ďťż
chomiki Wypożyczalnia filmów DVD w Ozorkowie WYPRZEDAŻ Kąt wyprzedzenia wtrysku Wyprzedaz garażowa ;) przedmuchy i dymienie na zimnym silniku [delphi] delphi: Rysowanie i co dalej? Sprzedam tanio gre LEGACY OF KAIN DEFIANCE JÄZYK ANGIELSKI / KOREPETYCJE I TĹUMACZENIA CoĹ nie tak z dziwiÄkiem. Pozwolenia radiowe dla stacji UMTS w Ozorkowie |
chomikiWitam.Pytanie jak w temacie. Odebrałem brykę od mechaniora po wymianie uszczelki. I teraz rodzi się problem. Jak stoi całą noc rano trzeba trochę pokręcić żeby odpalił, a jak zaskoczy to dymi jak ja . Zaznaczam ,że przed naprawą szczyciłem się dizelem, który wogóle nie kopcił (prawie), i pykał od razu. Czy może być to związane ze złym ustawieniem kąta, bo kolo całą głowicę przezbrajał i coś mógł przestawić?? Jeżeli nie jest to to, to o co chodzi?? wątpie aczkolwiem bardzo możliwe lecz takze mogły paśc świece i uszczelniacze a olej ubywa a może woda no i jeszcze jaki kolor dymu to jest !!?? racja. Nie napsałem. Czarny dym jak cholera. Jak jest zimny i mu wcisnne to zasłonę dymną zostawiam. Nie wierzę że uszczelniacze, założył nowe. Nie mam pojęcia co jest, a było przed naprawą dobrze. hmmm moze masz złą mieszanke ustawioną , świece mogły pasc albo wtryski są zapowietrzone i dlatego ci niepali zalejesz go poxniej zapala i wypala to co ma w baniaku najlepiej podjedz do tego mechanika co Ci to robił i powiedz mu ze coś zpiepszył i niech to robi na sój koszt ! pytanie pierwsze robił to meches od francuzów czy na podstawie ksiązki ale jaja zapomniałem się zalogować. Uszczelkę pod głowicą wymienił. Uszczelnicze na popychaczach, ustawił zawory (przynajmniej za to kasował). Oleju nie zaobserwowałem,, ale trochę krótko od naprawy aby coś powiedzieć na ten temat. Wpierw b myślałem, że coś się wypala. Pomocy, żebym wiedział co ugryźż bo do mechanika już go nie oddam [ Dodano: Wto Maj 01, 2007 8:11 pm ] napisze tak jesli robił na podstawie ksiazki to zrobił bład przynajmniej ja tak miałem autko kopciło i nie paliło od stycha złą mieszanke ustawioną to jakaś filozofia ustawić tak pytam wrazie co [ Dodano: Wto Maj 01, 2007 8:14 pm ] tego to niewiem ale mogł jakoś coś przestawic a moze Ci bierze gdzies lewe powietrze najlepiej spakuj manele podjedz do gościa i powiedz mu bo gdziesz czytałem ze kazdy ma dac jakąs gwarancje na swoją robocizne za to tez bierze kase ! ustawienie kąta do cylindra pierwszego ale nie od strony koła zamachowego tylko od rozrzxądu jakoś tak mi tak zrobił mechanior od wv był dobry w swoim fachu od tdi ale zrobił bład na pyzi jeszcze może być kwestia podkładek izolacyjnych pod wtryskami ale to raczej to nie będzie ja bym stawiał na kąt zapłonu a autko nie zrobiło się mułowate??? O dziwo nie!!! Żekłbym nawet że trochę kopa dostało!! jedz do gościa i miech cholera robi co do niego należy a jak nie wie co to jest to powiedz ze jedziesz do innego ale rachunek on zapłaci i nagraj to najlepiej na jakąś komórke żeby nieć w razie czego asa w ręku [ Dodano: Wto Maj 01, 2007 8:24 pm ] Też stawiam na kąt. Miałem z tym swojego czasu i dzisiaj chociaż jest lepiej nie jest idealnie. Elmer chyba niektóre terminy pomyliłeś z benzyniakiem Raczej na dole. Jak sie turbina włącza to czuć różnicę, ale przed naprawą słabszy był na wolnych obrotach (jak puszczałem sprzęgło bez gazu to prawie się dławił, teraz nie) Możesz mieć za wczesny wtrysk. Nie wydaje Ci sięże chodzi "twardziej" na jałowych? Nie wydaje Ci sięże chodzi "twardziej" na jałowych? OOOooooooooooo to na pewno!!!!! to może być to !!! Od tego też dymi ostro o ile mi sie wydaje, co nie?? Czyli jeszcze raz regulacja. Nie ma wyjścia. Czyli jeszcze raz regulacja. Nie ma wyjścia. Dzieki chłopaki za pomoc. w piątek jade do kolesia nie ma diezla ale to typowo niedorewgulowane auto kopci bo go zalewa... takie moje zdanie kąt wtrysku zle ustawiony Tak wogóle to zobacz sobie czy nie masz zrobionych nacięć (ewentualnie sprawdź odbarwienia blachy) na osi obroty pompy. Jeśli pompa jest w innym miejscu niż przed naprawą można przez to ocenić o ile ją "skręcił", a nawet wrócić do starych ustawień. zobacz sobie czy nie masz zrobionych nacięć (ewentualnie sprawdź odbarwienia blachy) na osi obroty pompy. Jeśli pompa jest w innym miejscu niż przed naprawą można przez to ocenić o ile ją "skręcił" Możesz trochę to przyblżyć?? Co znaczy na osi obrotu? Na pasku przesunięte czy jak? Chodzi mi o tą metalową powierzchnie (silnik), która styka się z czołem pompy wtryskowej. Regulacja kąta wtrysku polega na odkręceniu nakrętek mocujących pompę do silnika i przekręcaniu nią, więc jeśli była ona wcześniej w innym miejscu kolor tego wspornika będzie inny w miejscu wcześniej przysłoniętym. Przez to można zobaczyć o ile jest cofnięta. Nie wiem czy jasno tłumaczę spoko zakumalem jeszcze raz dzieki Nie ma sprawy zobacz czy w ogole pompa jest dokręcona bo już o nawet takich wypadkach słyszałem Bardzo często mechanik przy wymianie uszczelki nie rusza pompy tylko po naprawie zakłada jak było i w taki sposób zmienia się kąt wtrysku i w twoim wypadku nalezy go wyregulować bo wygląda, ze masz skopany kąt wtrysku/ zapłon/. Jak masz pojęcie o mechanice mozesz sam to skorygować ale jak nie masz to nie rusz bo skopiesz tym bhardziej , ze ruch pompy to ułamki milimetra no moze dziesiąte . Bardzo często mechanik przy wymianie uszczelki nie rusza pompy tylko po naprawie zakłada jak było i w taki sposób zmienia się kąt wtrysku i zaraz zaraz-czegoś tu nie kumam, albo żle interprtuje twój tekst-jak nie ruszał pompy w ogóle-,ani nie odkręcał jej od podstawy, ani całej podstawy od silnika- to w jaki sposób by miał się zmienic kąt wtrysku-chyba że są jakieś dodatkowe urządzenia sterujące-jak facio tylko zmienił uszczelkę pod głowicą i poskładał tak jak było to pompa jest ustawiona dokładnie w tym samym miejscu-chyba że się popieprzył z paskiem rozrządu o 1 ząbek -to wtedy może być inne ustawienie pompy Jak dla mnie podstawowa rzecza jest to ile Ci samochod spala ropy... Moj obecnie na miescie spala mi ok 10-11 litrow rowniez jak wcisne gazu to ostro zakopci na czarno... ALE odpala na dotyk !! lepiej niz 90% nowych samochodow Nie mozna sie dziwic ze Twoj silnik jest jakby mocniejszy, przeciez wymieniles uszczelke pod glowica, silnik sie uszczelnil, ma wieksza kompresje i dlatego jest mocniejszy. Na Twoim miejscu skupilbym sie na sprawdzeniu czy nie masz zapowietrzonego ukladu paliwowego. Nawet najdrobniejsze pecherzyki powietrza po dluzszym postoju powoduja ze rozrusznik musi sie przekrecic conajmniej 5 razy... Silnik o zapłonie samoczynnym nie ma prawa dymic na czarno przy przegazówce , dopuszczalne jest przydemienie powyżej 70 % na zimnym silniku inne dymienie to juz jest zle, mechanik jak zmieniał uszczelkę to zmienił ustawienie koła rozrządu w funkcji jego odległości od bloku i tę niewielka korekte powinien wprowadzić na kącie wtrysku czyli regulację pompa powinien zrobić za pomoca przyrzadów . Każda zmiana uszczelki powinna byc korygowana w silniku z zapłonem samoczynnym regulacja pompy. A juz zmiana rozrzadu bezwzglądnie. czy nie masz zapowietrzonego ukladu paliwowego odpada....Skontrolowałem to już [ Dodano: Sro Maj 02, 2007 6:57 pm ] Regulację mozesz spróbować zrobić sam tak jak jest to opisane w postach przez Ciebie wskazanych niczym to zdrożnym nie grozi najwyzej nie uruchomisz silnika jak przewalisz regulację , wszelkie ruchy wykonuj po dziesiatkach mm nie więcej i metoda prób i błędów ,napewno dojdziesz , życzę powodzenia. thenks Pamiętaj, że kąt wtrysku wyprzedza się kręcąc pompę w kierunku silnika, a opóźnia w przeciwną. I jeszcze jedno. Pompa kręci się 2 razy wolniej niż wał korbowy, czyli 1 stopień przestawienia pompy skutkuje 2 stopniami przestawienia wtrysku. Czyli ostrożnie i powoli u mnie tez po zmianie uszczelki zaczal ciezej odpalac i troche kopcic przy odpaleniu a przy mocniejszym depnieciu zawsze zakopci ale to TD slyszalem ze to normalne.. przy mocniejszym depnieciu zawsze zakopci ale to TD slyszalem ze to normalne.. tak, ale zanim zrobił uszczele to nie było problemu |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||