowej? mam do wymiany jakiś oring czy coś takiego który jest przy pompie paliwa a powiedżcie mi czy ta linka od ssania to można ja wymienić bo mi nie działa No dobra to nadal pociągnę ten temat bo z tego co widzę to dostaje mi się lewe powietrze do paliwa i jak na gazie wypalę to paliwo co jest to wtedy spadają mi obroty i gaśnie. więc mam pytanie gdzie mógłbym szukać tego powietrza może jest jakieś miejsce w którym dochodzi do dostania się powietrza bo nie wiem gdzie szukać? jack1, oryginalny filtr paliwa to dziadostwo często się psuje i zasysa powietrze, badź gruszka ta od ręcznego pompowania? A możliwe że to sitko w zbiorniku się zapchało? jack1, twój pug jest przed czy po fl ?? po lifcie jest z 93r i tylko 1.9 d bez turbiny jack1, To jak mówiłem często winna leży po stronie filtra paliwa odłącz go i wstaw jakiś przepływowy. U mnie ten filtr jest odłączony bo zapowietrzał mi układ Jeżeli filtr paliwa masz już odłączony to sprawdz gruszkę do pompowania paliwa czy nie zasysa gdzieś tam powietrza, znajduje się ona nad paskiem od rozrządu. Ale raczek stawiam na filtr paliwa Ja u sibie zastąpiłem go takim : http://www.ceneo.pl/1942428 trochę duzy ale jak jeździłem na oszczędnościach to wolałem mieć porządny filtr paliwa gruszkę do pompowania paliwa czy nie zasysa gdzieś tam powietrza, znajduje się ona nad paskiem od rozrządu Nad paskiem rozrządu? U mnie gdzie mam D bez T filtr jest przykręcany do niej i jest dokręcony do postawy akumulatora.. e2rd, jack1, ma po Fl i wydaje mi się że układ jak w silniku z T tu przykład : http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11087422 http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10687610 Obejrzyj silnik chyba że posiada silnik z filtrm paliwa tak jak u Ciebie to wówczas niech sprawdzi podgrzewacz u mnie w poprzednim zapowietrzał się przez podgrzewacz No dobra ja mam taki silnik jak na ostatnim zdjęciu i chyba wiem co mi powietrze bierze to takie coś przy silniku czarne do którego dochodzą cztery przewody na tym zdjęciu tego nie ma już a tak w ogóle to mam do wymiany wszystkie obejmy oryginalne bo przewody się kręcą np. gruszka się obkręca wokoło Podepnę się do tematu bo mam taki sam. Wczoraj jeszcze myślałem że to przez mróz samochód nie zapalił,ale chyba się myliłem. Dzisiaj podłączyłem aku bo się ładował i samochód nie zapalił a aku do ładowania. Zostały sprawdzone świece żarowe-ok Sprawdziłem czy jest napięcie na listwie do świec-ok jest napięcie Odłączyłem wężyk od pompy paliwa i ręcznie pompowałem do butelki ON,normalnie leci nie jest gęsty kolor też ok. Podłączyłem drugi akumulator i też po 30 minutach się wyczerpał,a silnik nie zapalił,a z rury wydechowej leciał czarny dym nigdy mi tak nie kopcił ani przy rozruchu ani w czasie jazdy. Brakuje mi już pomysłów co jest grane LWIĄTKO, jak spr swiece ?? akumulatorem i kablem z żarówką,żarówka się zapalała,a oprócz tego podpinałem je do akumulatora na chwilę i robiły się ciepłe. LWIĄTKO, Mam ten sam silnik co Ty więc prawdopodobnie pompa wtryskowa jest ta sama. Naciągnij dźwignię tą z przodu pompy która jest obok dźwigni stop, przestawisz wtedy kąt wtrysku i na pewno odpali, mój odpalił przy -27 ale akumulator musiałem podładować od innego auta... dodam, że moja 405tka nie paliła już przy -10 dopóki nie zacząłem przestawiać tej dźwigni... teraz niema już problemu z odpalaniem jeśli aku nie zamarzł. pompę paliwa też oglądałem niby wszystko jest dobrze, do wczoraj nie było problemów a przecież mrozi już od miesiąca,palił rano bez problemów. Jutro rozwiązanie siłowe szwagier przyjedzie swoim lanosem i będzie mnie holował,nie wiem tylko czy linka wytrzyma bo jak ja go holowałem to pękła dwa razy. LWIĄTKO, świece najlepiej sprawdzić jak się ją wyciągnie bo mimo że ma przejścia może już nie trzymać swoich wartości ciepłoty lub czasu nagrzania były wyciągnięte w reku je trzymałem i robiły się ciepłe. Czy jest możliwe że za mało powietrza zaciąga i dlatego nie zapala,do filtra powietrza nie zaglądałem,może zamarzł teraz nie chce mi się już tego sprawdzać. takie świece to mniemam że 10 sekund i powinny parzyć.. Mam rozwiązanie mojego problemu Kółko po którym pasek rozrządu chodzi a które napędza pompę paliwa się rozsypało,ten klin który trzyma te kółeczko na wałku od pompy się uwalił i pompa nie współpracowała z resztą silnika. LWIĄTKO, da się dorobić wiem bo przez nieuwagę przy zdejmowaniu koła pasowego na wale które napędza alternator też taki klin nam się zawieruszył i fakt faktem mając odpowiedni materiał (inny klin identyczny wymiarem ale dłuższy) docięliśmy z tatą odpowiedni i jest gitara No chyba że już źle pamiętam i tego klina się z pompy nie zdejmuje w sensie jest już z ośką pompy gościu do którego zaholowałem samochód powiedział że z klinem nie będzie problemu gorzej z tym kółkiem bo ta dziura na ten klin to jest cała rozwalona i powiedział że albo da rade to zrobić albo trzeba będzie nowe kółko szukać. A tak na marginesie to fajna jazda na holu jak silnik nie pracuje. LWIĄTKO, jeśli chcesz to mogę Ci odsprzedać pompę wtryskową do 1.9D jeśli koło pompy będzie takie samo, u mnie coś w aucie piszczało i piszczało... myśleliśmy z tatą że to pasek alternatora, potem że rozrząd - też nie, w końcu suma summarum doszliśmy do wniosku że to w pompa wtryskowa i kupiliśmy drugą, a tu zonk też jednak nie i okazało się ze 100zł za pompę było bezsensowne wydawać bo wyszło, że piszczało koło które jest właśnie na wale i które napędza alternator. Także mam 2 pompy jedna wyjęta po regeneracji niecały rok wcześniej a druga używka już została (już nam się nie chciało jej wyjmować z powrotem po wymianie rozrządu, wszystkich pasków, przy okazji jednej poduszki i kilku innych). Więc jeśli koło jest identyczne to mógłbym Ci odsprzedać sprawną pompę BOSCHa, z której nic nie cieknie za myślę te 90zł + koszta wysyłki. Bo leży odłogiem. Dzięki,ale nie będzie potrzebna,maszyna już sprawna ,zębatka "nowa" założona,pompa wtryskowa wyregulowana,wtryski sprawdzone,hamulce naprawione i w kieszeni mniej o 5 stówek |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||