ďťż
chomiki
jak i gdzie sprawdzić ładowanie alternatora + pytanie o akku
Pytanie do znawcow gaznikow part two
pytanie do znawocow przede wszystkim Pleksa
Pytanie odnosnie licznika temeratury silnika
lużny kabel masowy,pytanie z kąd?
pytanie. co to może być, kiedy nie chce odpalić
Pytanie dotycząse Win Vista.
Pytanie do użytkowników 2.0 turbo (406)
Pytanie odnośnie chłodzenia silnika
Dwa pytania (elektryczno hydrauliczne) :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kudrzwi.htw.pl

  • chomiki

    Cześć!

    Silnik zawsze po jakichś 5-10 s od odpalenia przyśpieszał mi tak jakby załączało się ssanie...
    Ale.. popuściłem całkiem linkę idącą od termostatu do dźwigni za pompą która z tego co czytam jest od wyprzedzania zapłonu - ssania.
    Mimo to po paru sekundach dalej sobie sam przyśpiesza i mam wrażenie że nawet gdy jest nagrzany nie zwalnia. Wiecie co mu może być ?
    Na zdjęciu zaznaczyłem "coś" do czego są podłączone rurki z płynem chłodniczym... co to jest ? Mam na tym napiętą linkę na max

    Oraz ponawiam moje pytanie z postu "cieknie olej" "Wie ktoś gdzie idą przewody olejowe turbiny ?"




    Wydaje mi sie, ze u Ciebie to sterowanie odbywa sie za pomoca czegos podobnego do termostatu.

    Ogolnie to robi sie tak:

    Upewniasz sie, ze ta wajcha moze chodzic swobodnie.

    Na zimnym silniku, przy naciagnietej lince ma byc ok 950-1000 obrotow.
    W druga strone ustawiasz ogranicznik tak, ze przy nacisnieciu dzwigni ma byc ok 800-850 obrotow.

    Tak jest poprawnie wyregulowane.
    "to sterowanie" mam tak samo jak każdy dźwignią za pompą z której idzie metalowa linka do termostatu. Nadal nie wiem co to jest oznaczone na czerwono...
    a zrob fotke z 2 strony tej pompy. Bo moja z przodu wyglada inaczej.


    Jest to pompa LUCAS RotoDisel jedno urządzenie to zwiekszenie dawki paliwa do rozruchu a drugie to zmiana kąta wtrysku do rozruchu, jak pompa jest dobra to super odpala bez zadnych problemów przy minus 30.
    Czy ta zaznaczona na niebiesko śruba jest od regulacji dawki paliwa ?


    Czy ta zaznaczona na niebiesko śruba jest od regulacji dawki paliwa ?
    [

    To je to
    To sie po prostu reguluje śrubokrętem czy jest tam jakas dodatkowa śruba zabezpieczajaca zeby sie samo nie rozregulowało ?
    Radzę tego nie ruszać wcale. Tego nie ustawisz "na oko" tylko na przyrządach. Ja ten błąd popełniłem i przestrzegam. Jeśli coś jest źle, a było dobrze wcześniej nie szukaj w takich miejscach.
    Ma na pewno za dużą dawkę bo wystarczy ok 1-2 km żeby sie zagrzał do 80 stopni i to zwiększone spalanie na mieście i ciągły czarny dymek ..... chyba jednak tym pokręce
    Jak uważasz. Ta śruba to nic innego jak "koniec" gazu. Czyli jak ją wkręcisz to będziesz miał wyższą dawkę przy max wciśniętym pedale i odwrotnie. Jeśli jest zaznaczona farbą to naprawdę tego nie ruszaj tylko jedź do dobrego specjalisty od pomp i niech on to zrobi.
    stachons mam z przodu pompy dźwignię która jest podpięta do takiego okrągłego napinacza linki który jest połączony z płynem chłodniczym. Kiedyś to działało i gdy silnik był zimny dawka była zwiększona a gdy się nagrzał dawka sie zmniejszała a teraz... ciągle jest zwiększona... dźwignia wogóle nie reaguje nawet gdy ją całkiem popuszcze coś się zacieło i jeżdżę ciągle na zwiększonej dawce rozruchowej
    W takim razie zmień termoelement, który napina linkę od szybkiego biegu jałowego, bo przez to rzeczywiście masz podniesione obroty jałowe cały czas, co znowu przekłada się na spalanie
    stachons, nawet jak odłączę linke czyli dźwignia jest puszczona to dawka jest zwiększona... coś jest nie tak z tą dźwignią bo jak nią ruszam to niema żadnej różnicy... nie mogę nią zmniejszyć dawki... więc dlatego myślałem żeby to zrobić tą śrubą

    stachons, nawet jak odłączę linke czyli dźwignia jest puszczona to dawka jest zwiększona... coś jest nie tak z tą dźwignią bo jak nią ruszam to niema żadnej różnicy... nie mogę nią zmniejszyć dawki... więc dlatego myślałem żeby to zrobić tą śrubą
    O qrde. Jedź do pompiarza. Ta dźwignia i ta śruba to nie to samo. Tą śrubę od dawki możesz utożsamiać z dźwignią gazu, ale ta od szybkich obrotów jałowych polega na wydłużeniu czasu wtrysku, czyli coś innego. Mogło coś jebnąć wewnątrz pompy
    stachons, Ty mówisz o dźwigni za pompą a ja o tej z przodu.. jest zaznaczona na samym początku postu na czerwono w fotce. Tak jak ktoś napisał ta z tyłu jest od wydłużenia czasu wtrysku a ta z przodu od zwiększania dawki paliwa podczas rozruchu
    Nie grzeb - jedz do pompiarza.
    Od pompiarza po uszczelnianiu pompy wróciłem z niedziałającą tą dźwignią więc z takiego pomysłu

    Od pompiarza po uszczelnianiu pompy wróciłem z niedziałającą tą dźwignią więc z takiego pomysłu - toczyli ten pompiarz coś z.j.e.b.a.ł
    Masz gwarancje na naprawę , niech naprawia to co sp...ł
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! chomiki Design by SZABLONY.maniak.pl.