ďťż
chomiki
Peugeot 806 2.0 HDi - mrygająca kontrolka płynu chłodniczego
swieci sie kontrolka braku ladowania przy wcisnietym hamulcu
Log kontrolny - OTL 24.05.10
objasnienia do kontrolek tablicy rozdzielczej w peugoet 405
Log kontrolny - 24.10.2008
Log kontrolny 22.01.10
Kontroler hosta USB Hi Speed ?
Auto nie pali jeśli nie świeci się kontrolka K
Uwaga administracja nie kontroluje forum!!!!
Kontrolka poziomu płynu chłodniczego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolna.opx.pl

  • chomiki

    Na początku przypomnę co mam za auto
    405 SRi 92rok model przed FL, silnik 1.9 na pełnym wtrysku - reszta danych w profilu lub uzupełnię.

    Problem:
    Słychać że któryś z przekaźników w skrzynce bezpieczników nie domaga, tz. jak by "puszczał" ogólnie słychać jak by zwarcie było w nim... Tylko nie mogę wyczaić który to jest.
    Dodatkowo zaczyna żarzyć się lub migać kontrolka STOP.
    Występuje to tylko podczas jazdy szczególnie na obrotach silnika które powodują małe wibracje.

    Więc 2 pytanka do tematu
    1. który to może być przekaźnik, domyślam się że któryś co ma związek z kontrolką stop.
    2. Do czego jest kontrolka STOP? Nigdy mi się nie zapala, ani na zapłonie ani w czasie jazdy, tz. teraz zaczęła się zapalać co napisałem wyżej.






    1) Nie mam pojecia, przekazniki raczej nic do tego nie maja... W opisie sprawdz ktory jest od czego i sam zobaczysz ze jakos niejak sie maja do lampki stop

    2) Lampka stop zapala sie jednoczesnie z kontrolka cisnienia oleju i, lub kontrolka temeratury plynu chlodzacego, Zapalenie si etej lampki sygnalizuje koniecznosc natychmiastowego zatrzymania samochodu.
    kapuchy, a jeśli któryś z tych przekaźników odpowiada za czujnik oleju lub poziomu płynu w zbiorniku wyrównawczym, lub któregokolwiek czujnika, który wysyła alarm do zatrzymania?
    po to wkleilem rowniez opis, zeb ybylo widac, ze przekazniki za to co piszesz NIE odpowiadaja. Przekazniki styosowane sa tam, gdzie idzie duzy prad. Z czujnikow prad idzie maly, wiec nie ma potrzeby stosowania przekaznikow. Natomiast jak opisano w "mundrych" ksiazkach kontrolka "STOP" reaguje na cisnienie oleju i temp plynu, i juz. Tak, ze mrygania kontrolki nie wiazalbym z przekaznikiem, tylko mryganie i skakanie przekaznika jakims spieciem lub innym uszkodzeniem gdzies indziej w ukladzie.



    kontrolka "STOP" reaguje na cisnienie oleju i temp plynu,
    dokładnie tak, i tylko z nimi jest elektrycznie (minusem) powiązana:


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.