ďťż
chomiki
Problem raz odpala raz nie ...
Spyware i problem z aktualizajcja bazy spyware i
Problem z zamykaniem Word 2007, Power Point 2007
ROUTER WIFI PLANET WRT-414 AP CLIENT - wielki problem
Problem z Corel Paint Shop Pro Photo XI
Problem z poprawnym działaniem gry Panzer Elite Action.
Problem z nowym ramem - ciągły zrzut pamięci i BSODy
Problem z płytą główną Gigabyte GA-M56S-S3
duzy problem. silnik charczy i grzeje sie nawet do 140st.
problem z mocą, itp na mono wtrysku z 1.6l i z 91'
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kwblog.htw.pl

  • chomiki

    Witam,

    5 dni temu kupiłem pierwszego w mojej historii Peugeot'a i.... przejachałem nim 200 km (dom rodzinny --> miejsce gdzie mieszkam, tj. Warszawa) - zero problemów. Następnego dnia próbowałem wybrać się na miasto i niestety nie ujechałem zbyt wiele. Silnik odpalił normalnie, jednak nie pracował normalnie,bo po chwili zaczął przyspieszać zwalniać itd. po czym gasł. Udało mi się wrócic na parking i tak już 3 dni staram się go naprawić. Diagnozy kolegów, speców itd. przeróżne od pompy wtryskowej do zapchanego smoka w baku. Od razu zaznaczam, że nie znam się w ogóle na mechanice, ale wytłumaczono mi to i owo po czym przystąpiłem do wymiany filtru paliwa (były właściciel polecił przeczyścić) dodatkowo przewód paliwowy prowadzący od filtru do pompy był przecięty i w to miejsce wstawiono zawór zwrotny. Przez dwa dni bezskutecznie, bo nie działał. Dzisiaj wymieniłem filtr na nowy, do tego zamontowałem nowy przewód paliwowy (przezroczysty) no i tyle. Pogrzebałem coś pod tylną kanapą, bo miała tam być pompa paliwowa, ale okazało się że w tym modelu jest tylko jedna = pompa wtryskowa przy silniku. Udało się odpalić samochód,na początku ponownie nie działało, ale postanowiłem pojeździć z nadzieją że w końcu się naprawi. Teraz jest niby ok ael widać duże pęcherze powietrza, które wędrują wraz z paliwem do pompy i tak się zastanawiam czy tak powinno zostać, czy też jest jakiś sposób na odpowietrzenie (już pompowałem pompkę na filtrze)? Dziękuję za ewentualne rady.
    Pozdrawiam,
    Kamil


    Gdzieś jest nieszczelny przewód - nie może być w nim powietrza.
    Szukaj na wszystkich połączeniach od baku po pompę wtryskową.
    Czasem zdarza się że powietrze dostaje się przez ręczną pompkę, ale jeśli widzisz pęcherze przed nią to oczywiste, że to niej wina.
    Dzięki.Tak też myślałem.. trzeba pokombinować. Pęcherzy nie widzę przed filtrem tylko zaraz przy wyjsciu od niego kiedy to wtłaczane jest paliwo i .. powietrze:/
    ciąg dalszy...
    Poradzono mi dolać uszlachetniacza do paliwa (STP Diesel) i tak też zrobiłem, a to dlatego że samochód nie był wcześniej tankowany do pełna, a ja zalałem mu 45 litrów więc mógł jakiś syf też się dostać od zbiornika. Wynik - jeździ się dobrze, nie przerywa jak dodaję gazu itp. ale nie odpala za pierwszym razem tylko dopiero za drugim, czego wcześniej nie było, a do tego nadal duże pęcherze powietrza idą wraz z paliwem w przewodzie do pompy. Co do jazdy to naprawdę nie mogę narzekać, z tym że skoro można to poprawić to wołałbym dokończyć ten cyrk z paliwem. Jest opcja, że to powietrze samo w końcu przestanie się tłoczyć? Jeśli ma stały dopływ to nie przestanie, logiczne, ale może musi się wypompować z filtra... pojeździć poczekać?


    powietrze nie idzie z baku. Sprawdź odcinek: ręczna pompka paliwa pod maską pompa wtryskowa.

    w 80% nieszczelność jest przy obudowie filtra paliwa
    w 15% przy gruszce (pompce ręcznej)
    w 5% to reszta przypadków typu przewód, coś niedokręcone itd...
    neo1098, A jak zmieniałeś filtr paliwa to odpowietrzyleś układ paliwowy?Wymieniłeś uszczelke puszki filtra??
    Piotreksz4, tak zmieniłem uszczelkę, ale ten filtr, jak zapewne wiesz, przykręca się jedną śrubą od dołu i być może źle dokręciłem i jest coś nieszczelne.
    Wymieniłem uszczelkę, zmieniłem filtr, ale nie zalałem jej paliwem tylko od razu przykręciłem całość. Jak już pierwszy raz po wymianie zassał paliwo i odpalił to odkręciłem śrubkę i naciskałem pompkę, żeby odpowietrzyć, ale można to robić godzinami a i tak ciągle jest tam powietrze. Wczoraj wypuściłem się na miasto i porażka. O ile na wysokich obrotach jedzie to kiedy puszczę gaz i postoję na światłach to muszę 3, 4 razy kręcić żeby ponownie odpalił, także zawróciłem do domu.

    Niestety , 5 raz w tym tyg. wszystko odkręcałem dokręcałem pompowałem i nadal ciągnie powietrze. Sam nie dam rady. Jacyś sprawdzeni mechanicy? Tel. kontaktowe?
    Dzięki

    Pkt 2 Regulamin Forum - e2rd
    neo1098, levis, napisał ci dokładnie gdzie występują problemy. Kup jakiś filterek do diesla i podepnij przewody z pominięciem oryginalnego filtra paliwa i gruszki. Jeżeli ustąpią kłopoty to masz winowajców. 7zł filtr paliwa i metr przewodu paliwowego najlepiej przezroczystego (zeby widać czy bąbelki będą) i będziesz miał odpowiedz

    Piotreksz4, tak szczerze to jeszcze nigdy nie odpowietrzałem układu paliwowego po wymianie filtra. Zawsze samochód sam to robi
    coś takiego? http://www.ceneo.pl/1942428
    neo1098, na początek najprostszy np coś takiego :
    http://www.moto.allegro.p..._jetta_jd8.html

    Tylko sprawdź żeby był do diesla ponoć jakaś różnica jest

    jeżeli się okaże że to winna obudowy filtra pozostaje ci kupić używkę obudowy lub ten filtr z aukcji. Ja używam tego PP838 bo u mnie obudowa też jest strzelona i nie narzekam. choć co oryginał to oryginał
    Shaggy, Zawsze lepiej odpowietrzyć.W Oplu np za cholere nie odpalisz auta zanim nie odpowietrzysz układu paliwowego.
    A tak nawiasem to dobrze radzisz,na krótko i tyle:)
    OK Poszło na krótko. To coś podobnego do tego sprzętu, ale nie jest identyczny: http://www.moto.allegro.p..._jetta_jd8.html . Samochód śmiga i teraz pytanie czy mogę na tym do poniedziałku pojeździć czy lepiej poczekać?
    neo1098, jeżeli tankujesz na sprawdzonych stacjach możesz jeździć. Póki tankowałem na stacjach to jeździłem na takim filtrze a jak zacząłem jeździć na oszczędnościach zainwestowałem w tego filtrona pp838 (z VW ) i nie narzekam Ale jeżeli trafi się oryginalna obudowa to chętnie przygarnę za dobre pieniądze Teraz sprawdź co robi problem obudowa czy pompka podłącz filterek za pompką z pominięcie oryginalnej obudowy i będziesz miał odpowiedz, który robi dumy pod maską
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.