chomiki
Czy Bzura ma szanse na utrzymanie w I B??
js czy php
silnik A123 skąd tam 141 koni?
Interpreter języków ezoterycznych
Imieniny Gargi ;)
Sprzedam telefon SAGEM MY C-4 ERA ,TP-Link PEN USB TL-WN321G
xboxa 360
SPRZEDAM GITARE KLASYCZNA
ZESPÓŁ MUZYCZNY-WWW.FLIPER.BOO.PL
Prośba o analize logów z hijack'a
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spoker-kasa.htw.pl

  • chomiki

    Witam! Wykrciem dwa czujniki z gowicy i nie za bardzo wiem do czego s zapewne zielony jest czujnik temperatury a niebieski nie wiem niebieski mierzyem miernikiem i nic nie pokazuje natomiast zielony mia jakie 1,3kiloma po podgrzaniu rezystancja spadaa czy jest dobry czy tak ma byc ,prosz o sugestie wykrcone bo prawdopodobnie przyczyna ganicia silnika i nierwnej pracy.


    jakbys poczekal do jutra to moze bym ci cos powiedzial bo mam taki sam silniczek...ale dzis juz nic nie zobacze...jutro zerkne.. co tam z ni i jest zwizane...a powiedz w ktorej czesci silnika ich szukac
    Drugi bdzie od przegrzania si silnika. Miernik nic tu nie pomoe, chyba e podgrzejesz go do 110 stopni dlatego, e to nie opornik nieliniowy tylko normalnie ma przerw, a powyej okrelonej temp. zwiera. To od tej czerwonej lampki przy wskaniku temperatury.

    w ktorej czesci silnika ich szukac
    S wkrcone w gowic u gory z tyu za termostatem od strony podszybia s wanie tam dwa niebieski u gry zielony nieco niej



    le to napisaem. Chodzio mi o pierwszy. Drugi to czujnik od wskazwki.
    Niebieski czujnik dwupinowy "zasila" wskanik temp. pynu i kontrolk, na desce rozdzielczej
    Zielony podaje temp. silnika do kompa.
    cignij wtyczk z niebieskiego i zobaczysz, e wskazwka spadnie.
    cignij wtyczk z zielonego, a obroty natychmiast wzrosn.
    Przerabiaem to, kupowaem oba.
    Pozdr.

    Niebieski czujnik dwupinowy "zasila" wskanik temp. pynu i kontrolk, na desce rozdzielczej
    Zielony podaje temp. silnika do kompa.
    cignij wtyczk z niebieskiego i zobaczysz, e wskazwka spadnie.
    cignij wtyczk z zielonego, a obroty natychmiast wzrosn.
    Przerabiaem to, kupowaem oba.
    Pozdr.

    Jeli niebieski od wskanik temp. pynu i kontrolki to jest dobry,dobrze wskazywa
    co chyba nie tak z zielonym ,te ma dwa piny przy mierzeniu rezystancji zielonego pokazuje chyba bdne dane a w/g ksiki powinno byc:
    -10.C 8200-11000 om
    +20.C 2280-2720 om
    +80.C 290 - 370 om
    moje pomiary rni si od tych wyej podanych pewnie walnity bo objawy s jak na pocztku tematu i mam pytanie czy ten czujnik moe byc przyczyn moich problemw z nierwnymi obrotami,szarpaniem i ganiciem silnika w czasie jazdy a take na postoju obroty faluj
    pozdrawiam

    Jak najbardziej tak.
    U mnie byy podobne obiawy, ale po zamontowaniu gazu, po ktrejtam regulacji wszystko wrcio do normy, ale znowu zaczyna wariowa.
    Niekiedy jak odpal ciepy silnik to obroty od razu staj w okolicy 800, a wczeniej osigay 1000 i po chwili dopiero spaday do 800.
    10 lipca jad na regulacj gazu i wtedy si zobaczy.
    Jeli chodzi o czujniki to najpierw wymieniem niebieski, przez pomyk, mylaem, e to on przekazuje temp. do kompa, teraz wiem, e nie.
    Zielony kupiem, ale go nie wymieniem poniewa problem usta. Jeli zacznie bardziej wariowa to go zmieni.
    Co do falowania obrotw to sprawd czujnik pooenia przepustnicy, te to wymieniem.
    Jeli chodzi o pomiary, to niestety jestem zielony jak ten czujnik.

    Moja rada taka:
    - wymie zielony czujnik na nowy - koszt ok 70z,
    - sprawd ewentualnie przeczy czujnik pooenia przepustnicy,
    - ostatecznie zresrtartuj kompa.
    Powinno pomc, ale pamitaj to francuz.
    pancho ma racj czjnik zielony podaje informacj do kompa i steruje dugoci wtrysku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.