ďťż
chomiki Agencje pracy ŁÓDŹ - jakie polecacie/doświadczenia Jakie macie obr. silnika przy 100km/h??? Montaż klimy w GLD. Czy wykonalne i jakie koszty? jakie macie obroty w TD przy 100km/h Peugot 1.9 GRDT jakie są oznaczenia na tłokach nominalnych?? Jakie sterowniki do radeona 9600 pro? jakie sa parametry techniczne silnika 1.8 B+LPG Jakie sa różnice między wałami silników 1.9 Jakie głośniki zmieszczą sie w przednie drzwi??? Wymiana uszczelki pod glowica - jakie komponenty |
chomikiWitamjakie macie, tzn. jakie powinno być napięcie na klemach, przy włączonym silniku. Peugeot 405, 1,6 gaźnik, 1990 rok prod. Pytam, ponieważ w mądrych książkach wyczytałem, że powinno być: 14.1 do 14,5 v. U mnie przy włączonych światłach i dmuchawie jest ok. 13,7 V. Bardzi leciutko żarzy mi czzsami kontrolka akumulatora w kokpicie, jak stoję na światłach, tzn. żarzy i pulsuje w rytm kontroli kierunkowskazu. W dzień tego nie widać, tylko jak jest ciemno w nocy . Jeżdżę tak już drugi rok, akumulator w bardzo dobrym stanie (5 letni) nie wykazuje zużycia. W jednym warsztacie stwierdzili, ze to słabiutko i wyliczyli wymiany w alternatorze na 190 zeta. Zaprzyjaźniony elektryk stwierdził, że napięcie jest git i nic nie trzeba ruszać. A kontrolka się żarzy bo gdzieś kabelek na drodze od alternatora do kokpitu gubi trochę napięcia i kontrolka świruje - jednym słowem zaproponował abym to olał. pozdrawiam pepto no i ksiązki dobrze podają, tyle bys miał jakby było wszystko miodzio.Im blizej 14 v tym lepiej oczywiście na właczonych światłach i tej dmuchawie.A skoro wszystko ci działa jak należy to się nie zagłebiaj bo się depresji dorobisz.Jak to mówia "lepsze jest wrogiem dobrego " przez żarówkę idzie wzbudzenie alternatora , jak masz 13,7v przy obciążeniu to bym się nie martwił a przy wyłączonym oświetleniu i dmuchawie powinno skoczyć powyżej 14v nie ruszaj kabli w pugu to święte przykazanie nr 1!!! to może inaczej: Czy jak po właczeniu wszytskiego (światła+dmuchawa+ogrzewanie szyby) następuje spadek z 14, 20 do 13, 90 V, to czy istnieje ryzyko że akumulator nie jest odpowiednio ładowany przez alternator? 13,9 przy takim obciążeniu to dobry wynik Dokładnie jak pisze dodi dzięki za pocieszenie Takie małe miałem "dreszcze", ponieważ u kolegi w skodzie fabia po włączeniu wszystkiego na full nie spadło poniżej 14,1 V...no ale to grat młodszy od mojego o 15 lat - działanie dmuchawy w skkodzie na full to tak jak w moim pugu na pół gwizdka, poważnie, jechałem kiedyś tym samochodem..heheheh pepto, jak kupujesz nowy akumulator to musisz mieć min 14,1 bo inaczej nie uznają ci gwarancji i niby tak powinno być, ale nawet w książce pisze że nie powinno być mniejsze niż 13 ileś tam pepto, jak kupujesz nowy akumulator to musisz mieć min 14,1 bo inaczej nie uznają ci gwarancji i niby tak powinno być, ale nawet w książce pisze że nie powinno być mniejsze niż 13 ileś tam Tak, wiem. U mnie w gwarancji akumulatora Exide (centra, licencja USA) jest napisane, że poniżej 13,90 nie uwzględnia się reklamacji. Ale z tym napięciem w mądrych książkach to w sumie jest namieszane, tzn. nieprecyzyjnie podają info - bo nie podają czy to min. 14,1 V to przy full obciążeniu czy nie i czy na wolnych obrotach czy przy 2 tys. obr/min. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||