ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    witam, przeszukałem całe forum i nie znalazłem nic coby pasowało do mojej awarii...

    a mianowicie problem mam z gaźnikiem, silnik 1.6, na LPG chodzi bardzo ładnie, bez problemu, zaś na Pb nie chce...
    Rozpędzę się do około 80-90 km\h przełączam na Pb zaczyna chodzić.... ale dużo gorzej niż na gazie... zaczyna się dławić po czym wogóle przestaje chodzić na benzynie, i zauważyłem że pedał gazu staje się taki twardszy, ciężej się go wciska... przełączam na "0" i na LPG i chodzi bardzo dobrze, już nie wiem co z tym robić....
    Pompka paliwa nowa, dysze czyszczone, filtr paliwa nowy..... już mi ręce opadają....


    czyzby elektrozawór??

    czyzby elektrozawór??

    zapomniałem napisać, elektrozawór także nowy....
    Tak na logikę, skoro paliwo jest w gaźniku, to jeśli kanaliki i rurki emulsyjne oraz dysze są drożne to zassie tyle ile trzeba i MUSI chodzić
    Sprawdź dyszę główną, ona odpowiada za pracę przy obciążeniu.


    teraz już w ogóle nie chodzi na Pb....
    ale możliwe że coś znalazłem.... zdjąłem przewód idący od elektrozaworu do gaźnika i dmuchnąłem w gaźnik i nic a nic się nie ruszyło, pozwarłem przepustnice i też nie dało się dmuchnąć ani wciągnąć powietrza, możliwe żeby to było przyczyną ?
    tak mi to chodzi po głowie, bo przecież nie paliwo z pompki nie idzie z takim ciśnieniem żeby mogło się tam przedostać.....
    Dopływem paliwa steruje pływak za pomocą zaworu iglicowego, zaworek musiał się zaciąć.
    A spróbuj wstrzyknąc paliwo za pomoca strzykawki az sie zacznie przelewać i uruchomić silnik, powinien chodzić.

    Możliwe, że przyczyną złej pracy silnika był zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej.

    Rozbierz gaźnik i obejrzyj ten zaworek, jak coś, to można go wymienić

    Rozbierz gaźnik i obejrzyj ten zaworek, jak coś, to można go wymienić

    to właśnie ten zaworek przy wlocie paliwa... zacina się, raz dochodzi paliwo, a jak zablokuje to koniec...

    Hajs a nie wiesz gdzie mogę dostać takowy zaworek ?
    Ja części do gaźnika kupowałem tutaj

    http://www.eter-mot.com

    bo nigdzie indziej nie mogłem znaleźć.

    Ja części do gaźnika kupowałem tutaj

    http://www.eter-mot.com


    też kupowałem u nich, właśnie napisałem maila, bo nie znalazłem tam nigdzie w ofercie...
    taka porada dla posiadaczy silnika na gaźniku....

    u mnie jednak nie był winien zaworek...,
    z tej górnej części gaźnika wychodzą takie dwie rurki, dusze, ciągną paliwo z komory pływakowej, jedna z nich mi wypadła i wpadła do komory lewego pływaka, przez co pływak się zablokował....

    ale dziękuje za podpowiedzi
    problem wrócił.....
    zaworek jest ok, rurki też na swoim miejscu, paliwo dochodzi, dysze czyste, a na Pb chodzi bardzo dziwnie, muli się... ciężko na obroty wchodzi, już nie wiem co z tym robić....
    dodam że na LPG chodzi bardzo dobrze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.