ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cyklista.xlx.pl

  • chomiki

    witam kiedy silnik jest cieply to gaśnie niemajac wolnych obrotów gażnie. nie idzie jechac dopiero przy 4000 obr jakoś idzie jechac. nieczuc żęby otwierała siędruga przepustnica. Jezeli samochud zgaśnie to trzeba go krecic bardzo długo ze silnik przwie z ramy niewyskoczy. (mówie cały czas o bezyniie.


    Jeśli masz możliwość to sprawdź cewke i przewody... Tu może tkwić problem...
    to juz sprawdzilem i wymienilem nawet swiece i nic
    Napisz jak do tego doszło , czy robiłes jakies naprawy bo wygląda na rozregulowany gaznik/ urządzenie rozruchowe/.


    ten samochód robi prawie codziennie 240km w pewnym czasie zazoł nieisc był mułowaty zauważylem że gażnuik jest lużny więc go dokręciłem wtegy dostał wysokich obrotow wiec je mu zmniejszyłem. po tej naprawie zaczoł normalnie juz jechac ale kiedy pojechałem na urlop wtedy popsuł się tak jak wyzej w poscie napisałem. wydaje mi sie ze padła ta rzecz co na rysunku. Ale czy ona jest odpowiedzialna za otwieranie drugiej dyszy??

    To co zaznaczyłeś to jest: termostatyczne urzadzenie sterowania przesłoną rozruchową, jak padnie to kosztuje od 180 do 200 zł i nie jest naprawialne. i takie objawy jak opisałes moze wywołać.
    odpowiada za ssanie, przeciez na goracym silniku to nie jest potrzebne, tak mi się wydaje
    Ja placilem za ten termostacik bodajze 150zl.
    Zeby go sprawdzic - wyjmij go, zanies do domu, zagotuj wode w garnku i wsadz go do wrzatku. Powinien znaczaco sie wysunac - zobacz lub lepiej zmierz ile.
    Chodzi o to, ze jesli przy wysokiej temperaturze wody nie wysuwa sie odpowiednio, to przepustnica jest przymknieta, silnik ma bogata mieszanke i sie zwyczajnie zalewa. Dlatego nie moze trzymac obrotow i ciezko mu odpalic. Aha, jak Ci wtedy nie chce zapalic, to odpalaj z pedalem gazu w podlodze - trzymajac go i krecac rozrusznikiem.
    Te termostaty niestety nie sa wieczne, trzeba je uznac za najbardziej awaryjny element automatycznego ssania.
    A na gazie jak masz?
    Aha, jeszcze jedno, jesli nie otwiera sie druga przepustnica na goracym silniku, to wlasnie znaczy ze pracuje wtedy na ssaniu - to taka blokada, zeby nie zylowac biedaka na zimno.
    mam gażnik solex 34/34z1
    No to polecam zrobic test na tym termostacie - opisalem powyzej.

    Ja placilem za ten termostacik bodajze 150zl.
    Zeby go sprawdzic - wyjmij go, zanies do domu, zagotuj wode w garnku i wsadz go do wrzatku. Powinien znaczaco sie wysunac - zobacz lub lepiej zmierz ile.
    Chodzi o to, ze jesli przy wysokiej temperaturze wody nie wysuwa sie odpowiednio, to przepustnica jest przymknieta, silnik ma bogata mieszanke i sie zwyczajnie zalewa. Dlatego nie moze trzymac obrotow i ciezko mu odpalic. Aha, jak Ci wtedy nie chce zapalic, to odpalaj z pedalem gazu w podlodze - trzymajac go i krecac rozrusznikiem.
    Te termostaty niestety nie sa wieczne, trzeba je uznac za najbardziej awaryjny element automatycznego ssania.
    A na gazie jak masz?
    Aha, jeszcze jedno, jesli nie otwiera sie druga przepustnica na goracym silniku, to wlasnie znaczy ze pracuje wtedy na ssaniu - to taka blokada, zeby nie zylowac biedaka na zimno.


    Dobrze napisał - wie co to znaczy
    wymiana termostacika i juz wszystko w pożądku dzięki
    witam,
    podajcie namiary stron gdzie można kupić termoelement za 150.
    Czy uszkodzony termostat moze być przyczyną problemów z odpaleniem na zimnym silniku (nierówna pracy), zaznaczam że na ciepłym silnik pracuje równo. Objawy podczas pracuy na benzynie.
    pozdrawiam
    Tu raczej regulacja a nie termoelement padł. Na padniętym termoelemencie odpala tak samo jak na dobrym ,dopiero po nagrzaniu warjuje a u Ciebie na zimnym problemy więc wychodzi , że zle wyregulowany.
    Tez mialem klopoty z odpalaniem na zimno- tak jakby nie dochodzila benzyna do gaznika i trzeba bylo krecic dlugo rozrusznikiem. Problem byl innego rodzaju - kupilem inny gaznik i zaczal palic na zimno bez problemu (benzyna). Podejrzewam, ze cos bylo zwalone w automatycznym urzadzeniu rozruchowym (termostat byl w miare sprawny, zreszta tak jak napisal erni25, to nie ma wplywu na odpalanie na zimno). Ale ten wynalazek jest tak pogmatwana mieszanina ciegielek, zawleczek i niewiadomo do czego sluzacych dynksow, ze wolalem kupic inny gaznik, zmienic w nim termostat i jezdzic bez problemu. A inna sprawa jest, ze gazniki w ogole ciezko znosza wspolprace z LPG, szczegolnie jesli sie nie uzywa benzyny.
    A co do nierownej pracy, to moze byc wiele przyczyn, niekoniecznie z gaznikiem zwiazanych.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.