ďťż
chomiki duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st. Opony używane do samochodów duży wybór Nagle brak prądu w akumulatorze Zabraklo pradu w stacyjce :( za duży pulpit nie ma pradu na swiece POBóR 2008 Ctrl + Alt + Delete [CMS] DuĹźa ankieta czym zakleiÄ dziure w chĹodnicy |
chomikiWitam,Ostatnio zaniepokoiło mnie zbyt szybkie rozładowywanie akumulatora, w związku z czym dokonałem pomiaru zużycia prądu z wyłączoną stacyjką i innymi urządzeniami... Wyszło 0,17A, co chyba jest wynikiem niemałym. To co mnie zaciekawiło, to załączający się przekaźnik znajdujący się w pudełku z lewej strony komory silnika. Po wyciągnięciu go, pobór prądu zmalał do 0A. Teraz pytanie - za co odpowiada ten przekaźnik i czy normalnym jest, że jest cały czas załączony, gdy stacyjka jest wyłączona? Pozdrawiam u mnie w tej skrzynce jest przekaźnik od wentylatora, ale ja mam silnik na gaźniku, więc może być trochę inaczej To znaczy ja też mam gaźnik - zdjęcie jest znalezione na szybko w necie. U mnie znajdują się tam dwa przekaźniki.. i jeden z nich jest stale załączony, czy tak ma być? jesli nie, to co może być tego przyczyną? Opisywany problem już był na forum. Ja właśnie miałem problem z trzymającym przekaźnikiem. Potwierdzam zwierał przekaźnik od wentylatora dmuchawy. Taki zielony. Nie próbowałem wymieniać, bo gdzieś po drodze było zwarcie. Wyciągnięcie przekaźnika i pociągnięcie na nowo połączenia do wentylatora pomogło. Pozdrawiam. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||