ďťż
chomiki sterownik silnika Peugeot 405 MM IAW 8p.10 [szukam] sterowniki do dzwiekowej Merkcury KOB C884-E [Problem] - Błąd instalacji sterowników do karty graficznej Sterowanie radia przy kierownicy + inne radio 1,9D ciężko zapala, nierówno pracuje na zimnym silniku Ile kucyków posiada silniczek Peugeota 405 1.9D ?? Nie mam sterownika, a Windows się upomina na każdym starcie. Usuwanie sterowników drukarki HP F4180 Jakie sterowniki do radeona 9600 pro? gdzie znajde tranzystor do sterowania nawiewem |
chomikiwitam padł element sterujący ssaniem co powodowało wysokie wolne obroty, przegrzewanie sie silnikaprzeszedlem na sterowanie reczne takie jak w fiacie 125p wyłączyłem je całkowicie o obroty dopieściłem na dźwigni przyspieszenia autko kręci jak benzyniak zbiera sie od1800*3000obr/min wiecej nie kręce szkoda silnika rwie asfalt sprawdzając z drugim takim samy 405 zbiera sie lepiej i ma mniejszą liczbę obrotów niż tradycyjnie przy tej samej prędkości, ssanie wyłączam już przy 50st i autko zasuwa jak się patrzy, silnik wchodzi na obroty jak benznowy i tak samo się zachowuję może ktoś miał podobny problem lub pomysł.....??? [...]sprawdzając z drugim takim samy 405 zbiera sie lepiej i ma mniejszą liczbę obrotów niż tradycyjnie przy tej samej prędkości,[...] Ciekawe,bo to co mowisz, jest niemozliwe, jezeli testowales 2 takie same samochody, z takimi samymi silnikami, skrzyniami biegow, felgami i ogumieniem... levis mówie jak było niewiem na czym to polega ale jest lepiej silnik niejest tak zamulony jak na włączonym ssaniu, w przypadku włączonego ssania obroty masz podniesione otyle ile masz ustawione na wolnych czyli : jeżeli na włączonym ssaniu masz 1200obr/min to różnica pomiedzy wonymi załóżmy 800 a te 1200 wynosi 400 przyspieszając pedałem wartość ta wzrasta o 400 przy tej samej otwartej "przepustnicy" podsumowując jadąc z prędkością obrotową 2000 obr,po włączeniu ssania będziesz miał w przybliżeniu 2400 obr wspomnieć trzeba iż wprzypadkugdy ssanie nie zostanie wyłączone to na ciepłym silniku zaczną przygrywać zawory i z przyspieszenia nici. To nie jest dokladnie tak. Ssanie o ktorym mowisz, to regulator przyspieszenia zaplonu. Wiadomo, ze silnik zimny i cieply maja rozne wlasciwosci. W momencie silnego silnika zaplon sie albo przyspiesza, albo opoznia - juz nie pamietam. Regulacje trzeba zrobic tak, zeby na luznej lince byly obroty 900 albo 950 natomiast na napietej dokladnie o 100 wieksze czyli 1000 albo 1050. być może, bo z tego co piszesz to ja opóźniłem ten zapłon ponieważ obroty spadły do 500obr i do regulowałem je na ciągle gazu do 750 obr, spadło nieco spalanie, ale to muszę jeszcze sprawdzić, nie wiem czy nie było coś regulowane w składzie mieszanki przy pompie bo autko kupiłem a sprzedający się nie chwalił sie że przy pompie coś robił natomiast ja tam plomb nie widziałem na śrubach regulacyjnych, może w tym tkwić to zjawisko że tak sie to uregulowało. co tym sądzicie.... |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||