ďťż
chomiki
Nowe świece, filtry, plyny a on nie chce zapalic :( (1,9 TD)
sprzedam Swiece iskrowe BOSCH Super 4 W78X
Jakie świece?
nie ma pradu na swiece
olej na świecy żarowej.
symbol żarówek potrzebny
Zakup nowych zarowek
plomiennice/swiece zarowe w ciagniku siodlowym
data travel 64gb pendrive
Laptop Fudita nie łączy z Wi-Fi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Klubowicze potrzebuje pomocy:/ troszke mrozu a mój peugeocik juz kaszle przy zapalaniu:D czuje ze to świece żarowe bo juz od 2lat nie wymieniane, powiedzcie mi jak sprawdzic jak je wykrece która jest dobra a która nie
    z góry dziękuje
    Pozdrawiam


    ---
    to nie świece, poczytaj tutaj http://www.peugeot405club.pl/viewtopic.php?t=2697
    zobacze jutro biorę sie za te swiece, w sumie jak ciepło było czkawki nie było, zobaczymy


    spróbuj go odpowietrzyć ja tez mam czkawke a świece nowe a jak odpowietrze to lepiej jeździ i pali książkowo
    masz tu mój temat http://www.peugeot405club.pl/viewtopic.php?t=2697 możesz prześledzić jeżeli pali kijowo tylko na mrozie po długim postoju to na 90% to nie świeczki
    1. W momencie przekrecania kluczyka, zalacza sie podgrzewanie swiec. Sprawdz na diodach czy tam zegarku, czy przygasaja... Jezeli przygasaja to ok.

    2. Jak zobaczysz ze przygasaja, to nie zapalaj silnika od razu po zgasnieciu spiralki, tylko patrz uwaznie na czerwone wskazniki az sie znowu rozswietla i wtedy krecimy. O dziwo podgrzewanie swiec nie wylacza sie rownoczesnie ze zgasnieciem spiralki.

    3. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie przy 1 spalonej swiecy, samochod bardzo, ale to bardzo niechetnie zapala jak jest zimny. Jak nie zagrzeje swiec minimum 2-3 razy to moge zapomniec o odpaleniu.

    4. Co do stykow na kostce, to wg mnie albo dzialaja albo nie. Te kable sa grube, po to zeby mogl poleciec duzy prad, ale nie tylko... Sa tez po to, zeby byly odporne na cieplo wydzielane przez swiece....

    5. Nie polecam stosowania wezykow przezroczystych jako paliwowych. Sa dobre jedynie do testowania szczelnosci ukladu....

    6. Polecam stosowanie oryginalnego ukladu z filtrem paliwa, ktory pod soba ma podgrzewacz ropy. Silnik pracuje wtedy znacznie ciszej, nie szarpie, ogolnie sympatyczniej. Jest jednak problem. Oryginalne pudelko z filtrem, czesto lapie lewe powietrze...

    7. Swiece testuje sie w bardzo latwy sposob ( max 30 min calej roboty ze zlozeniem). Odkrecamy intercooler, zeby miec latwiejsze dojscie, odkrecamy listwe laczaca 4 swiece w szereg, lapiemy jakis kabelek , przykladamy go do + w akumulatorze a 2 koniec po kolei do konca swiec. Jezeli zaiskrzy sie, tzn ze swieca na 98% sprawna. Wazne jest zeby byly odizolowane od siebie.

    8. Akumulator - zauwazylem, ze jest naprawde wielka roznica jak ma sie porzadny akumulator dobrej firmy. Warto sprawdzic...

    9. Kat wtrystku - Niedlugo zabieram sie za wymiane uszczelki pod glowica, paska rozrzadu, to wyjme pompe i pojade gdzies zeby mi wyregulowali.

    Mam nadzieje, ze nieco pomoglem.

    Pozdrawiam
    ..
    mi czasem po odpaleniu auta zapala sie jeszcze ta "spiralka" na chwile wiec chyba po odpaleniu tez grzeje czasami
    dogrzewanie silnika jest kontrolka świeci jakieś 8 s na zimnym motorze a świece grzeją dalej do cyknięcia przekaźnika słychac go jak jest motor wyłączony
    zrobione swiece wymienione i czkawki juz nie ma dzieki za pomoc
    w wojsku jeździłem nowiutkim starem 944, po przekręceniu kluczyka zapalała się kontrolka od świec, po chwili zaczynała mrugać, wtedy go zapalałem, a kontrolka mrugała jeszcze przez jakieś 5 minut może krócej i przy tym mruganiu ze skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami słychać było pykanie, takie jak np. wydaje przerywacz kierunkowskazów... działo się to tylko jak silnik był zimny na ciepłym tego nie było, więc po odpaleniu przez jakiś czas świece cały czas grzeją... tylko zastanawia mnie dlaczego to tam tak pykało...

    w wojsku jeździłem nowiutkim starem 944, po przekręceniu kluczyka zapalała się kontrolka od świec, po chwili zaczynała mrugać, wtedy go zapalałem, a kontrolka mrugała jeszcze przez jakieś 5 minut może krócej i przy tym mruganiu ze skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami słychać było pykanie, takie jak np. wydaje przerywacz kierunkowskazów... działo się to tylko jak silnik był zimny na ciepłym tego nie było, więc po odpaleniu przez jakiś czas świece cały czas grzeją... tylko zastanawia mnie dlaczego to tam tak pykało...

    po prostu przekaznik byl zasniedzialy i nie kontaktowal dobrze, dlatego otwieral i zamykal obwod w dosc szybkim tempie, to wlasnie powodowalo ten dzwiek
    ..


    po prostu przekaznik byl zasniedzialy i nie kontaktowal dobrze, dlatego otwieral i zamykal obwod w dosc szybkim tempie, to wlasnie powodowalo ten dzwiek


    w miesięcznym starze prosto z fabryki ?? niemożliwe, a poza tym to w każdym tak było (mówie teraz o 944)

    może i trzeba było czekać, ale że to wojskowe to gaz i jazda
    stary kotlet ale potrzebuje info na temat swiec do diesla ale 1,8 w peugeocie 205 NGK czy moze Beru a moze jakies inne w rozsadnej cenie?
    Można założyć BOSCHA -0250201039 w cenie ok.28 zł. lub NGK DP1 w cenie ok.32 zł.
    podziekowal
    Nie zakładaj Boscha, 3 miesiące temu wymieniłem komplet, a już 3 padły. 2 naraz padły w tamtym tygodniu. Teraz założyłem Championa i narazie wszystko gra.
    Championa - polecam również. 2 lata już u mnie jeżdżą

    Nie zakładaj Boscha, 3 miesiące temu wymieniłem komplet, a już 3 padły. 2 naraz padły w tamtym tygodniu. Teraz założyłem Championa i narazie wszystko gra.

    Nie pisz Bosch a Taiwan.
    PRO-ECO polecam , 4 lata i żadnych problemów
    W sumie to było napisane Made in France, tak że jestem zaskoczony ich żywotnością.
    No ja osobiscie tez sie nieco zawiodlem na Boschach. Mam je 2 miesiace i juz wyglada na to, ze jedna niedogrzewa... No albo sie lekko zapowietrzyl ( w co watpie ).
    Kochani Koledzy bo te Bosche co kupujemy to niestety TAIWAN, jakościowo to jak ISKRA ale ta polska a nie czeska bo ta czeska jest jak sie okazuje całkiem dobra.
    To prawda czy ściema, że świece padają jak jest niskie ciśnienie na cylindrze ? nie chce mi sie w to wierzyć..

    To prawda czy ściema, że świece padają jak jest niskie ciśnienie na cylindrze ? nie chce mi sie w to wierzyć..
    I nie wierz. Świeca to tylko grzałka, która pracuje wcześniej niż uruchomisz silnik
    Podobno czy wtryski leją można sprawdzić po świecach... gdy świeca jest okopcona i sucha to znaczy że są ok... gorzej jak jest mokra... to prawda ?
    Dokładnie to jest tak :
    świeca jest podgrzewana przed uruchomieniem silnika i kilka sekund po zgaśnieciu lampki kontrolnej to znaczy kilka sedund w trakcie rozruchu silnika , spadek ciśnienia nie ma wpływu na żywotnośc świecy , jak na garku jest cienkie ciśnienie to trudniej zapala nie uszkadzając swiecy, teraz co do lania wtrysków - jak silnik pracuje i jest nagrzany to czy leje wtrysk czy nie na świecy nic nie sprawdzisz, czasami przy próbie rozruchu jak wykrecisz świece to jak sucha i przykopcona to można śtwierdzić że jest świeca ok a jak mokra od oleju napędowego to wtedy można powiedzieć , ze świeca do . i raczej nic wiecej ze świecy się nie dowiesz.
    Pozwolę sobie coś wtrącić.
    Świeca żarowa owszem grzeje jeszcze jakiś czas po zgaśnięciu "spiralek" na liczniku, ale z momentem przekręcenia kluczyka na rozruch ich zasilanie jest odcinane bezdyskusyjnie. Ten temat przerabiałem przy okazji "czkawki" ze wszystkimi pomiarami. Przewód, który uruchamia rozrusznik idzie również do sterownika świec po to właśnie, żeby go wyłączyć. Z ciekawości sprawdziłem jeszcze co się dzieje gdy zaraz po uruchomieniu silnika podać bezpośrednim kablem od akumulatora zasilanie do świec. Wniosek - obciążenie jest tak duże że alternator praktycznie dławi silnik. W końcu jedna świeca to standardowo 144W więc x4...Było coś podobnego chyba w dieslach Nissanów Terano z tym, że po przekręceniu kluczyka podawane było napięcie 6V przez jakiś czas.

    Pozwolę sobie coś wtrącić.
    Świeca żarowa owszem grzeje jeszcze jakiś czas po zgaśnięciu "spiralek" na liczniku, ale z momentem przekręcenia kluczyka na rozruch ich zasilanie jest odcinane bezdyskusyjnie. Ten temat przerabiałem przy okazji "czkawki" ze wszystkimi pomiarami. Przewód, który uruchamia rozrusznik idzie również do sterownika świec po to właśnie, żeby go wyłączyć. Z ciekawości sprawdziłem jeszcze co się dzieje gdy zaraz po uruchomieniu silnika podać bezpośrednim kablem od akumulatora zasilanie do świec. Wniosek - obciążenie jest tak duże że alternator praktycznie dławi silnik. W końcu jedna świeca to standardowo 144W więc x4...Było coś podobnego chyba w dieslach Nissanów Terano z tym, że po przekręceniu kluczyka podawane było napięcie 6V przez jakiś czas.


    To się zgadza ale nie całkowice bo tak jest w nowszych układach elektrycznych PUGA w starszych przekaznik świec był zasilany razem z zaworem pompy wtryskowej/ sterowanie/ i rozrusznik nie wyłaczał grzania a układ czasowo-termiczny / służę fabrycznym schematem i faktycznie siadały aku jak silnik nie odpalał albo trudno zapalał .
    Jeżeli możesz przesłać to bardzo proszę. stachons (at) interia . pl

    Kochani Koledzy bo te Bosche co kupujemy to niestety TAIWAN, jakościowo to jak ISKRA ale ta polska a nie czeska bo ta czeska jest jak sie okazuje całkiem dobra. To racja !!!! Bosch wytrzymał mi miesiąc, wczoraj mi pewnie jedna padła bo z 2 s po odpaleniu nierówno chodzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.