ďťż
chomiki
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
Opony używane do samochodów duży wybór
Nagle brak prądu w akumulatorze
Zabraklo pradu w stacyjce :(
za duży pulpit
nie ma pradu na swiece
POBóR 2008
Ctrl + Alt + Delete
[CMS] DuĹźa ankieta
czym zakleić dziure w chłodnicy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • maiyah.xlx.pl

  • chomiki

    Witam,
    Ostatnio zaniepokoiło mnie zbyt szybkie rozładowywanie akumulatora, w związku z czym dokonałem pomiaru zużycia prądu z wyłączoną stacyjką i innymi urządzeniami... Wyszło 0,17A, co chyba jest wynikiem niemałym.
    To co mnie zaciekawiło, to załączający się przekaźnik znajdujący się w pudełku z lewej strony komory silnika. Po wyciągnięciu go, pobór prądu zmalał do 0A.
    Teraz pytanie - za co odpowiada ten przekaźnik i czy normalnym jest, że jest cały czas załączony, gdy stacyjka jest wyłączona?



    Pozdrawiam


    u mnie w tej skrzynce jest przekaźnik od wentylatora, ale ja mam silnik na gaźniku, więc może być trochę inaczej
    To znaczy ja też mam gaźnik - zdjęcie jest znalezione na szybko w necie.
    U mnie znajdują się tam dwa przekaźniki.. i jeden z nich jest stale załączony, czy tak ma być? jesli nie, to co może być tego przyczyną?
    Opisywany problem już był na forum. Ja właśnie miałem problem z trzymającym przekaźnikiem. Potwierdzam zwierał przekaźnik od wentylatora dmuchawy. Taki zielony. Nie próbowałem wymieniać, bo gdzieś po drodze było zwarcie. Wyciągnięcie przekaźnika i pociągnięcie na nowo połączenia do wentylatora pomogło.

    Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.