ďťż
chomiki
1.8 td żeby odpalił trzeba dodac gazu POMÓŻCIE!!!
jestem nowym uzytkownikiem forum i 405. pomozcie
Szukam dobrego dentysty w Ozorkowie - pomóżcie
Pomóżcie! Jak się rozgrzeje nie jedzie na benzynie
Pomóżcie...nie wiem co jest, dziwnie szarpie...
pomóżcie !!!!! dziwny przypadek!!
Pomóżcie plz ;(
kupićLG czy nie pomożcie
wjakiejsieci.pl
[JavaScript] Dodawanie "czegoś" do tekstu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl

  • chomiki

    Kurcze... Dzisiaj pojechalem wymienic koncowki wtryskiwaczy. Wszstko fajnie wyrobilem sie w 1.5 godzinki.
    Pomysllaem ze pojade sprawdzic jak sie zachowuje samochod za miastem...
    Oczywiscie powyzej 130 ledwo chce jechac. Do tego zagotowal mi sie do 100 stopni...
    Tak ze jak podjechalem pod parking to mi woda wylewala sie z pod nakretki i dolnego przewodu. A jak odkrecilem kurek to mi prawie w twarz trysnela fontanna. Wylalo sie chyba z 4 litry plynu. Chlodnica byla juz zimna, przewod za chlodnica goracy, a woda wciaz leciala...
    Nie wiem co sie stalo...
    Do tego jeszcze te marne osiagi... Ehhh, zalamac sie mozna
    Pomozcie, co to moze byc ... ?
    Moze cos z termostatem ?
    Nie mam pojecia...


    myślę, że wtryskiwacze nie mają związku, pewni termostat nie puścił w pore i silnik zaczął puchnąć - to przyczyna marnych osiągów. miałem podobną sytuacje w VW POLO i to na autostradzie pod Bremą - koszmar
    To ja ci powiem tak... też miałem problem z termostatem i grzał mi sie ponad norme... ale to niemiało wpływu na osiągi... szedł jak burza po 170 i więcej... Jeśli boisz sie o ten termostat a niemasz narazie jak zmienić na nowy to weź skróć ten co masz żeby był cały czas otwarty i będzie normalnie chłodził i teraz w lato niebędzie mial problemów z zagrzaniem... i weź dowiedz sie czy tej pompy niemasz zje** że tak muli... Daj znać potem jak chodzi
    kurcze.
    Termostat 27 zlotych, wiec nie jest zle.

    Teraz takie pytanko: Czy uszkodzona uszczelka pod glowica moze miec wplyw na osiagi ?

    pod korkiem od chlodnicy wydziela sie jakis dziwny osad...





    99 % uszczelka pod głowicą twardnieją ci przewody??? A tego masełka mas akurat jak na kromke chleba. Ale poważnie zobacz przewody czy nie twardnieją i czy nie robią ci się bąble a termostat to możesz narazie całkiem wyjąć
    Nie wiem co do osiągów, ale jak ci sie takie ceregiele porobiły to tez stawiam, że dodatkowo uszczelka pod głowice do roboty ci dojdzie
    Ja mojego testowałem (chciałem testować) i niezauważyłem, że przegrzewa sie i przy przeszło 200km/h zaświeciła mi sie kontrolka STOP, no i oczywiście przyczyna tego było przegrzanie silnika (brakło zasięgu na skali).
    U mnie przyczyna był dziurawy przewód i to, że sie tylko jeden wiatrak sie załączył (a powinny dwa).
    Jeszcze chwile spokojnie jechałem aby schłodzić samochód, no i jak było tak koło 100 stopni, to sie zatrzymałem, zgasiłem auto i jakiś czas sie męczyłem, żeby odkręcić korek i nie wylać nic resztek płynu na zewnątrz.
    Nic mi nie uleciało i dojechałem jakoś do dmciu, ale uszczelka była do roboty
    Słyszałem, że PUGa starczy niezabardzo przegrzać i uszczelka do wymiany jest
    spradz jakość oleju w silniku, bo jak się pzrypadkiem pomieszał z płynem to szkoda silnika, a jak masz walniętą uszczelkę pod głowicą -to też idzie sprawdzić: zalej układ wodą , odpowietrz jak się należy i odpal auto do momentu włączenia się wentylatora, jak po ty czasie zacznie wybijać woda z korka no to niestety

    spradz jakość oleju w silniku, bo jak się pzrypadkiem pomieszał z płynem to szkoda silnika, a jak masz walniętą uszczelkę pod głowicą -to też idzie sprawdzić: zalej układ wodą , odpowietrz jak się należy i odpal auto do momentu włączenia się wentylatora, jak po ty czasie zacznie wybijać woda z korka no to niestety

    ale korek ma byc zamkniety czy otwarty ?

    i jeszcze jedno: jakie przewody maja twardniec ?
    wedlug mnie tez uszczelka sie klania, ja tak mialem albo wybijalo przez korek albo zrzucalo weze.. a z tym ze pugi nie sa zbyt odporne na temp to racja... Teraz swojego juz tak pilnuje ze nie dopuszczam nawet do 95 stopni..
    przewody wodne najlepiej ten od chłodnicy do termostatu taki najgrubszy
    Levis nie chcę ciebie martwić ale masz do naprawy głowice - jest walnięta miedzy zaworami i stąd te problemy miedzy innymi osiągi silnika - masz ZONKA.

    Levis nie chcę ciebie martwić ale masz do naprawy głowice - jest walnięta miedzy zaworami i stąd te problemy miedzy innymi osiągi silnika - masz ZONKA.

    No nic, trzeba bedzie sie za to zabrac... Na szczescie mam zapasowa glowice

    Powiedzcie mi tylko jedno, czy da sie wymienic uszczelke pod glowica bez ruszania pompy... ?
    Czy nowa uszczelke dobierac do nowej glowicy czy jak ? Bo wiem ze jest kilka typow.

    I generalnie potrzeba tam jakies specjalistyczne przyrzady, czy dobra reka, ksiazka i pomoc mechanika wystarcza ?
    ja jeżdze bez termostatu i tem trzyma mi sie cut przed 90 *C a jak mam termostat jest tez tak samo
    a co do uszczelki to ci poszła !! pewnei znika ci olej zmieszał ci sie z płynem chłodzącym i zrobiło sie masło a takze spowodowało ci to słabsze osiągi bo ciśnienie zaczeło uciekac bokiem
    Co do tej uszczelki to nie wiem bo zazwyczaj jak w dieslu komuś poszła uszczelka to mila kłęby dymu z pod machy i zazwyczaj tak jest wiec nie wiem a te słabe osiągi to mi sie wydaje ze twoja pompa coś nie halo jest.
    Levis uszczelke trzeba dobrac do głowicy i do bloku - pomiary / poniewaz tłoki w tym silniku w czasie pracy prawie wyłaża z bloku/ a głowice w Koszalinie to na Młyńskiej albo na Polibudzie zrobisz.
    pompę wtryskowa zablokuj śruba 8 mm i nie musisz jej ściągac.
    Jakbyś kupował uszczelkę to zwróć uwagę z czego jest zrobiona, orginał powinien być metalowy, warto trochę dopłacić...wiem to z autopsji. Były właściciel robił w moim Peugeocie uszczelkę, założył jakiś badziew ale to długo nie pojeździło...a tak swoją drogą to te osiągi jak najbardziej mogą zależeć od uszczelki, jak uszczelka jest wydmuchana to kompresja z cylindra w czasie pracy silnika ucieka bokiem, przez co spada moc i w ogóle zaczyna robić się beznadzieja
    troche spóźnione levis ale _korek musi być zamknięty

    troche spóźnione levis ale _korek musi być zamknięty

    Nawet jak byl zamkniety to wywalalo wode przez korek gora... wiec otworzylem zeby mi jakis przewod nie pekl od cisnienia...
    Oczywiscie wszystko na zgaszonym silniku...

    wiec otworzylem zeby mi jakis przewod nie pekl od cisnienia...
    no ja kiedyś w cytrynie nie zdążyłem... ganiałem się ostro z kumplem i wentylator się nie włączył (bezpiecznik sie przepalił) i nagle zaświecilo się wszystko co czerwone z kontrolek i w tym momencie zobaczyłem obłoki pary spod maski i kałużę obok samochodu ;( - tak się zagrzał że wąż rozsadziło, a co gorsze w BX nie było wskaźnika temperatury (oprócz TD i GTI)

    Nawet jak byl zamkniety to wywalalo wode przez korek gora... wiec otworzylem zeby mi jakis przewod nie pekl od cisnienia... no to uszczelka do wymiany.
    kilka dni temu przerabialem to samo (przegrzal sie ) teraz mi sie z chlodnicy czasem leje jak zgasze silnik u mnie przecietna temperatura na silniku to okolo 80st.
    wczoraj jechalem sobie w trase...kolo 60 km... i srednia temp silnika to kolo 80-85 stopni(wg wskazania czujnika przy predkosci 100-110km/h) czy to nie za mało? dodam ze niedawno zdjolem atrape i wyczyscilem syf jaki zebrał sie przed chłodnicą... pełno suchych lisci trawa, zboze ..owady... syfu było na wysokosc kolo 5-7cm od dołu chłodnicy...od czasu jak to przeczyscilem temp . silnika (układu chłodzenia) zmalała..ze jak napisałem na trasie mam miezy 82-85st. jak wjade do miasta to idzie do 92-95 przy korkach.....silnik benzina...
    moze ktos wie jak na szybko zalepic chlodnice??? leje mi sie gdzies z dolu glownie tylko jak gasze silnik. srednio musze dolac literek co 2 dni
    zlokalizuj miejsce prawa lewa strona góra dół???
    Najprościej , spuśc wode i zalep,, popsikolem,, miejsce przecieku po uprzednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu.
    musztarda
    Jak dziura nie jest duż to kup sobie taki środek z firmy K2 do likwidowania wycieków w układzie chłodzenia ( są to takie płatki o metalicznym kolorze w w niedużej fiolce). Srodek jest rewelka !!! Mi ciekła nagrzewnica wsypałem środek ( dla pewności dwie fiolki) i wszystko jest cacy już prawie rok. Udało mi się nawet uszczelni tym blok w kombajnie mojego szwagra gdy miał drobne pęknięcie! Ogólnie polecam specyfik tani ( fiolka ok 5zł) i przede wszystkim skuteczny. Aha no i mozna go kupic prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym i stacji benzynowej!
    ja rok temu kupiłem do citroena jakiś amerykański wynalazek - też metaliczne połatki, ale za ok 15 zł (to była niedziela i tylko to na stacji benzynowej dostałem - do tej pory spoko
    mi chlodnica przetarla sie od przewodu masowego i u gory od przewodu powietrza.

    Rozwiazanie: wyjac chlodnice, dorwac duuuuza lutownice i zalac cyna. Trzyma bardzo dobrze
    ogolnie rzecz biorac to leje mi sie z dolu a u mnie ciezko znalezc srodki do naprawy a te srodki do latania chlodnic to sie wlewa jakos do srodka???? mi sie nie zawsze leje. tylko zazwyczaj gdy gasze silnik to leje sie niewielki lub czasami wielki strumyczek badz rzeczka

    a te srodki do latania chlodnic to sie wlewa jakos do srodka????
    na opakowaniu jesy coś nazywanego potocznie instrukcją
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.