ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    No i stało się!

    Dzisiaj jadąc do Warszawy z sekundy na sekundę silnik z super cichego, super sprawnego, zmienił się w klekoczącego 50 konnego diesla.

    Pojechałem do warsztatu i powiedzieli, zebym bral lawete.

    No i tak wróciłem na lawecie pod dom.

    Teraz pytanie, co to moze byc ? Jeden pseudo ekspert, mowi ze to wypalone zawory, drugi ze obrocona panewka, trzeci ze cos tam z tłokiem.

    Odgłos identyczny z dieslem, wydaje się że pracują wszystkie cylindry.

    Chwile po tym jak samochód przestał ciągnąć było słychać jakieś piski i skrzypienia raczej z górnej części silnika.

    Samochód odpala bez problemu. Da się nim jechać, ale boje się, że zaraz będe zbierał tłoki z ziemi Wink

    Temperatura silnika była i jest taka jak zawaze czyli na 1/3 wskaźnika.
    Olej systematycznie był wymieniany półsyntetyk 10w40.

    Tydzień temu na 0,5 sekundy włączyła się kontrolka smarowania, sprawdziłem poziom oleju, był trochę za niski, więc uzupełniłem. Od tamtej pory kontrolka ta nigdy się już nie zapaliła.

    Wymieniac silnik czy remontować?


    mogło obrócic panewke albo ewntualnie zawory

    mogło obrócic panewke albo ewntualnie zawory

    na pewno mu silnik szwankuje
    w chryslerach lubią pękać wały, znajomemu pękł wał, silnik zaczął sie tłuc mimo to chodził, ale chodził jak sieczkarnia


    Zdejmij pokrywe i zobacz co z wałkiem .
    Mojemu kumplowi w voyagerze 3.8 benzynce kiedyś zaszwankowała pompa oleju i ukręcił się wałek w głowicy i to w taki sposób że na 1 cylindrze zawory się otwierały a na 2 pozostałch nie i też to był taki moment.Wtedy u niego skonczyło się na zakupie 2-giego silnika.Potem rozbił autko no i jakby co to silnik jest w bdb stanie na sprzedaż.
    Nooooo ja na pewno bym go już nie odpalał żeby jakiś pseudo expert chciał obsłuchać, bo na pewno będzie to kolejny krok do szukania dobrej ceny za kg aluminum , po prostu rozkręcać rozkręcać rozkręcać , może koszt będzie wtedy mniejszy od kupna nowej jednostki napędowej.
    a nie dzieje sie tak w momencie przeskoczenia paska rozrządu?? bo mi właśnie tak dziwnie pug klekotał jak pasek sie o chyba 1 czy 2 ząbki przesunął... i strasznie wtedy stracił na mocy ... może źle mówie ale mówie to co sam miałem...
    tam masz chyba motornie na łańcuszku albo na kołach zębatych
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.