ďťż
chomiki 405. 1,6 gaznik.91r.wlew oleju. gaźnik potrzebuje schematu ,instrukcji prosze regulacja zaworów pug 1.6 sr gaznik Pytanie do znawcow gaznikow part two Auto Ssanie w Gazniku Solex silnik 1.6 1.6->1.9 czy mozna w miejsce monopoint wstawic gaznik Podpowiedzcie na teamat zmiany gaźnika w 1.6 na jednopunkta Wolne obroty 1,6 gaz gaznik?? Gdzie podłączyć podciśnienie do gaźnika?? porada ws. wymiany gaźnika |
chomikiWitam. Zostałem świeżym posiadaczem 405 1,6 GR z 91 roku, bez gazu. Ma jedną wadę. Gaźnik w którymś miejscu przecieka, benzyne czuć nawet w środku. Cięzko odpala, podczas jazdy dławi się przy przyspieszaniu, a o spalaniu nawet nie ma co wspominać. Nigdy nie maiałem samochodu z gaźnikiem i chciałbym wiedzieć czy lepiej kupić jakiś drugi gaźnik czy może próbowac reanimować stary. Gaźnik to Solex 34/34 Z 1Jak dla mnie nie opłaca się kupować drugiego tylko oddać do specjalisty-usunie nieszczelności i wyreguluje blackbazyl, a widać wyciek paliwa? może zalewa Ci auto i nadmiar wywala kolektorem wydechowym i będzie czuć jeśli masz maleńką nawet dziurkę. dobra rada zrób to jak najszybciej albo wóź ze sobą ze 3 gaśnice bo w pewnym momencie usłyszysz bum pod maską a jak masz wygłuszenie na masce to świetnie nasączone oparami się pali a ugasić to to nie taka prosta sprawa ja dwie gaśnice zużyłem gasząc mojego bo wygłuszenie spadało na elementy silnika no i pyzi poszedł się ganiac Wszystko zależy od tego, za ile wyrwiesz używkę i czy dadzą Ci gwarancję rozruchową Musisz sobie przeliczyć. Nie wiem też jak bardzo różni się gaźnik samochodowy od motocyklowego, ale te drugie są bardzo łatwe w dłubaniu w gazniku raczej niem co sie popsuc chyba ze niechcacy cos ułamiesz lub urwiesz. jedyny problem w gaznikach wynika z tego ze sie zapychaja i sie rozregulowuja. czasmi nieszczelnosc dochodzi gdzie wtedy silnik dostaje lewe powietrze i wtedy auto ciezko zapal i sie dlawi bo zlą miesznke otrzymuje. zobacz uszczelke pomiedzy gaznikiem a kolektorem. załoze sie na 100% ze tam tkwi problem. napewno jest juz staroscia zniekrztałcona lub nawet pęknieta. przpuszcza powietrze a wdrógą strone cieknie paliwo. czyba ze gdzies popusciło cie na regulacji np na zaworku zwrotnym czy na zaworku odciecia paliwa. w niektórych typach to jedno a to samo w niektórych osobno. zwrotny zeby paliwo nie wracalo do zbiornika odciecie ze po wyłaczeniu zaplonu po przez wcisniecie pedału gazu paliwo nie jest wtryskiwane do gaznika. zobacz czy nie popusciło jedno i drugie , jak tak do dokrec. na regulacji obrotów tez zobacz. dokrec do konca i potem odkrec na 1,5 obrotu srubokretem. pisze czysto teoretycznie ze wzgledu ze nigdy niewidzilem gaznika z puga. doswiadcznie nabyłem w innych somochodach gaznikowych ale gazniki zazwyczaj sa podobne w konstrukcji. Jak narazie nie jeżdzę peugeotem, gdyż wlałem mu 25 litrów benzyny i na 150 kilometrze było już sucho w baku. Na allegro są zestawy naprawcze do gaźników http://moto.allegro.pl/it...en_peugeot.html Czy zakup takiego zestawu mógłby pomóc? Znalazłem też gaźnik http://moto.allegro.pl/it...1_6_czesci.html , który bez kolektora kosztowałby 80zł i nigdy nie wąchał gazu. Jednak jest inny niż posiadam. No i jeszcze ten http://moto.allegro.pl/it...eugeot_1_6.html Nadawałby sie do mojego auta, czy może trzeba by było cos przerabiać??? Te ze zdjęć to mono wtryski i przerabiania jest bardzo dużo. Wymień uszczelki, oddaj gaźnik do jakiegoś fachowca i ciesz sie jazdą. No chyba że sie pomyliłeś i masz auto na mono wtrysku właśnie, najlepiej zrób dokładne zdjęcia swojego silnika Witam! Polecam firmę RENGAZ, użytkownik gaznik1 na Allegro: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=3077121 obecnie chyba nie wystawia solexa do peugeota/citroena, ale może warto do niego napisać lub chwilę poczekać, aż wystawi. Na wionę zeszłego roku kupiłem u niego używanego solexa 34/34 za 300PLN (trzeba też odesłać swój stary za kaucją - gość żyje z regeneracji). Wcześniej korzystałem z zestawu naprawczego firmy Etermot (Łomianki pod Wawą), pomogło na jakiś czas (wymiana uszczelek i przede wszystkim cieknącej membrany pompki przyspieszenia). Ale zużyty element woskowy powodował wariowanie ssania, zwłaszcza w zimie. Więc zamiast płacić zbliżoną kasę za element woskowy do wymiany, kupiłem gaźnik regenerowany, również z nowym mechanizmem ssania. Po montażu gaźnika warto pojechać do warsztatu na korektę regulacji, albo i nie jak wszystko OK. Ze swojej strony polecam takie rozwiązanie. Auto śmiga, zapala bez problemu, nie zalewa się. A tak nawiasem mówiąc to spora część ludzi na tym forum powie, że nie warto zmieniać zacnego solexa na monowtrysk - bo roboty dużo, a moc (he, he w przypadku 20letnich aut ciekawy parametr) mniejsza |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||