ďťż
chomiki
:(zapala się kontrolka stop i od płynu chłodniczego przy 70'
Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego
które styki zewrzeć, żeby włączyć wentylator chłodnicy?
białe spaliny, dym w chłodnicy, mentny olej
Brak ogrzewania,wywala wode z chłodnicy i gotuje sie
Dziwne problemy z paleniem w chlodne dni :(
Wymiana włącznika chłodnicy i czujnika temp
Wentylator chłodnicy - problem inny niż wszystkie...
Wtyczka do klimy zbiornik obok chłodnicy
Wentylatory oraz temp. płynu chłodniczego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowepliki.pev.pl

  • chomiki

    Witam,

    Chcialem sie zapytac ktoredy moze dostac sie woda do oleju?

    1) Na pewno przez uszczelke na glowicy.
    2) dziure w silniku ( miedzy kanalami olejowymi a kanalami plynu chodniczego )?

    Mozne jeszcze w jakis sposob przedostac sie ten plyn do oleju?
    Moze jakimis przewodami?

    Dzieki za odpowiedz


    moze tez kolego dostac sie przez peknieta głowice wtedy płyn dostaje sie na tłok a pozniej przedostaje sie miedzy pierscieniami do miski olejowej i oleju ja własnie tak samo miałem w dieslu przewodami raczej nie da rady sie dostac bo sa osobno olejowe a osobno do płynu chłodniczego.A co klego płyn ci sie dostaje do oleju ???
    wlasnie mi sie dostaje. Mialem dziure w bloku silnika ( spowodowana przez urwana lopatke z pompy wodnej ). Zalepilem ja mam maslo zamiast oleju. Nie wiem gdzie w silniku ida kanaly olejowe?

    Pozdrawiam
    Kolego przyczyn moze byc wiele ale najprawdopodobniej jest ta z ta pompą moze gdzies nie szczelnie za kleiłes ta dziurę po urwanej łopatce i moze tamtędy przedostaje sie płyn do oleju jeżeli by ci walnela uszczelka pod głowica to by ci wywalalo płyn z chłodnicy korkiem albo by ci sie zapowietrzal układ chłodzenia i wzrastała temp. Płynu przekraczającą 100 stopni lub zarzucalo by którąś świece płynem i jak zimny silnik to by ci nie palił na któryś cylinder po chwili rozgrzania go palił by na wszystkie i byłoby wszystko ok czasem tak jest ze uszczelka puści z kanału olejowego do kanału chłodzącego i wtedy idzie płyn do oleju ale to rzadko najczęściej dmucha z cylindra albo w kanał z płynem albo do olejowego a masło zaczęło ci sie robic zaraz po zaklejeniu tej dziury czy nawet i przed awaria pompy płynu kanały olejowe ida po jednej stronie silnika i po drugiej miedzy kanałami chłodzącymi także możliwości moze byc wiele przyczyn kolego przyczyn


    lukas27 taki zgrubsza byl moj tok rozumowania.

    Z chlodnicy poprostu gdzies mi ucieka plyn chlodniczy. Kaluzy nie ma pod samochodem, a na bagnecie jest maslo, wiec z silnika raczej nic juz nie bedzie
    Przynajmniej glowica jest dobra i caly osprzet

    Przynajmniej glowica jest dobra

    To czy głowica jest dobra wyjdzie podczas planowania.
    no tak szkoda tego co w niego włozyłes no ale cóz zrobic moze jeszcze raz spróbuj to zakleic moze sie uda i nie bedzie ciekło a jesli sie nie uda to mówi sie trudno bedziesz musiał jezdzic az stanie szkoda ze nie zrobiłes zdjecia tego uszkodzenia bloku po tej urwanej łopatce pompy moze by forumowicze doradzili (chyba ze opisywałes to na forum)
    tez mam podobny specyfik w chłodnicy nie płyn tylko taki czarny kisiel chyba płyn z olejem i olej pociąga coś sobie i puszcze białego dymka
    widocznie kolegp trzeba bedzie przymierzac sie do wymiany uszczelki pod głowica jezeli masz w płynie olej bo to najczestsza przyczyna przedostawania sie oleju do płynu lub odwrotnie a olej jest czysty nie zmienia koloru nA taki maslany
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.