ďťż
chomiki Problem raz odpala raz nie ... Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007 ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action. Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3 duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91' |
chomikiwitam, przeszukałem całe forum i nie znalazłem nic coby pasowało do mojej awarii...a mianowicie problem mam z gaźnikiem, silnik 1.6, na LPG chodzi bardzo ładnie, bez problemu, zaś na Pb nie chce... Rozpędzę się do około 80-90 km\h przełączam na Pb zaczyna chodzić.... ale dużo gorzej niż na gazie... zaczyna się dławić po czym wogóle przestaje chodzić na benzynie, i zauważyłem że pedał gazu staje się taki twardszy, ciężej się go wciska... przełączam na "0" i na LPG i chodzi bardzo dobrze, już nie wiem co z tym robić.... Pompka paliwa nowa, dysze czyszczone, filtr paliwa nowy..... już mi ręce opadają.... czyzby elektrozawór?? czyzby elektrozawór?? zapomniałem napisać, elektrozawór także nowy.... Tak na logikę, skoro paliwo jest w gaźniku, to jeśli kanaliki i rurki emulsyjne oraz dysze są drożne to zassie tyle ile trzeba i MUSI chodzić Sprawdź dyszę główną, ona odpowiada za pracę przy obciążeniu. teraz już w ogóle nie chodzi na Pb.... ale możliwe że coś znalazłem.... zdjąłem przewód idący od elektrozaworu do gaźnika i dmuchnąłem w gaźnik i nic a nic się nie ruszyło, pozwarłem przepustnice i też nie dało się dmuchnąć ani wciągnąć powietrza, możliwe żeby to było przyczyną ? tak mi to chodzi po głowie, bo przecież nie paliwo z pompki nie idzie z takim ciśnieniem żeby mogło się tam przedostać..... Dopływem paliwa steruje pływak za pomocą zaworu iglicowego, zaworek musiał się zaciąć. A spróbuj wstrzyknąc paliwo za pomoca strzykawki az sie zacznie przelewać i uruchomić silnik, powinien chodzić. Możliwe, że przyczyną złej pracy silnika był zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Rozbierz gaźnik i obejrzyj ten zaworek, jak coś, to można go wymienić Rozbierz gaźnik i obejrzyj ten zaworek, jak coś, to można go wymienić to właśnie ten zaworek przy wlocie paliwa... zacina się, raz dochodzi paliwo, a jak zablokuje to koniec... Hajs a nie wiesz gdzie mogę dostać takowy zaworek ? Ja części do gaźnika kupowałem tutaj http://www.eter-mot.com bo nigdzie indziej nie mogłem znaleźć. Ja części do gaźnika kupowałem tutaj http://www.eter-mot.com też kupowałem u nich, właśnie napisałem maila, bo nie znalazłem tam nigdzie w ofercie... taka porada dla posiadaczy silnika na gaźniku.... u mnie jednak nie był winien zaworek..., z tej górnej części gaźnika wychodzą takie dwie rurki, dusze, ciągną paliwo z komory pływakowej, jedna z nich mi wypadła i wpadła do komory lewego pływaka, przez co pływak się zablokował.... ale dziękuje za podpowiedzi problem wrócił..... zaworek jest ok, rurki też na swoim miejscu, paliwo dochodzi, dysze czyste, a na Pb chodzi bardzo dziwnie, muli się... ciężko na obroty wchodzi, już nie wiem co z tym robić.... dodam że na LPG chodzi bardzo dobrze |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||