ďťż
chomiki
może potraficie to rozszyfrować
Licznik odwiedzin
głośniki tył
zwarcie w przekaĹşniku i kontrolka stop
Podejrzany samolot.
Zadanka z matmy (proste :P)
co to jest?????
gdzie znajde tranzystor do sterowania nawiewem
Klimatyzacja a silnik
Co powiecie o budowie w OZORKOWIE toru do uprawiania 4 cross
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • maiyah.xlx.pl

  • chomiki

    Witam. Mam taki problem w swoim sprzęcie : silnik odpala na dotyk nawet po kilkudniowym postoju, samochód jest na gaz ale wolne obroty są bardzo dobrze ustawione, nigdy nie miałem z tym problemów, ale ostatnio zauważyłem, że jeśli włączę kilka odbiorników prądu na raz, typu radio, dmuchawa, światło stop, rzaży mi się lampka od ładowania. Ale mój problem wygląda jeszcze inaczej, natomiast gdy mam włączone te odbiorniki prądu i dojeżdżam do świateł czy jakiegoś skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła i hamulca czasami gaśnie mi silnik. Nie dzieje się tak zawsze, ale ze dwa razy dziennie samochód zgaśnie. Problem mój się zaczął kilka dni temu, wcześniej wszystko chodziło super. Nie wiem czy mam szukać przyczyny tego problemu w mojej instalacji gazowej czy raczej problem tkwi w tej świecącej się lampce od ładowania. Jakiś miesiąc temu miałem wymieniany parownik, przewody, czyściłem świece i regulowałem instalację. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję


    skoro zaświeca się ładowanie to wypadało by zmierzyć napięcie ładowania, powinno być w zakresie 14-14,5V, jeśli jest niższe, a masz duży pobór prądu: radio, światła itp. przy hamowaniu światła stop zabierają dodatkowy prąd i układ zapłonowy może niedomagać, warto też sprawdzić same masy, przy alternatorze i silniku, oraz czy klemy na aku nie są lużne, sprawdzisz to i dopiero można szukać innych usterek, jak nie pomoże
    Ładowanie to podstawa 13,9-14,4V gdy załączone są odbiorniki
    Spróbuj sprawdzić przewody przy alternatorze - ja miałem źle założone podkładki, które przez to zabierały prąd:

    http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=6516


    dokładnie miałem ten sam problem ale znajmy mechanik od razu looknoł na alternator a ten już nie dawał mocy jak powinien tylko u mnie to wygląda gorzej nie ma ładowania nie ma jeżdżenia bo pompa od automatu nie dociska sprzęgła i auto nie jedzie ale czekam na alternator i po problemie
    jest jeszcze plus z altka puszczony na rozrusznik i dopiero grubym kablem idzie na aku może tam jest źle połączone i traci bo jest opór
    hmmm.. a może przyczyną jest to, że wstawiłem mniejszy akumulator niż ten jaki jest wymagany do mojego peugeota ? I do tego ten akumulator miał odwrotne podłączenie i jedna klema nie sięgała, więc sobie ją przedłużyłem grubym przewodem połączonym takim metalowym zaciskiem. Co o tym sądzicie ? Samochód pali normalnie, akumulator jest dobrze naładowany...
    Jeśli gaśnie niezależnie od tego czy masz wszystko włączone czy nie to stawiał bym na coś innego niż ładowanie. Przerabiałem problem gaśnięcia na gazie od razu po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy w R19. Okazało się, że usunięcie tej usterki zajęło mi całe 30 sekund ale najpierw powiedz czy u ciebie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła tylko na gazie podczas jazdy? Tylko przy włączonych odbiornikach prądu czy może bez nich też??
    ale on mi nie gaśnie tak cały czas po wciśnięciu sprzęgła. Zdarzy mi się, że raz czy dwa razy dziennie zgaśnie. A jest to zawsze przy włączonych odbiornikach prądu : radio, dmuchawa, często wycieraczki czy ogrzewanie tylnej szyby, do tego światło stop. Szukam przyczyny w tym kierunku dlatego, że jak mi zaczęło się tak robić to na wolnych obrotach włączyłem maksymalnie wszystkie odbiorniki prądu i wcisnąłem hamulec, wtedy raz obroty spadły o połowę. Później wyłączyłem i włączyłem silnik to już było dobrze. Ale z nim jest tak, że zależy jak go najdzie, czasami przejeżdżę kilkadziesiąt kilometrów i jest super, a czasami kilka razy w ciągu godziny zgaśnie. Strasznie mnie to denerwuje, jeżdżę tym samochodem dopiero od listopada i do tej pory tak się nie działo. Jest tak może od jakiś dwóch tygodni i nie wiem czy złożyć wizytę gazownikowi czy szukać przyczyny w tej elektryce ?
    p456123, przede wszystkim zmierz napięcie ładowania, bo skoro żarzy ci się kontrolka to możesz mieć za niskie (ja tak miałem, na początku myślałem że ten typ po prostu tak ma i bardzo się zdziwiłem jak się okazało że mi nie doładowywał akumulatora). Odpal auto i zmierz napięcie bez obciążenia a potem z włączonymi światłami, dmuchawą i radiem (powinno być koło 14 V).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.