ďťż
chomiki układ zapłonowy kilka pytań odnośnie producentów potrzebuje symbol aparatu zaplonowego do 1.9 sr Olej cieknie przez aparat zapłonowy potrzebuję schemat układu zapłonowego 1,9 JAZ Wymiana oringu aparatu zapłonowego zaolejenie gwintu świecy zapłonowej Przewody zapłonowe SENTECH czy BOUGICORD ? PILNE! Cewka zapłonowa jak sprawdzic ustawienie zaplonu przewody zapłonowe XU10J2 |
chomikiSprawa ma się tak: Mam podłączone takie gów... czyli odcięcie zapłonu.i jak wjadę w dziurę to jeden z tych przekaźników puszcza i wyłącza mi zapłon, po czym następuje bum na lpg... raz mi się zdarzyło że przy 5,5tyś/obr zgasł silnik i po ułamku sekundy ruszył - myślałem że wyskoczy z ramy... Chcę się tego pozbyć w ogóle, ale nie jestem zbyt obcykany w tych sprawach więc proszę o pomoc. Jak to wywalić? z tego co widzę kilka kabli idzie do centralki od alarmu. Działa to tak że jak nie pstryknę przełącznikiem to centralka od lpg nie świeci się i nie da się odpalić na Pb ani na LPG Ależ masz tam napierdo.......lone, i ty się dziwisz że mój przekaźnik nie chciał działać nie wiem jak to wyciąć bo profesjonalista tego nie robił weź miernik i posprawdzaj ciągłość wiązki na zapłonie i później to połącz jak źle zrobisz to najwyżej parę bezpieczników stracisz albo wizyta u elektryka Maciek STI dobrze pisze, tylko przyrząd i wycinka z pomiarami - ale wynalazek. No szkoda gadać i nie wiem co to za idiota montował... WTF - nawet ja nigdy nie zrobilem takiego druciarstwa A tak na serio, to najlepiej, zeby ktos z takim samym silnikiem zrobil foto i zebys porownal ? ale badziew... nie rozumiem tylko po co sa dwa przekazniki... ale mniejsza z tym... ale jesli nie znasz sie za grosz na elektryce to nie ruszaj tego.... bo wsiakniesz... jak mi powiesz gdzie idzie przewod zolty i bialy to postaram Ci sie pomoc:D:D Legenda: N1 - 1 niebieski: idzie do instalacji tz. białej kostki za skrzynką bezpieczników N2 - 2 niebieski: to jest jakby zworka pomiędzy dwoma przekaźnikami N3 - 3 niebieski: idzie do wiązki do silnika gdzieś i wydaje się że kiedyś wchodził właśnie do kostki tak jak teraz N1. Tz wydaje mi się że był przecięty i z niego zrobiono N1 i N3. Na moje oko trzeba złączyć N1 i N3 bo tak chyba było fabrycznie... N4 - 4 niebieski: to jest masa Ż - żółty - idzie do alarmu B - biały: idzie do alarmu C - czarny: to są kabelki do włącznika który odcina zapłon, aktualnie włącznika nie ma bo się popsuł i zrobiłem zworkę / mostek. Alarm mam firmy http://www.seco-larm.com/ model E-100A5 na elektrodzie znalazłem coś takiego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic85898.html Więc pytanko jak to dziadostwo wywalić, na moje oko to zmostkował N1 i N3, a na żółty ze schematu chyba wynika że trzeba podać + z zapłonu - tylko gdzie go wpiąć? z kolei biały chyba jest niepotrzebny? Mam rację czy nie ?? Dobra, poradziłem sobie wywaliłem to świństwo, bo czekać na was łobuzy... Tak jak myślałem N1 i N3 to po prostu + z zapłonu, połączyłem to i wszystko gra. Nigdzie nie połączyłem żółtego i białego kabla i wygląda na to że alarm też działa, ale ciekawi mnie szczególnie żółty, może ktoś ze schematu powie do czego służy? bo ja rozumiem że do niego się podłącza właśnie + z zapłonu, tylko po co? właśnie do odcinki zapłonu? bwt. Maciek STI, jak myślisz teraz twój przekaźnik będzie działał? Nie wiem, musisz spróbować, a co do tych łobuzów to wczoraj nie miałem prądu pół dnia i wieczora więc nie mogłem pomóc ja mysle że tym zółtym szedł + od alarmu i załaczał przekaźnik (a on łaczył te dwa niebieskie), dzieki temu jechałeś... do przekaźnika aby działał podłacza sie tak: dwa kable które maja zostać połaczone ze sobą po zwarciu, przewód "wzbudzający" czyli + 12, mase i jakieś dwa kabelki się ze sobą łaczy, nie pamietam które, jak sie myle to mnie poprawcie ale tak podłaczałem pompke paliwa i przednie światłą, tylko że to było troche dawno i moge dokładnie nie pamietac, ale ogólna zasadę wytłumaczyłem |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||