ďťż
chomiki
Agencje pracy ŁÓDŹ - jakie polecacie/doświadczenia
Jakie macie obr. silnika przy 100km/h???
Montaż klimy w GLD. Czy wykonalne i jakie koszty?
jakie macie obroty w TD przy 100km/h
Peugot 1.9 GRDT jakie są oznaczenia na tłokach nominalnych??
Jakie sterowniki do radeona 9600 pro?
jakie sa parametry techniczne silnika 1.8 B+LPG
Jakie sa różnice między wałami silników 1.9
Jakie głośniki zmieszczą sie w przednie drzwi???
Wymiana uszczelki pod glowica - jakie komponenty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolna.opx.pl

  • chomiki

    Witam

    jakie macie, tzn. jakie powinno być napięcie na klemach, przy włączonym silniku.

    Peugeot 405, 1,6 gaźnik, 1990 rok prod.

    Pytam, ponieważ w mądrych książkach wyczytałem, że powinno być: 14.1 do 14,5 v.

    U mnie przy włączonych światłach i dmuchawie jest ok. 13,7 V. Bardzi leciutko żarzy mi czzsami kontrolka akumulatora w kokpicie, jak stoję na światłach, tzn. żarzy i pulsuje w rytm kontroli kierunkowskazu. W dzień tego nie widać, tylko jak jest ciemno w nocy . Jeżdżę tak już drugi rok, akumulator w bardzo dobrym stanie (5 letni) nie wykazuje zużycia.

    W jednym warsztacie stwierdzili, ze to słabiutko i wyliczyli wymiany w alternatorze na 190 zeta. Zaprzyjaźniony elektryk stwierdził, że napięcie jest git i nic nie trzeba ruszać. A kontrolka się żarzy bo gdzieś kabelek na drodze od alternatora do kokpitu gubi trochę napięcia i kontrolka świruje - jednym słowem zaproponował abym to olał.

    pozdrawiam

    pepto


    no i ksiązki dobrze podają, tyle bys miał jakby było wszystko miodzio.Im blizej 14 v tym lepiej oczywiście na właczonych światłach i tej dmuchawie.A skoro wszystko ci działa jak należy to się nie zagłebiaj bo się depresji dorobisz.Jak to mówia "lepsze jest wrogiem dobrego "
    przez żarówkę idzie wzbudzenie alternatora , jak masz 13,7v przy obciążeniu to bym się nie martwił a przy wyłączonym oświetleniu i dmuchawie powinno skoczyć powyżej 14v
    nie ruszaj kabli w pugu to święte przykazanie nr 1!!!


    to może inaczej:

    Czy jak po właczeniu wszytskiego (światła+dmuchawa+ogrzewanie szyby) następuje spadek z 14, 20 do 13, 90 V, to czy istnieje ryzyko że akumulator nie jest odpowiednio ładowany przez alternator?
    13,9 przy takim obciążeniu to dobry wynik
    Dokładnie jak pisze dodi
    dzięki za pocieszenie

    Takie małe miałem "dreszcze", ponieważ u kolegi w skodzie fabia po włączeniu wszystkiego na full nie spadło poniżej 14,1 V...no ale to grat młodszy od mojego o 15 lat - działanie dmuchawy w skkodzie na full to tak jak w moim pugu na pół gwizdka, poważnie, jechałem kiedyś tym samochodem..heheheh
    pepto, jak kupujesz nowy akumulator to musisz mieć min 14,1 bo inaczej nie uznają ci gwarancji i niby tak powinno być, ale nawet w książce pisze że nie powinno być mniejsze niż 13 ileś tam

    pepto, jak kupujesz nowy akumulator to musisz mieć min 14,1 bo inaczej nie uznają ci gwarancji i niby tak powinno być, ale nawet w książce pisze że nie powinno być mniejsze niż 13 ileś tam

    Tak, wiem. U mnie w gwarancji akumulatora Exide (centra, licencja USA) jest napisane, że poniżej 13,90 nie uwzględnia się reklamacji. Ale z tym napięciem w mądrych książkach to w sumie jest namieszane, tzn. nieprecyzyjnie podają info - bo nie podają czy to min. 14,1 V to przy full obciążeniu czy nie i czy na wolnych obrotach czy przy 2 tys. obr/min.

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.