ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Witam wszystkich

    Jestem nowym uzytkownikiem na forum, Posiadam Peugota 405 SRI 1997 pojemnośći <tak wpisane w dowodzie>

    Autko posiadam prawie 3 lata,, nie sprawialo ono wielkich problemow poza regeneracja tylniej belki , wymiana rozrzadu oraz tylniej belki .ZAczelo sie od chlodnicy ktora zaczela sobie kapac wstawilem <prawie identyczna >
    Dlaczego prwie? poniewaz chlodnica ktora wstawilem jest od peugotra ktory posiada klime i musialem zaslepic jeden otwor <mam nadzieje ze to w niczym nie przeszkadza ?? ??>

    ZAczely dziac sie problemy ::

    1 . silnik zaczal sie grzac do 110 stopni, plyn wylatywal przez korek od chlodnicy , wymienilem pompe wodna z rozrzadem oraz termostat , poczym odpowietrzylem uklad ... silnik zaczal sie chlodzic , wentylatory dzialaja ... ALE
    w czasie jazdy przejechalem okolo 10 kilometrow i zaswieciala sie kontrolka od plynu chlodnicy
    stanalem zeby sprawdzic co jest grane spod silnika zauwazylem kapiacy plyn

    MOJE PYTANIE JEST TAKIE :

    CZY TO USZCZELKA POD GŁOWICĄ ?? JAK MOGĘ TO SPRAWDZIĆ ??

    PROSZE O POMOC

    Z GORY DZIEKUJE


    Po pierwsze przeczytaj regulamin bo po tytul tematu to się nadaje do kosza wiec zmień
    Dwa poczytaj forum jest podzielone na tematy masz benzyne to w benzynie
    Masz problem z chłodzeniem to tez jest stosowny dział
    Drugiej szansy nie bedzie
    jeśli poszła by ci uszczelka pod głowicom to po pierwsze poszła by ci woda do oleju albo olej do wody po drugie osłabił by się w dużym stopniu po trzecie z tłumika by ci szła para że nie sposób tego zobaczyć .Zobacz czy na bagnecie od oleju jest czysty olej czy robi ci się śmietana Sprawdź to i zobaczysz czy poszła ci uszczelka pod głowicom POWODZENIA

    To ile tych głowic? Popraw błędy! - e2rd
    Jak dla mnie kolego źle (nie do końca) odpowietrzyłeś układ.

    W XU10J2C (taki masz silnik sądząc z opisu) dość ciężko dobrze to zrobić.
    Najlepiej doprowadzić do pełnego nagrzania i wtedy ostrożnie odkręcić odpowietrznik.
    Powtórzyć czynność do momentu kiedy przestanie mieć ochotę na wyrzucanie płynu.
    Może przy odpowietrzaniu słychać coś w rodzaju głuchego strzału (rozgrzana woda przepchnęła powietrze)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.