ďťż
chomiki [Qt] Qt 4.2 Technical Preview ciekawa przyczyna głośnej pracy silnika na niskich obrotach PHOTO PAINT 9-jak wyciąć ciekawie obrazek ze zdjecia Pompa paliwowa nie związany z francuska myślą techniczna TECHNICS SA-DX940 AMPLITUNER KINO DOMOWE jakie sa parametry techniczne silnika 1.8 B+LPG [S] Deck Technics RS-BX646 Gdzie jest kwadrat? Ciekawa zagadka. nowy temat dla ciekawskich ciekawy artykuł |
chomikiOtórz ja jestem wręcz pewny ze wiem co to...no ale co 10 łbów to nei jedna dynia... wiec.. - Objaw nie zawsze ale czasami, odpalam ładnie na dotyk, chodzi powyżej 1,5tys obr puszczam gaśnie. na wolnych przy przytrzymywaniu gazu chodzi nierówno...przytrzymam pogazuje w pewnym momencie(dłuzyszym krótszym zalezy) obroty "zaskakują" i juz ałrajt.... co wróżycie ja obstawiam parownik no ale parownik tak pisało w podpowiedzi arsen, Jak miałeś na myśli LPG przy odpalaniu to na 100% membrany w parowniku to na 100% membrany w parowniku tak mi sie wydaje ale czekam nadal ale czekam nadal Ja czekam już rok z wymianą ale nie ma tego złego "przynajmniej palę na benzynie a dopiero jak jest ciepło tak jak teraz to zapali na LPG" Nie koniecznie do wymiany może tylko trzeba wyczyścić ciepło tak jak teraz to zapali na LPG no teraz to tez mam problemy własnie cała zime paliłem na LPG i spokój miałem a teraz jak go przegonie dłuzsza trase i postawie to potem mam taki oto zonczysław i postawie to potem mam taki oto zonczysław No to fakticzesko bo ja mam tak cały czas jak za zimno to tylko PB a jak ciepło to LPG a czy ludziska pamiętają że z parowników spuszcza się olej, który powstaje przy rozprężaniu gazu - taki koreczek pod spodem parownika. jak się za dużo nazbiera to też się cuda dzieją |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||